✨ #اجابت #حاجات #دشوار
💠✨ به جهت #حاجت بسیار #دشوار در نصف یا ثلث آخر شب دو رکعت نماز بکند بهر سوره که خواهد و بعد از فراغ از نماز ۷۰ بار بگوید :
⚜" یا ابصر الناظرین و اسرع الحاسبین یا اسمع السامعین یا اکرم الاکرمین یا احکم الحاکمین " ⚜
و بعد از فراغ دست بردارد و #حاجت_خواهد ، صاحب کتاب تجربه کرده بطور جزم✨
📚چهل ختم مجرب
┈✾•🌷🌸🌷•✾┈
#لبیک_یا_خامنه_ای
@EqtedareVelaeii🇮🇷
#ختم_جهت_حاجات_بزرگ
✅ بسیار مجرب
جهت #فتوحات #عظیمه از شب دوشنبه تا 11 شب هر شب 15 بار سوره ماعون را بخواند و در هر بار بعد از اتمام ختم 15 بار بخواند :
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا ارْكَعُوا وَاسْجُدُوا وَاعْبُدُوا رَبَّكُمْ وَافْعَلُوا الْخَيْرَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ
و پانزده بار صلوات فرستد و بعد از ختم سجده کند و حاجت خود را بخواهد برآورده می شود ان شاءالله .
📓 منبع : صحیفه مهدیه ص 80
┈✾•🌷🌸🌷•✾┈
#لبیک_یا_خامنه_ای
@EqtedareVelaeii🇮🇷
💎وجود اختلافات «اساسی» میان هاشمی و آیتالله خامنهای
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هاشمیرفسنجانی(۱۸ آبان ۶۴):
«ظهر آقای واعظ طبسی در دفتر من برای صرف ناهار و گفتگو آمد. راجع به مسائل اختلاف خطوط و لزوم برطرف کردن اختلافها و لزوم هماهنگی من و آقای خامنهای در مسائل 👈اساسی👉 مذاکره کردیم.» ⬅️ (کتاب خاطرات سال ۱۳۶۴ هاشمیرفسنجانی با عنوان «امید و دلواپسی»، ص ۳۱۷)
🔻🔻🔻🔻🔻
👇 هاشمی(۲۶ آبان ۸۷):
«مگر میشود در دنیایی که به دهکده جهانی تبدیل شده تعامل نکنیم؟ مگر میشود با ستیز با دیگران و در پیش گرفتن سیاست ستیز، درگیری و تهاجم جلو برویم؟» ⬅️ (خبرگزاری ایسنا، ۲۶ آبان ۸۷)
👆 امام خامنهای(۲ شهریور ۸۷):
«ما امروز در مقابله با استکبار، در سیاست خارجى زبانمان، زبانِ طلبکارى، عزت، اقتدار معنوى و اقتدار ملى است؛ آن وقت بعضى بیایند همین را به عنوان نقطه ضعف وانمود کنند که نه آقا! شما کارى کردهاید که فلان دولت ها از شما خوششان نیاید.» ⬅️ (دفتر حفظ و نشر آثار آیتالله العظمی خامنهای)
▪️▪️▪️▪️▪️
👇 هاشمی(۲۶ آبان ۸۷):
«اگر می خواهیم عدالت داشته باشیم نباید تقسیم فقر کنیم بلکه توزیع عدالت با توسعه غنا ممکن است.» ⬅️ (خبرگزاری ایسنا، ۲۶ آبان ۸۷)
👆 امام خامنهای(۸ شهریور ۸۴):
«بعضى ها مى گویند عدالت یعنى توزیع فقر! نخیر! کسانیکه بحث عدالت مى کنند، به هیچ وجه منظورشان «توزیع فقر» نیست؛ بلکه توزیع عادلانه امکانات موجود است. آنهایى که مى گویند عدالت توزیع فقر است، مغز و روح حرفشان این است که دنبال عدالت نروید؛ دنبال تولید ثروت بروید تا آنچه تقسیم مى شود، ثروت باشد. ... بنابراین، اینکه ما بگوییم عدالت را مطرح نکنید، تولید ثروت را مطرح کنید؛ «بهانه» را هم این بیاوریم که بعد از تولید ثروت سراغ عدالت مى رویم، این نمى شود! عدالت یعنى امکاناتى که در کشور هست، عادلانه و عاقلانه تقسیم کنیم و سعى کنیم همین امکانات را بیشتر کنیم تا به همه بیشتر برسد؛ نه اینکه به قشر خاص و به دسته خاصى بیشتر برسد.» ⬅️ (دفتر حفظ و نشر آثار آیتالله العظمی خامنهای)
