فنی حرفه ای ایوان/ سها طب
⭕️ جدول زمان بندی انعقاد نطفه در ۲ ماهه اول سال ۱۴۰۰ ⭕️
🌸 @Haghteb 🌸
هدایت شده از مسئول پاسخگویی موسسه ایوان
⭕️ اطلاعیه ⭕️
🔆 ثبت نام دوره فصد 🔆
🔻به صورت تئوری و عملی
🔻۵ جلسه عصرها
🔻پنجشنبه ها از ساعت ۱۶ الی ۱۹
🔻هزینه دوره ۷۵۰ هزارتومان
🔻لازم به ذکر است هیچ گونه مدرکی داده نمیشود .
🔻جهت ثبت نام مشخصات کامل خود را به همراه عکس فیش واریزی به شماره ۰۹۱۲۰۸۰۷۰۲۱ ارسال نمایید.
🔻شماره حساب 6362141108410987 به نام ایران صفایی
🌸 @Haghteb 🌸
هدایت شده از مسئول پاسخگویی موسسه ایوان
⭕️ اطلاعیه ⭕️
🔆 ثبت نام دوره حجامت 🔆
🔻به صورت تئوری و عملی
🔻 پنج جلسه عصرها
🔻یکشنبه ها از ساعت ۱۶ الی ۱۹
🔻هزینه دوره ۲۵۰ هزارتومان
🔻لازم به ذکر است که هیچ گونه مدرکی داده نمیشود.
🔻جهت ثبت نام مشخصات کامل خود به همراه عکس فیش واریزی را به شماره ۰۹۱۲۰۸۰۷۰۲۱ ارسال نمایید.
🔻شماره حساب 6362141108410987 به نام ایران صفایی
🌸 @Haghteb 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چوب خدا صدا ندارد!
🔴 #حجتالاسلام_قرائتی
🌺🍀💐🌷🍀🌺
🌸 @Haghteb 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#واکسن_کرونا
آیا حقیقتا واکسن کرونا باعث مصونیت از کروناست ؟ 🤔😏
🌸 @Haghteb 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نیاز زن فقط پول شوهر نیست ......
🌸 @Haghteb 🌸
#اطلاعیه
#روزنامه_اصفهان_زیبا
🖍برای اولین بار در کشور جمهوری اسلامی ایران، مطالبی با رویکرد #طب_اسلامی در روزنامه رسمی کشور چاپ شده است. برای مطالعه می توانید به روزنامه #اصفهان_زیبا در تاریخ های زیر مراجعه فرمایید:
🔺تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ موضوع : آداب نوشیدن آب . صفحه ۷
🔺تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ موضوع : آداب نوشیدن آب (۲) . صفحه ۱۰
🔺تاریخ ۱۴۰۰/۲/۵ موضوع : متهمان لک های صورت. صفحه ۱۰
جهت سهولت شما دوستان گرامی فایل روزنامه هرتاریخ به صورت پی دی اف در پست های بعدی قرار داده شده است.
🌸 @Haghteb 🌸
2_5474414003230871285.pdf
1.38M
❌ #کرونا_بزرگترین_دروغ_قرن ❌
✅ دو ساعت وقت بگذارید و این جزوه را مطالعه کنید تا دروغ های کذابان جهانی و داخلی را بشناسید...
♻️ نشر دهید
🌸 @Haghteb 🌸
120612_002.mp3
36.49M
🌙رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. حضور شما در مراسم افطاری که به مناسبت گردهمایی و بصیرت افزایی این ماه مبارک برگزار می گردد مزید امتنان است.
🎤سخنران : استاد کاردانپور
📎موضوع : بصیرت افزایی در مورد سلامتی
⬆️ مکان : خیابان کاوه چهارراه جابر انصاری اول خیابان ابوریحان سمت چپ جنب املاک کاخ پلاک 16
⛔لطفا عزیزانی که میخواهند قدم به دیدگان ما بگذارند جهت تهیه تدارکات فقط یک پیام به این شماره و تعداد افراد را اعلام فرمایید.
