eitaa logo
ایثار345
71 دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
10.5هزار ویدیو
61 فایل
🥀ای آنکه گذرت بر خاک من است، بدان که من طعمه مرگ نیستم...
مشاهده در ایتا
دانلود
4.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥فصل پریشان شدنم را ببین بی سر و سامان شدنم را ببین.....
هکرهای حنظله: عملیات دو روز اخیر مجموعه ای از اقدامات مشترک موساد و واحد ۸۲۰۰ و تعدادی از شرکت های وابسته به رژیم صهیونیستی بود! هکرهای حنظله گفتند طی هک های گسترده توانستند اطلاعات بسیار محرمانه ای از عملیات روزهای گذشته به دست آورند و در ساعات آینده تمامی اسناد منتشر خواهد شد! خلاصه عملیات به شرح زیر است: * این حمله زنجیره تامین با آلوده کردن باتری دستگاه های پیجر به نوع خاصی از مواد منفجره حساس به حرارت در کشور سازنده صورت گرفته است! * باتری ها توسط شرکت IIB (باطری های صنعتی اسقاطیل) در نهاریا به این مواد منفجره آلوده شده اند! * موساد مسئول انتقال باتری های آلوده به کشور سازنده بود! * با توجه به حساسیت دستگاه های کشف مواد منفجره به این باتری ها و نیاز به جابجایی آنها در چندین کشور، موساد با همکاری شرکت ویدیسکو اقدام به جابجایی محموله های مذکور کرده است! * شرکت ویدیسکو یک شرکت زیرمجموعه ۸۲۰۰ واحدی است و امروزه بیش از ۸۴ درصد از فرودگاه ها و بنادر در جهان از دستگاه های اشعه ایکس تولید شده توسط این شرکت در واحد امنیتی خود استفاده می کنند که در واقع دارای بک پنجره نفوذ ۸۲۰۰ و رژیم صهیونیستی است. می تواند هر محموله ای را که در کشورهایی که از این دستگاه ها استفاده می کنند حذف کند و از کشف خرابکاری جلوگیری کند! ( سورس کد کامل این پروژه تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد! ) * محموله های آلوده با استفاده از Vidisco و پس از سفر از چندین کشور به لبنان رسیده است! * تمامی عوامل دخیل در این عملیات توسط حنظله شناسایی شده و به زودی تمامی داده ها منتشر خواهد شد‼️ 🇮🇷@yalesaraat🇵🇸
25.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چهار واحد اطلاعات فوق استراتژیک، توسط استاد حسن عباسی سوپر تئورسین جهان تشییع... با دقت کنید گوش کنید این اطلاعات برای ۱۲سال پیش هست! چند سال جلوتر از زمان! فلفل هندی سیاه و خال مهرویان سیاه ... هر دو دل سوزند ولی این کجا و آن کجا ... استاد حسن عباسی رو حضرت عباسی باید در این مملکت یک دولت رو تحویلش داد تا همه ساختارهای نادرست رو به سامان برسونه ...
34.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایستگاه سلامتی نحوه تشخیص سکته مغزی تماشای این کلیپ را به همه همکاران محترم توصیه می نماییم.
5.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🤐 حرف حسابی تقدیم به خیال باف و برادران آمریکا . مراقب حرکات گازانبری وفاق ملی هستیم
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حضور یک سارق در نشست خبری❗️
♨️سید شهاب‌الدین طباطبایی عضو حقیقی شورای اطلاع‌رسانی دولت شد. مناظره این آدم رو با خضریان ببینید متوجه خواهید شد با چه عجوبه های طرفیم. میگه چرا من ندیدم؟! یا نگاه کردی و یا دنبالش بودی! باید اون نسخه نهج البلاغه ای که پزشکیان میخونه رو ازش بگیریم بدیم علما بررسی کنن ببینن اصلی هست یا نه! 📌 بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نسل حرامزاده‼️😳😱 🚨بسیار مهم👆🏼👆 🙏حتمااا ببینید و تا میتوانید نشر دهید...