▪️▪️▪️▪️▪️
👇 هاشمی:
«همه ما پایبند به افکار امام بودیم و هستیم و اینکه گفته میشود در دوران سازندگی آرمان های امام فراموش شد و اغنیا اغنیاتر شدند دروغ های آماری است.» ⬅️ (خبرگزاری فارس، ۲ آبان ۸۷)
👆 امام خامنهای(۲۴ آذر ۸۷):
انحراف در هدف ها، در آرمان ها، در جهتگیرى ها را باید مراقبت کرد که پیش نیاید. و این چیزى است که ما در طول این سال هاى طولانى - بخصوص بعد از جنگ و بعد از رحلت امام - درگیرش بودیم؛ جزو درگیرى هاى اساسى در این دو دهه ى گذشته، یکى همین بوده. تلاش هاى زیادى شده است براى اینکه جمهورى اسلامى را از روح و معناى خودش خارج کنند. تلاش هاى زیادى کردهاند؛ به شکل هاى مختلف؛ چه در زمینه هاى سیاسى، چه در زمینههاى اخلاقى، چه در زمینه هاى اجتماعى؛ از اظهاراتى که شده و حرف هائى که زده شده.» ⬅️ (دفتر حفظ و نشر آثار آیتالله العظمی خامنهای)
▪️▪️▪️▪️▪️
👇 هاشمی(در خطبهی مشهور به دعوت مردم به «مانور تجملگرایی»):
«بزرگان و ائمه دیگری هم بودند که با چنین افراد سست عنصر و بیتحرکی که در صحنه زندگی اجتماعی، خود را با پوشش روحیه و شعار انقلابی و ساده زیستی گریم میکردند، مبارزه می نمودند.» ⬅️ (روزنامه جمهوری اسلامی، ۱۹ آبان ۶۹، ص ۹)
👆 امام خامنهای(۲ آذر ۶۸):
«این جانب از اینکه کسانى مىکوشند تا در میان مردم ما رسم تجملگرایى و اسراف و ولخرجى را شایع کنند، شدیدا نگران و متأسفم؛ و از اینکه مردم فداکار و انقلابى ایران در امور شخصى به مصرف گرایى سوق داده شوند و قناعت انقلابى را از یاد ببرند، به خدا پناه مىبرم!» ⬅️ (دفتر حفظ و نشر آثار آیتالله العظمی خامنهای)
👆 امام خامنهای(۱ آذر ۷۸):
«آن کسانى که به اشرافی گرى گرایش دارند، پی آنند که این دید و ذهنیت را در مردم به وجود آورند که این چیز خوبى است و ارزش است؛ کما اینکه قبل از انقلاب این گونه بود. بعد از انقلاب به عکس شد. لذا کسانى هم که اهل کارهاى اشرافی گرى بودند، از ترس گرایش مردم، اجتناب مىکردند؛ اما امروز بتدریج مىخواهند کار را به عکس کنند.» ⬅️ (همان)
🖌ابرشاگرد
🍃 آیت الله بهجت رحمه الله علیه: ✍🏼 خداوند متعال می فرماید: و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا/مائده32 هر کس یکی را احیا کند، گویا همه مردم را احیا کرده است. منظور از حیات در این آیه شریفه، نجات دادن از ضلالت و گمراهی در دین است. ┈✾•🌷🌸🌷•✾┈ #لبیک_یا_خامنه_ای @EqtedareVelaeii🇮🇷