09133000113
🙏از لطف و همکاری شما بسیار سپاس گذاریم.
تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه از اذان مغرب
#اطلاعیه
#شناختبیماری_ازچهره_زبان_کفدست
✅ برگزاری کلاس آموزشی علائم بیماری از روی چهره، چشم، زبان، کف دست
🔮 تعداد جلسات: ده جلسه
💰 هزینه دوره: ۳۰۰ هزارتومان
⏰ زمان برگزاری: سه شنبه ها از ساعت ۱۵ الی ۱۸
📍 لازم به ذکر است جلسه اول #رایگان می باشد.
📱 جهت ثبت نام مشخصات کامل خود را به همراه فیش واریزی به شماره ۰۹۱۲۰۸۰۷۰۲۱ ارسال نمایید .
💳 شماره کارت به نام ایران صفایی
۶۳۶۲۱۴۱۱۰۸۴۱۰۹۸۷
🌸 @Haghteb 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#درماندیسککمروسیاتیک
درمان دیسک کمر و سیاتیک با نرمش
🌙رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. حضور شما در مراسم افطاری که به مناسبت عیدسعیدفطر برگزار می گردد مزید امتنان است.
🎤سخنران : استاد کاردانپور
⬆️ مکان : خیابان کاوه چهارراه جابر انصاری اول خیابان ابوریحان سمت چپ جنب املاک کاخ پلاک 16
⛔لطفا عزیزانی که میخواهند قدم به دیدگان ما بگذارند جهت تهیه تدارکات فقط یک پیام به این شماره و تعداد افراد را اعلام فرمایید.
09133000113
🙏از لطف و همکاری شما بسیار سپاس گذاریم.
تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه از اذان مغرب
#حزیران
#حجامت
1. ماه حزیران از جمله ماههای رومی است و ماههای رومی، مانند ماههای تقویم کشور خود ما، ماههایی شمسی هستند لذا در هر سال، این ماه، زمان ثابتی دارد.
2. سفارش به انجام حجامت در این ماه بر اساس حدیثی است که در کتاب مکارمالاخلاق از امام موسی کاظم یا امام هادی علیهما السّلام وارد شده است:
عَنْ أَبِیالْحَسَنِ علیه السّلام قَالَ: لَاتَدَعِ الْحِجَامَةَ فِی سَبْعٍ مِنْ حَزِیرَانَ فَإِنْ فَاتَکَ فَلِأَرْبَعَ عَشْرَةَ؛ "از حجامت در روز هفتم حزیران فروگذار مکن؛ اگر نتوانستی، روز چهاردهم (حجامت کن)." (طبرسى، حسنبن فضل، مکارم الاخلاق ــ قم، چاپ: چهارم، 1412ق / 1370ش.)
مرحوم مجلسی در زادالمعاد روایتی مشابه را از امام صادق علیه السلام نقل کرده که مضمون آن با روایت مکارم الاخلاق کمی تفاوت دارد:
وَ رُوِیَ عَنِ الْإِمَامِ الصَّادِقِ عَلَیْهِ السَّلَامُ: احْتَجِمْ فِی السَّابِعِ مِنْ حَزِیرَانَ، فَإِنْ لَمْیَتَیَسَّرْ فَفِی الرَّابِعِ عَشَرَ؛ "در روز هفتم حزیران حجامت کن و اگر امکانپذیر نشد، روز چهاردهم (حجامت کن)". (مجلسى، محمدباقربن محمدتقى، زاد المعاد ــ مفتاح الجنان، بیروت، چاپ: اول، 1423ق، ص331)
3. در مورد این روایت چند نکته قابل ذکر است:
الف ــ هر دو روایت در کتابهای مکارمالاخلاق و زادالمعاد سند ندارند و از نظر مضمون نیز، روایت، شاهدی ندارد؛ هرچند بهصرف نبود سند و غرابت متن روایت نمیتوان مضمون روایت را انکار کرد.