13.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 یک پاسخ محکم به اظهارات نسنجیده مسعود پزشکیان در خصوص مسئله "حجاب" و "پلیس گشت ارشاد" 🔸️آقای پزشکیان❗️ مردم ایران فقط آن اقلیت هنجارشکن و اندام نما نیستن که برای جلب رضایتشان طوری حرف بزنی که خون به دل خانواده شهدا و‌ مومنین شود❗️ 👈حجاب و گشت ارشاد بهانه است نابودی ایران نشانه است
بسمه تعالی شانه مصارع عشاق قسمت ۳۳  «فَالْمُورِيَاتِ قَدْحاً»، ﺳﻮﮔﻨﺪ ﺑﻪ ﺍﺳﺒﺎنی ﻛﻪ ﺑﺎ ﻛﻮﺑﻴﺪﻥ ﺳﻤﺸﺎﻥ بهﺳﻨﮓ‌ﻫﺎ ﺟﺮﻗﻪ ﻣﻰﺟﻬﺎﻧﻨﺪ. خدا به این جرقه‌ها قسم می‌خورد! چرا؟ چون آن اسب سوار، علی بن ابیطالب است. خداوند همیشه به عزیزترین و شریفترین چیزها در قرآن قسم می‌خورد‌. خدا که به چیز پست و پایین مرتبه قسم نمی‌خورد‌. خدا به سبب اینکه علی بر آن اسب سوار شده است، نه به اسب بلکه به جرقه‌ی پای اسب قسم می‌خورد‌. می‌فرماید: برق نعلش نار نخل طور بود موسی آن را نار دید و نور بود می‌گوید وقتی موسی آن آتش را دید که از آن آتش، صدای «إِنَّنِي أَنَا اللَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا أَنَا» شنیده شد، آن آتش از برق نعل اسب حضرت اباعبدالله علیه السلام درخشیدن کرده بود. وقتی به زیارت حرم حضرت علی بن موسی الرضا مشرف می‌شوید، در صحن آزادی روی در نوشته است: این باب خداست فاسجدوا للتعظیم این کفش‌کن است طور موسای کلیم شاعر درست گفته است منتها ما باید امام را درست بشناسیم. ما اگر عظمت حضرت علی بن موسی الرضا را بفهمیم، می‌بینیم که بله، حضرت موسی باید در کفش‌کن حرم امام رضا بیاید و در این دستگاه الهی به اصطلاح لنگ بیندازد آنقدر که این ولایت عظمت دارد! زنده از هر تار مویش در شمیم صدهزاران عیسی محی الرمیم قصد من اکنون تعریف ذوالجناح برای شما نیست بلکه می‌خواهم اثر عشق را بیان کنم. می‌خواهم اثر اباعبدالله را به شما بگویم. این آقا مؤثری است که دست به هر جا بگذارد، آنجا نورانیت پیدا می‌کند. گفت یا علی! اگر نمی‌ترسیدم که مردم در مورد تو چیزهایی بگویند که در مورد عیسی بن مریم می‌گفتند، چیزی می‌گفتم که از هرجا که رد می‌شوی، خاک کف پای تو را به عنوان توتیای چشم خود بردارند. کما اینکه الآن در کربلا امام حسین علیه السلام شهید شده است، این تربت شفا می‌دهد‌، این تربت در روز عاشورا تبدیل به خون می‌شود و... معجزات شگفت انگیزی که در کتب مختلف درباره این تربت نوشته‌اند، بروید بخوانید! امیرالمؤمنین بعد از جنگ صفین این تربت را بر می‌دارد و می‌بوید و می‌گوید که ای تربت، خوشا به حال تو! که از تو عده‌ای به غیر حساب وارد بهشت می‌شوند. در این به غیر حساب خیلی حرف هست! آسمانها بسته‌ی موی دُمش بحر امکان گردی از خاک سُمش آنچه که امام حسین علیه السلام بر آن سوار شده است چنین شرافتی دارد. آن زائری که منتسب به امام حسین علیه السلام است، «دُعِيَ فِي مَلَكُوتِ اَلسَّمَاوَاتِ عَظِيماً»، آن شخصی که پیراهن عزای امام حسین را بر تنش کرده در ملکوت آسمانها او را عظیم یاد می‌کنند. چرا؟ چون او دارد حسین را یاد می‌کند! روایت این است که هرکس در زمین خدا را یاد کند، ملکوتیان در ملکوت عالم او را به عظمت یاد می‌کنند، اگر حسین را یاد کنی، در ملکوت عالم به بزرگی از تو یاد می‌شود.... می‌گوید امام حسین علیه السلام در آن لحظه‌ای که تنها شد و سوار بر اسب برای شهادت رفت، «فَالْمُورِيَاتِ قَدْحاً»، خاک پای اسبش صفت خدایی پیدا کرد یعنی خاک نورانیت گرفت: چنان عنان او سبک در راه شد خاک صحرا هم صفات الله شد ما ظاهر قضیه را می‌بینیم و می‌گوییم امام حسین با عده‌ای جنگید اما در آن مقام حسین خدا شده ‌است. حسین در حالی که بر ذوالجناح سوار است در مقام أو أدنی است که جبرئیل عقل را در آن راه نیست. جای هر گامی که بر می‌داشت او انبیاء را بود جای چشم و رو یعنی آنجایی که جناب ذوالجناح قدم می‌گذاشت، توتیای چشم انبیا بود. خاک پای جناب ذوالجناح برای انبیا و اولیا شفاست. شد رکابش حلقه‌ی عرش برین عرش یعنی پای آن عرش آفرین رکاب جناب ذوالجناح شد حلقه‌ی عرش برین چون عرش پای امام حسین است. خود امام حسین عرش آفرین است. امام صادق علیه السلام می‌فرماید: «مَنْ زَارَ قَبْرَ الْحُسَیْنِ بْنِ عَلِیٍّ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْهِ عَارِفاً بِحَقِّهِ کَانَ کَمَنْ زَارَ اللَّهَ فِی عَرْشِهِ». هرکس قبر امام حسین را زیارت کند، خدا را در عرش زیارت کرده است. خود امام حسین را زیارت کند چه؟ آن دیگر فوق عرش است... ادامه دارد التماس دعا صادقزاده
بسمه تعالی شانه مصارع عشاق قسمت ۳۴  عطش شهدای کربلا غیر از آن عطشی است که فکر می‌کنیم. هر چند حجت ظاهری عطش را نمی‌خواهیم رد کنیم. از روز هفتم آب را بر اهل‌بیت بستند. امام حسین از این روز تا لحظه‌ی شهادت دیگر نه چیزی خورد و نه چیزی نوشید. لذا وقتی شهید شد دید که حضرت رسول صلی الله علیه و آله می‌فرماید تعجیل کن که افطار را باید کنار من بخوری. لذا این‌ها به ظاهر تشنه و گرسنه بودند اما حساب عطش معنوی جداست به خصوص عطش اباعبدالله... عطش اباعبدالله الحسین یک عطشی است که هرگز فروکش نخواهد کرد. «هذا قَبْرُ الْحُسَيْنِ بْنِ عَليِّ بْنِ ابيطالِب، الّذي قَتَلوُهُ عَطْشاناً». این عطش من الازل الی الابد هست. بقیه‌ی شهدا هم عطش داشتند و امام حسین هم یک ساقی داشت به نام عباس بن علی... هرکسی که می‌آمد و عطش خودش را به امام حسین عرضه می‌کرد، به وفق عین ثابته‌اش از این شراب طهور الهی از دست عباس بن علی می‌نوشید. «وَ سَقاهُمْ رَبُّهُمْ شَراباً طَهُوراً» (انسان/۲۱) کسی می‌گوید دیدم در حرم علی بن موسی الرضا خمره های شراب گذاشته‌اند، شراب سفید، سبز و