🌙 شبنگار 🌙 بعضیها در زندگیِ اجتماعی، جاهلانه و خودخواهانه هم میخواهند با «الزام» و «اجبار» مخالف باشند (البتّه الزام و اجبار با هم متفاوتند)، و هم میخواهند که محدودهی الزام و اجبار به دلخواهِ آنان تعیین شود و با این وجود انتظار هم دارند که سنگ بر روی سنگ بند شود! مثلا: برخیها از یک سو با «حجابِ الزامی» مخالفت میکنند و پوشش و حجاب را اساسا و صرفا یک امرِ شخصی و سلیقهای و فاقدِ الزام و اجبار میدانند، اما از سویی دیگر اگر فردی افسارِ نفسِ امّاره از دستش برود و به آنان تعرّض کند، از مقاماتِ انتظامی و قضائیِ کشور انتظار دارند که آن شخص را «اجبارا» با دستبندِ قپانی! دستگیر کرده و سپس با «الزامِ» قانونی موردِ محکومیّتِ شدید قرار داده و در نهایت با «اجبار» حکم را علیه او اجرا نمایند! و در تمامِ این موارد، الزام و اجبار بسیار خوب و لازم است!! 🔴 الزام و اجبار برای «من» بد است، اما برای «دیگران» خوب و بایسته است!!! 🔴 اگر کارِ «من» محیطِ روانی و اخلاقیِ جامعه را آلوده کند و شهوتِ خفته یا نیمهخفتهی مردان را بیدار نماید و زنان را به سوی تبرّج و مسابقهی خودنمایی سوق دهد و نظامِ خانواده را متزلزل یا منهدم سازد، مسئولیّتِ عواقبش هیچ ارتباطی به «من» ندارد، اما کوچکترین تعرّض به من از سوی «دیگران» اصلا و ابدا قابلِ تحمّل نیست!! 🌹 زنده باد حجابِ الزامی 🌹 🖌ابرشاگرد
﷽ 🎇 🌍 دین (۳۵) :
🌍 روز دین (۲۱):
🌍 عامل تکذیب روز دین:
عامل تكذيب روز دین منطق و تفكر و استدلال نيست، بلكه افرادى كه مى خواهند پيوسته به تجاوز ادامه دهند و در گناه غوطه ور باشند منكر روز دین مى شوند.
آنها مى خواهند بدون هيچگونه احساس مسئوليت و به گمان خود با نهايت آزادى و دورى از هر گونه فشار و ناراحتى وجدان به زشتكاريهای خود ادامه دهند و هيچ قانونى را به رسميت نشناسند
پس چون انسان میخواهد در آينده عمر خويش پيوسته راه فجور در پيش گيرد، لذا روز دین را تكذيب مى كند.
بنابر این باید گفت همانگونه كه عقيده در عمل اثر مى گذارد، اعمال آلوده نيز در شكل بندى عقائد تاثير مى كند و باعث میشود انسانها منکر روز دین شوند.
منكران قيامت هنگامى كه آيات خدا بر آنها خوانده مى شود مى گويند اين همان افسانه ها و مطالب بى اساس پيشينيان است.
آنها علاوه بر اينكه تجاوزگر (معتد) و گنهكار (اثيم) هستند آيات الهى را نيز به باد مسخره کردن و استهزا گرفته
و آن را مجموعه اى از اسطوره ها و افسانه هاى موهوم و سخنان بى ارزش، نظير آنچه از دورانهاى نخستين (دوران نادانى بشر) به يادگار مانده است معرفى مى كنند
و به اين بهانه مى خواهند خود را از مسئوليت در برابر اين آيات بر كنار دارند.
خداوند میفرماید:
"تنها كسانى آن را انكار مى كنند كه «معتد» و «اثیم» (متجاوز و گنهكار) هستند («اثيم» صفت مشبهه است و دلالت بر استمرار و ادامه گناه دارد).
همان كسی كه وقتى آيات ما بر او خوانده مى شود مى گويد اين افسانه هاى پيشينيان است،
پس واقعیت آنچیزی نيست كه آنها خيال مى كنند، بلكه اعمالشان چون زنگارى بر دلهايشان نشسته است".
«ما يُكَذِّبُ بِهِ إِلاَّ كُلُّ مُعْتَدٍ أَثِيمٍ * إِذا تُتْلى عَلَيْهِ آياتُنا قالَ أَساطِيرُ الْأَوَّلِينَ
* كَلاَّ بَلْ رانَ عَلى قُلُوبِهِمْ ما كانُوا يَكْسِبُونَ». (مطففین/14-12).
در حديثى از پيغمبر اكرم (ص) مى خوانيم: "گناهان زياد قلوب انسانها را فاسد مى كند". (الدر المنثور، ج6، ص326).