ب ــ از آنجا که در تطبیق ماههای رومی در زمان اهل بیت علیهم السّلام همچنین در مورد ماههای باستانی اختلافات فراوانی وجود دارد، نمیتوان آنچه را در تقویمهای نجومی فعلی وجود دارد معتبر شمرد.
مرحوم مجلسی هم بحث مفصلی در این زمینه دارند که چون بارها در نحوه کبیسهگیری تغییرات قابل توجهی در زیجهای مختلف صورت گرفته، معلوم نیست ماههای شمسی و رومی وارده در روایات با آنچه امروزه مرسوم است، تطابق داشته باشد مثلاً امروزه در برخی از کشورها، حزیران را مطابق ژوئن میدانند بنابراین حزیران 10 روز جلو میافتد یا برخی نیسان را مطابق برج حمل قرار میدهند که در این صورت حزیران یک ماه زودتر خواهد بود و ... .
با توجه به این امور نمیتوانیم روایت را با هفتم حزیران فعلی بهطور یقینی همزمان قلمداد کنیم.
4. چنانچه واضح است این حدیث بر اهمّیت انجام حجامت در یکی از این دو روز تأکید دارد اما هیچ قرینهای که نشان دهد این دو روز، بهترین روزها برای انجام حجامت هستند در این حدیث وجود ندارد.
5. اینکه عدّهای میگویند حجامت در این دو روز درمان بیماریهای یک سال است و این گفته را به امام معصوم علیه السّلام نسبت میدهند، خطا است؛ چنانکه در متن روایت حزیران هم چنین نکتهای ذکر نشده است؛
6. این حدیث، روز هفتم حزیران را بهعنوان روز اصلی و روز چهاردهم را بهعنوان جایگزین برای کسانی که موفق به حجامت در روز هفتم نشدهاند، معرّفی میکند لذا توصیه یا اصرار به انجام حجامت در هر دو روز، بلاوجه و حتّی خطرناک است.
7. متن حدیث واضحاً میگوید که حجامت در یکی از این دو روز باید انجام شود لذا اعلام هفته حزیران بهخلاف نصّ حدیث و بدعتی ناصواب است.
8. متأسّفانه عدّهای پا را فراتر از این گذاشته و ماه حزیران را بهعنوان ماه انجام حجامت معرّفی میکنند که این هم نادرست است.
9. در بسیاری از احادیث موارد دیگر هست که مقدم بر سفارش حجامت است مثل نهی حجامت در روز جمعه و ایام قمر در عقرب و زمان ابری و اینکه فرد اگر رطوبت بدنش بالا باشد خون خوبی خارج نشده و ضربه های بیشتری به بدنش وارد میشود برای همین افراد بهتر است تمان نکات حجامت مخصوصا کم کردن مایعات قبل از حجامت را رعایت فرمایند.
10. به عقیده بنده ایامی که نزدیک به زمان ۷ و ۱۴ حزیران است و مصادف با یکشنبه و دوشنبه یا پنجشنبه صبح باشد و ابری نباشد و قمر در عقرب هم نباید رجائا به نیت ثواب در صورت کم کردن مایعات بهترین زمان برای حجامت در افرادی است که ممنوعیتی در مورد حجامت نداشته باشند
که امسال یکشنبه ۳۰/خرداد تا ساعت ۱۶:۲۷ و ۶ و ۷ / تیر ماه برای انجام حجامت زمان مناسبی می باشد .
به امید ثواب و شفای همه بیماران .
موسسه حقایق الطب
🌸 @Haghteb 🌸
طلاب فلاسفه کشوری طرقبه ۲۷،خرداد،۱۴۰۰ .mp3
18.72M
سخنرانی استاد کارداپور
در جمعه طلاب نخبه فلسفه کشوری
طرقبه مشهد
۲۷/خرداد/۱۴۰۰
تقویت سودا برای تفکر و تعقل بیشتر
🌸 @Haghteb 🌸
آدرس کانال واتساپ:
https://chat.whatsapp.com/KUoJKo2txeDKfEeB1PArIk