قرمز... ملائک واحدا بعد واحد به زائرانی که می‌آیند به دستور امام رضا از این شراب سفید می‌نوشانند. به تعدادی انگشت شمار شراب سبز نوشاندند و تنها به یک نفر شراب سرخ دادند. این‌ها شراب های باطنی هستند. در سوره‌ی دهر آمده‌ است که برخی به طعم زنجبیل و برخی دیگر به طعم کافور است. آن که به طعم زنجبیل است، حرارت دارد و عاشق را گرم می‌کند. آنی که کافوری است، عاشق را سرد می‌کند و به مقام بردالیقین می‌رساند. این‌ها حالاتی است که بر عاشق به وفق تجلیات معشوق ازلی دست می‌دهد. جناب حضرت علی اکبر هم تشنه است و به محضر پدر می‌آید و عرض می‌کند: «يَا أَبَتِ الْعَطَشُ قَدْ قَتَلَنِی وَ ثِقْلُ الْحَدِيدِ قَدْ أَجْهَدَنِي». این عطش سرّ است و عارف واقف است... این سنگینی آهن چیست؟ جناب علی اکبر صاحب ولایت کبری الهی است و «اشْبَهُ النَّاسِ خَلْقاً وَ خُلْقاً وَ مَنْطِقاً بِرَسُولِ الله» است. اباعبدالله می‌فرماید ما هر موقع دلمان برای رسول خدا تنگ می‌شد، به این آقا نگاه می‌کردیم. لذا نشان می‌دهد این عطش و ثقل الحدید چیزهای دیگریست. مثل این که او چیزهای بالاتری می‌خواهد. او فنای در ذات اباعبدالله الحسین علیه السلام را می‌خواهد. وگرنه او مظهریت الله را داشت. اصلا این حدید عقل کل است و حتی بالاتر از آن چون عقل کل ظهور الله است در مرتبه‌ی تعین خلقی. «فَكَشَفْنا عَنْكَ غِطاءَكَ فَبَصَرُكَ الْيَوْمَ حَدِيد» (ق/۲۲) وقتی برای انسان کشف حجاب می‌شود و همه‌ی پرده‌ها کنار می‌رود، چشم انسان تیز می‌شود و آن حقیقت عشق را عریان و بدون تعین می‌بیند... خاصیت تربت را ببینید که هر کس بر تربت امام حسین علیه السلام سجده کند، حجاب‌های هفت گانه از جلوی چشم او کنار می‌رود. تو باید هم خودت تربت شوی و هم بر آن تربت سجده کنی. «یُخالطُهُ الله بنفسه». یعنی وجود ما با حقیقت ولایت اباعبدالله مخلوط و عجین شود. عجین که شدی، تربت می‌شوی و تربت که شدی، از حجاب‌های طبع، نفس، قلب، خیال، وهم، سر و خفی و اخفی می‌گذری و صورت بی‌صورت معشوق را می‌بینی. این صورت بی صورت معشوق را دیدن اضمحلال ذات عاشق است در معشوق. در عالم طبیعت، نهایت قرب خودش را در نکاح نشان می‌دهد. اما در عالم معنا باده و خمخانه و ساقی و شراب و «كَأْساً دِهاقاً» در هم و برهم است. کاسه عین شراب است و شراب عین کاسه است. از صفای می و زلالی جام در هم آمیخت جام و مدام رقّ الزُّجاجُ وَرَقَّت الخَمرُ فَتشابَها فَتَشاكل الأَمرُ فَكَأَنَّها خَمرٌ وَلا قَدح وَكَأَنَّها قَدحٌ وَلا خَمرُ آن‌جا مقام قرب عبارت است از اضمحلال ذات عاشق در معشوق به طوری که از عاشق دیگر چیزی باقی نماند. لذا می‌گوید: ثقل آهن عین ذات سالک است کان بجا و ما بقی مستهلک است لاجرم ز آیینه‌ی شاه وجود زنگ آن عین ثبوتی را زدود ادامه دارد التماس دعا صادقزاده