و در حديث ديگرى از همان حضرت مى خوانيم:
"هنگامى كه بنده گناه كند نكته سياهى در قلب او پيدا مى شود، اگر توبه كند و از گناه دست بردارد و استغفار نمايد قلب او صيقل مى يابد
و اگر باز هم به گناه برگردد سياهى افزون مى شود، تا تمام قلبش را فرا مى گيرد، اين همان زنگارى است كه در آيه «كَلَّا بَلْ رانَ عَلى قُلُوبِهِمْ ما كانُوا يَكْسِبُونَ» به آن اشاره شده است".
(تفسير القرآن العظيم، ابن كثير، ج8، ص347).
انسان باید تلاش کند که زنگارهای روی دل را از بین ببرد.
از رسول خدا (ص) چنين نقل شده كه فرمود:
"مذاكره كنيد و يكديگر را ملاقات نمائيد و احاديث (پيشوايان دين) را نقل نمائيد كه حديث مايه ی جلاى دلها است، دلها زنگار مى گيرد همانگونه كه شمشير زنگار مى گيرد، و صيقل آنها حديث است".
(عوالي اللآلي، ج4، ص78 ).
......................................
......................................
💥 《وَإِنَّ الدِّينَ لَوَاقِعٌ》
"و قطعاً (روز) دین (جزا) واقع خواهد شد".
(ذاریات/ ۶)
┈✾•🌷🌸🌷•✾┈
#لبیک_یا_خامنه_ای
@EqtedareVelaeii🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یکی بشه دوتا نه ده تا!!
#دیدنی
#بی_تفاوت_نباشیم
#امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر
┈✾•🌷🌸🌷•✾┈
#لبیک_یا_خامنه_ای
@EqtedareVelaeii🇮🇷
7.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 واکنش ابراهیم هادی به دخترانی که نگاهش میکردند
┈✾•🌷🌸🌷•✾┈
#لبیک_یا_خامنه_ای
@EqtedareVelaeii🇮🇷
7.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اگر ادم یک کلمه فقط یک کلمه باور کنه مشکلاتش تمومه...
🎙استاد مسعود عالی
┈✾•🌷🌸🌷•✾┈
#لبیک_یا_خامنه_ای
@EqtedareVelaeii🇮🇷
8163077825.mp3
9.87M
:
╭═••⊰💠﷽💠⊱••═╮
@Quran124
╰═••⊰💠⊱○⊰💠⊱••═╯
🌺 شیرینی🔄 "اصل بقا و حیات روح"
📣 [جلسه پانزدهم ] (استاد امینی خواه)
🔊 (باز نشر) #آن_سوی_مرگ
1⃣ برگشت از حالت کما
2⃣ قبض روح مردی ۴۰ ساله
3⃣ شروع گرفتن روح از شصت پا
4⃣ چهار صورتی که هنگام مرگ بر هرکسی وارد می شود.
5⃣ تنها صورت اعمال همراه انسان است.
6⃣ قبض روح توسط ملائک،عزرائیل و خداوند
7⃣ علت عشق امیرالمؤمنین به مرگ
8⃣ علت نگرانی سید علی آقا قاضی بعد از مرگ
9⃣ فایده خواندن سور مسبحات ،سوره اسرا و واقعه
0⃣ 1⃣ مکان بهشت برزخی
1⃣ 1⃣ جنس و نحوه استراحت در بهشت برزخی
2⃣ 1⃣ داستان تلاوت قرآن در شب
3⃣ 1⃣ نصیحت مهندس به خودش
4⃣ 1⃣ همه دنیا یک لحظه است.
5⃣ 1⃣ تجربه مختصر نویسنده کتاب
⏰ مدت زمان: ۲۸:۴۵
══✨✧🌸✧✨══
تقدیمی اندیشکده علوم "قرآن، عرفان، اخلاق و عقاید" وابسته به "دانشگاه ملی مجازی"
┈✾•🌷🌸🌷•✾┈
#لبیک_یا_خامنه_ای
@EqtedareVelaeii🇮🇷
Hejab.mp3
2.24M
عفاف و حجاب
سخنرانی کوتاه "مقام معظم رهبری" عفاف و حجاب(03:03)
┈✾•🌷🌸🌷•✾┈
#لبیک_یا_خامنه_ای
@EqtedareVelaeii🇮🇷