eitaa logo
ایثار345
72 دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
10.4هزار ویدیو
61 فایل
🥀ای آنکه گذرت بر خاک من است، بدان که من طعمه مرگ نیستم...
مشاهده در ایتا
دانلود
14.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️سخنان ممنوعه❗ (بخش چهارم) ⁉️اگر انقلابی عمل شده بود❗👇 "...و اما اشتباهی که ما کردیم این بود که به طور انقلابی عمل نکردیم و مهلت دادیم به این قشرهای فاسد، و دولت انقلابی و ارتش انقلابی و پاسداران انقلابی، هیچ یک از اینها عمل انقلابی نکردند و انقلابی نبودند. اگر ما از اول که رژیم فاسد را شکستیم و این‌ سد بسیار فاسد را خراب کردیم، به طور انقلابی عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم، و روسای آنها را به محاکمه کشیده بودیم و حزبهای فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم، و روسای آنها را به سزای خودشان رسانده بودیم، و چوبه‌های دار را در میدانهای بزرگ برپا کرده بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم، این زحمتها پیش نمی‌آمد. من از پیشگاه خدای متعال و از پیشگاه ملت عزیز، عذر می‌خواهم، خطای خودمان را عذر می‌خواهم. ما مردم انقلابی نبودیم، دولت ما انقلابی نیست، ارتش ما انقلابی نیست، ژاندارمری ما انقلابی نیست، شهربانی ما انقلابی نیست، پاسداران ما هم انقلابی نیستند؛ من هم انقلابی نیستم. اگر ما انقلابی بودیم، اجازه نمی‌دادیم اینها اظهار وجود کنند. تمام احزاب را ممنوع اعلام می‌کردیم. تمام جبهه‌ها را ممنوع اعلام می‌کردیم. یک حزب، و آن «حزب الله»، حزب مستضعفین. و من توبه می‌کنم از این اشتباهی که کردم، و من اعلام می‌کنم به این قشرهای فاسد در سرتاسر ایران که اگر سر جای خودشان ننشینند، ما به طور انقلابی با آن‌ها عمل می‌کنیم..." . . . این وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مون نبود!
✍️ متاسفم برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی که این سخنان ناب و گوهربار امام خمینی ره رو بعد از رحلت شون دیگه هیچگاه و در هیچ زمان و مناسبتی بازپخش نکرد! اکبر گنجی فعال سیاسی اصلاحطلب که بعدها به آمریکا گریخت یه جمله معروفی داشت (وقت آن است که خمینی را به موزه های تاریخ بسپاریم!) شبکه نفوذ در کشور و در صدا و سیما همچنان فعال است و در تمام این سال ها مهمترین کارش دقیقا همین کار بود! جریان غربگرا خوب فهمیده بود برای رسیدن به اهداف پلیدش باید کاری کنه تا مردم از آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی و اندیشه های بلند بنیان گذارش امام خمینی ره دست کشیده و عبور کنند! و از آنجائیکه توان مقابله تئوریک، علمی و عملی با اندیشه های آن امام بزرگوار را نداشت دست به سانسور گسترده آن زد، اما زهی خیال باطل که بخش بزرگی از مردم ایران در این ۴۵ سال اثبات کردن که هرگز از آرمان های بلند امام خودشون دست نمیکشن و تا آخر این راه رو ادامه خواهند داد... ان شاءالله
563.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☝ایشون از همون اول با رهبری زاویه داشتن و علنی مخالفت میکردن! حتی در مواردی با بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره هم، در برخی از مسائل مهم و عقیدتی مربوط به انقلاب اسلامی، مثل رابطه با آمریکا و... اختلاف نظر و عقیده داشتن که با برخورد قاطع امام مواجه و ناچار به عقب نشینی شدند. قضاوت با خودتون ...🤨
aghaye_13.mp3
زمان: حجم: 82.81M
🔴 فایل صوتی افشاگری آقای سیزده از یک جریان قدرت در کشور 🔻من را به داخل یک ماشین ۴۰۵ بردند 🔻افشای یک پروژه رسانه ای 🔻در شورای شهر چه میگذرد؟ 🔻پروژه کنار زدن شهید رئیسی 🔻آقای تحلیلگر یا آقای تحریفگر؟! 🔻محاکمه بدنه انقلابی توسط پناهیان 🔻پشت پرده رای اعتماد به وزرای پیشنهادی 🔻جریان تحریف انقلاب و رهبری ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🚨همیشه « خبردار » باش
1.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 در مشهد: 🔹برخی را می‌بینم قلبشان راضی نیست دولت موفق شود. ‎ کمین کردن برای شکست دولت! خلاف رضایت حضرت آقاست. 🖌جناب آقای دکتر قالیباف، امروزه مد شده خیلی از افراد هر کاری که میخواهند انجام دهند از حضرت آقا خرج می‌کنند، این که همه باید دولت را کمک کنیم و این خواسته حضرت آقا است شکی نیست و از این بابت قدردان شما هستیم اما کجا حضرت اقا فرمودند از هر راهی که شده ولو از راه غیر صحیح باید دولت کمک شود؟ چرا به کسانی که با فتنه گران همراهی داشتند برای وزارت رای دادید؟ اگر تایید همه وزرا تایید و کمک دولت طبق فرمایش رهبری است پس چرا با برخی وزرای شهید رئیسی با آن همه تعریف و تمجید رهبری از دولت ایشان مقابله کردید؟ چرا به همه رای ندادید؟ چرا برخی دیگر را استیضاح کردید؟ این نفاق نیست؟ 🌻 از شما دعوت می شود به کانال سلسبیل بپیوندید👇👇 https://eitaa.com/Salsabil1401
13.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شتشوی حرم‌مطهروشریف سیدالشهدا بعداز زیارت اربعین
5.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کدام سبک را می پسندید؟ مسیر درست مداحی کدام است؟!!!
