eitaa logo
🌴سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اصفهان🌴
889 دنبال‌کننده
15.3هزار عکس
6.3هزار ویدیو
1.3هزار فایل
🔹 🔸 اطلاع رسانی برنامه ها و اخبار سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اصفهان 🔹 🔸 📲 ارتباط با ادمین: @omidali88
مشاهده در ایتا
دانلود
6.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◾️دو بیتی که حضرت امام رضا علیه السلام درباره مزار و مصیبت خود سرودند ⚫️ سالروز شهادت امام رئوف حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیة و الثناء تسلیت باد @eitaa_Ostadaali
2.mp3
2.85M
شیعیانی که امام رضا علیه السلام به آنان اعتنا نکرد. 🎤حجت الاسلام 🆔 @eitaa_Ostadaali
7.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حجت‌الاسلام والمسلمین عالی/ رأفت امام رضا علیه‌السلام حسی است. امام هشتم دو نوع رحمت دارد، یکی شامل همه می‌شود و دیگری تنها مخصوص بعضی افراد است. @Menbaraali
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5796618829119357412.mp3
3.33M
🔊 کلیپ صوتی 🎙 حضرت آیت‌الله مجتبی تهرانی (ره) 🏴موضوعروضه سوزناک حضرت امام رضا علیه السلام
مداحی_آنلاین_مرد_بیمار_و_دیدار_با.mp3
2.68M
♨️مرد بیمار و دیدار با امام رضا(ع) 👌 سخنرانی بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام دارستانی 🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نظر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پیرامون «کاشت ناخن مصنوعی و حکم وضو، غسل و نماز با آن» ۱. آیا کسی که کاشت ناخن برایش ضرورت ندارد و به دلیل عدم امکان یا ضرر یا مشقت زیاد، هنگام وضو یا غسل، ناخن مصنوعی را برنخواهد داشت، جایز است اقدام به کاشت ناخن کند؟ ۲. کسی که بدون ضرورت ناخن مصنوعی کاشته است، وظیفه اش نسبت به وضو یا غسل و نماز چیست؟ ۳. آیا کسب درآمد از خدمات ، جایز است؟ ✅ پاسخ 📚 @DasTanaK_ir ۱) در فرض سؤال کاشت ناخن جایز نیست. ۲) اگر برداشتن ناخن مصنوعی ممکن باشد، وضو یا غسل با آن باطل است و در نتیجه نماز هم باطل است و چنانچه برداشتن آن تا پایان وقت نماز ممکن نباشد یا مشقت غیر قابل تحمل داشته باشد، باید علاوه بر وضو یا غسل جبیره ای، تیمم کند و بعد از برداشتن ناخن، بنا بر احتیاط واجب قضای نمازها را نیز بخواند. ۳. اگر ، قابل برداشتن باشد، کاشتن آن و دریافت دستمزد به خودی خود اشکال ندارد؛ اما اگر برداشتن آن ممکن نباشد یا مشقت غیر قابل تحمل داشته باشد، کاشتن ناخن (بدون ضرورت غیر قابل اجتناب) و دریافت دستمزد، جایز نیست. منبع: کانال رسمی فقه و احکام رهبری 🔹 پی‌نوشت تقریباً نظر تمام مراجع به همین ترتیب است.