11.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📖 شرح حدیث بسیار جالبی درباره فضایل اخلاقی امام رضا علیه السلام 🎤 توسط مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی ➖ با زبان کسی را آزار ندادند ➖سخن کسی را قطع نمی کردند ➖به حاجتمند کمک می کردند ➖پایشان را جلوی کسی دراز نمی کردند ➖در حضور کسی ، تکیه نمی دادند ➖به زیر دستان فحاشی نمی کردند ➖ آب دهان به زمین نمی انداختند ➖به صورت قهقهه نمی خندیدند ➖سر سفره با زیر دستان می نشستند ➖شبها اکثراً به عبادت مشغول بودند ➖ روزها ، اکثراً روزه می گرفتند ➖ صدقه زیاد می دادند و ... علیه السلام @eltemaseandishe
بسمه تعالی شانه مصارع عشاق قسمت ۲۴ مقام این شهدا مقام بزرگی بود اما باید از مجرای عباس ابن علی به اینها تجلی می‌شد لذا او ساقی بود. او به اشاره‌ی امام حسین علیه السلام به اینها شراب می‌داد. وقتی همه‌ی یاران شهید شدند و عباس تنهایی امام را دید، آمد و عرضه داشت که قَدْ ضَاقَ صَدْرِي وَ سَئِمْتُ مِنَ الْحَيَاةِ... نوبت خود ساقی شد... حالا ساقی را خود حسین علیه السلام باید سقایت کند و کرد‌... تنویر امام حسین علیه السلام این است که او از همه‌ی اسماء و صفات الهی دل برید. او اصلا توجهی به اسماء الله و ملائکة الله نداشت، او فقط توجه محض در ذات حق متعال داشت. این اصحاب همگی پشت خیمه‌ی ارباب صف کشیده بودند. جناب بریر بن خضیر همدانی پیرمردی بود، خیلی شاد و مبتهج بود و با همه شوخی می‌کرد! به یکی جمال غلبه می‌کند و به دیگری جلال. حسین علیه السلام دل کسی را با صورت می‌برد و دل دیگری را با معنی و یکی را ورای صورت و معنی دل می‌رباید که حسابش جداست. معنی جلال است... وقتی با معنی دل می‌رباید، او فانی می‌شود. یکی مناجاتی بود و دیگری خراباتی... بر جناب بریر حال خرابات غلبه داشت لذا شوخی می‌کرد. وقتی جناب عبدالرحمن حال بریر را دید، به او گفت که این چه وقت شوخی کردن است؟! جلوه‌ی جمالی شادی و حال خوش را در پی دارد و نتیجه‌ی جلوه‌ی جلالی، قبض و انقباض است. امام به بریر جلوه‌ی جمالی کرده بود و به عبدالرحمن جلوه‌ی جلالی. بریر گفت که ای عبدالرحمن، مشهورم که در عمرم جزو بطالین نبوده‌ام و شوخی بی‌جا نکرده‌ام اما حساب امشب حساب دیگری است... جناب عیسی همیشه می‌خندید و جناب یحیی همواره می‌گریست. باری یحیی عیسی را دید و گفت: تو از خدا نمی‌ترسی که اینقدر می‌خندی؟! عیسی هم گفت تو به رحمت خدا امید نداری که اینقدر گریه می‌کنی؟! قضاوت را به جبرئیل سپردند، جبرئیل گفت خدا می‌فرماید من نزد آن کسی هستم که حسن ظنش به من بیشتر است... معشوق لباس غیریت را از تن عاشق می‌کند و لباس خودش را به تن او می‌کند. در کربلا هم حضرت زینب لباس نو به تن پسرانش کرد. مادر حضرت قاسم بن الحسن هم که به نقلی آن‌جا بود، لباس دامادی تن او کرد و به سمت معشوق ازلی و ابدی فرستاد. لباس مظهر تمام کمالات و اسماء و صفات حُسنی است که می‌خواهند از آن‌ها بگذرند تا فقط خدا باشد. همه‌ی این‌ لباس ها را می‌کند تا لباس خودش را بر تنشان کند. این‌ها هم لباس های الهی بر تن دارند اما وقتی لباس معشوق و لباس خودشان را می‌بینند، از لباس خودشان بدشان می‌آید. وقتی لباس بر تنشان شد می‌گویند: این چه رنگ است بدین زیبایی چه لباس است به این یکتایی خدا لباس یکتایی و احدیت بر تن این‌ها می‌کند و فقط احدبین می‌شوند. أشُمُّ مِنک نسیماً لَستُ أعْرِفُه. من از معشوقم بویی می‌شنوم که غیر از بوی خودم است. من بوی معشوقم را می‌خواهم نه بوی خودم را. اسم اعظم الهی هفتاد و سه حرف است که یکی از آن مستأثره است و به اصطلاح فوت کوزه گری است. شهدای کربلا هفتاد و دو اسم اعظم خدا هستند. آن یکی هم امام حسین علیه السلام است. این شهدا آدم های عادی نبودند... در مسلخ عشق جز نکو را نکشند روبه صفتان زشت خو را نکشند آن‌جا مسلخ عشق بود و فقط نیکوهای عالم را راه می‌دادند. جناب جون، غلام سیاه اباعبدالله، رنگ و بوی خودش را می‌دید. می‌گفت کاش این رنگ را نداشتم و این رنگ ظاهری نشان از آن رنگ باطنیش بود البته باطن او نور بود و در درجه بالای نورانیت قرار داشت اما او می‌گفت در برابر حسین هر رنگ دیگری سیاه است. در مقابل بو و رایحه‌ی حسین همه‌ی بوها بد است. رایحه‌ی معشوق قلب عاشق را به تسخیر خودش درمی‌آورد. این رایحه چیست؟ نفس رحمانی. «لا تسبوا الريح؛ فإنها من نَفَسِ الرحمن تبارك...». حضرت یعقوب هم گفت: «إنّی لَأجِدُ ریحَ یوسفَ». او عاشق یوسف بود و یوسف هم بر یعقوب ولایت داشت و گفت من رایحه‌ی یوسف را می‌شنوم. در حدیث کساء هم حضرات اهل بیت می‌فرمایند: «اِنّي اَشَمُّ عِندَکِ رائِحَةً طَيبَةً کَاَنَّها رائِحَةُ جَدّي رسُولِ اللهِ». از شدت اتصال پیامبر و حضرت زهرا رایحه‌‌ شان یکی بود. در بهشت خدا به حضرت رسول سیبی داد و این سیب را پیامبر خورد و از او لیلة القدر ظاهر شد که حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است. در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نطفه‌ی حضرت فاطمه منعقد شد... ادامه دارد التماس دعا صادقزاده
بسمه تعالی شانه مصارع عشاق قسمت ۲۵ جناب جون گفت که رایحه‌ی من خوش نیست و رنگم هم سیاه است. من می‌خواهم رایحه‌ی من رایحه‌ی شما و رنگ من رنگ شما باشد... که حضرت اباعبدالله بعد از آن که جون به شهادت رسید بالای سر او دعا کرد که خدایا رایحه‌ی او را خوش کن و رنگ او را سفید کن و این شد آن عطر سیبی که اگر به کربلا بروید و اهل شامه‌‌ی باطنی باشید، آن بوی سیب به مشامتان می‌رسد. آن سوال هایی هم که اصحاب امام می‌پرسیدند که أرضیت؟ وفیت؟، همان مقام اتصال است که در آن مقام «کُلُّ شَیْءٍ هالِکٌ إِلاَّ وَجْهَهُ» (قصص/۸۶)، دوئیت از بین می‌رود. تا دوئیت باقی است، وفا و رضایت صورت نمی‌گیرد و به کربلا راهت نمی‌دهند و می‌گویند تو کورکورانه آمده‌ای و خالص نشده‌ای... مولوی داستان عاشقانه‌ی زیبایی را تعریف می‌کند، آن یکی آمد در یاری بزد گفت یارش کیستی ای معتمَد گفت من گفتش برو هنگام نیست بر چنین خوانی مقام خام نیست آمد در زد و معشوق از او پرسید کیستی؟ او پاسخ داد من... معشوق گفت برگرد که تو هنوز با من یکی نیستی. نمی‌شود که هم معشوق باشد و هم تو باشی. اذا جاء نهر الله بطل نهر عیسی. بعد این عاشق رفت و گشت و پیر راهی پیدا کرد و از تعلقات خودش را آزاد کرد و سیر و سلوک نمود و شبیه معشوق که شد، آمد و دوباره در زد. بانگ زد یارش که بر در کیست آن گفت بر در هم تویی ای دلستان گفت اکنون چون منی ای من درآ نیست گنجایی دو من در یک سرا امام حسین علیه السلام بر شهدای کربلا جلوه داشت. از یکی با صورت دل می‌برد از یکی با معنی. کسی که با معنی از او دل می‌برد، به فنا می‌رسید. از برخی هم که مقام بالاتری داشتند با ورای صورت و معنا دل می‌برد. این مقام بقاء بعد الفنا است که آن‌جا دیگر من و او و تعینات باقی نمی‌ماند. عاشق تا یک جایی به معشوق نیاز دارد. جبرئیل به حضرت ابراهیم می‌گوید که آمده‌ام تو را از آتش نجات دهم، پاسخ می‌دهد من به تو نیازی ندارم بلکه به خدا نیاز دارم. این مقام فنا است چون خودش را هم همان‌گونه که خدا را می‌بیند، می‌بیند. اما عاشق در مقام بقاء بعد الفنا می‌گوید من به خدا هم نیازی ندارم... چون بین من و او دوئیتی وجود ندارد تا من به او احتیاج داشته باشم. لذا در کربلا هرچه خدا گفت حسین جان کمکت بکنم؟ من عهدم را پذیرفتم دیگر ادامه نده، جنگ هم نکنی من تمام چیزهایی که قرار است به تو بدهم می‌دهم. گفت نه نیازی ندارم. اصلا آن‌جا سکوت محض است و هیچ چیز نیست، حتی هیچ هم نیست. آن‌جا فقر است، فقیر نیست. در فقیر یک انانیتی نهفته است. در شهر بگوی یا تو باش یا من کآشفته بود کار ولایت به دو تن ساحت عشق ساحت عجیبی است. هرکسی به ساحت عشق قدم بگذارد با معشوق یکی می‌شود. قاسم بن الحسن هم از آن کسانی بود که امام حسین علیه‌السلام با ورای معنی بر او تجلی کرد. گر صورت بی‌صورت معشوق ببینید هم خواجه و هم خانه و هم کعبه شمایید  راوی می‌گوید چهره جناب قاسم بن الحسن، فلقة القمر، مثل پاره ماه بود و قمر کنایه از ولایت عظمای علوی است که قاسم بن الحسن پاره ای از این ماه علوی و حسنی است. عاشق وقتی از معشوق تقاضای وصال کند اگر جواب نه بشنود دلالت بر این می‌کند که هنوز سنخیت تام و تمام حاصل نشده است و به این پاسخ منفی که تجلی جلالی معشوق بر عاشق است آن تعلق قطع می‌گردد و راه عاشق سالک هموار می‌شود لذا اذن ندادنهای امام در کربلا ریشه در همین نگرش دارد تا آن عشاق کوی خود را از غبار تعینات تطهیر کند و لباس دوئیت برکند و ردای وحدت به آنها بپوشاند. جناب قاسم بن الحسن علیهما السلام چون پاسخ منفی از امام‌ شنید دست به دامن مادر شد که او خود مظهری از مظاهر تعینات است و شاید خودش حجابی باشد برای عاشق سائر، و چون مادر واسطه و شفیع می‌شود تا امام اذن دهد و وصیت امام حسن مجتبی علیه السلام را پیش می‌کشد یعنی این تعلق برداشته می‌شود و قاسم به لقاء پیر و مراد خود به نحو اتم نائل می‌شود و حجاب تعینات از او برداشته می‌شود بطوریکه سینه‌ی مبارک او منضم به سینه امام می‌گردد و تو می‌دانی که قلب امام حرم الله است بلکه مرکز هستی است و انضمام قلب قاسم به قلب امام کنایه از اتحاد قلبی و اندکاک تعین قاسمی در دریای احدی و بسیط حسینی است... ادامه دارد التماس دعا صادقزاده