eitaa logo
فنی حرفه ای ایوان/ سها طب
4.2هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
604 ویدیو
35 فایل
آدرس صفحات مجازی مجموعه: https://zil.ink/evanteb راه های ارتباطی آموزشگاه ایوان: 📲 +9809120807021 آدرس سلامتکده طب سنتی سها طب:🏥 اصفهان خیابان هشت بهشت غربی،نبش کوچه ۲۲ 📞+989118274118 #پشتیبانی☘👇 @rezaie_erfan ➖➖➖ @Evanteb | ایوان طب
مشاهده در ایتا
دانلود
فنی حرفه ای ایوان/ سها طب
⭕️ جدول زمان بندی انعقاد نطفه در ۲ ماهه اول سال ۱۴۰۰ ⭕️ 🌸 @Haghteb 🌸
⭕️ اطلاعیه ⭕️ 🔆 ثبت نام دوره فصد 🔆 🔻به صورت تئوری و عملی 🔻۵ جلسه عصرها 🔻پنجشنبه ها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ 🔻هزینه دوره ۷۵۰ هزارتومان 🔻لازم به ذکر است هیچ گونه مدرکی داده نمیشود . 🔻جهت ثبت نام مشخصات کامل خود را به همراه عکس فیش واریزی به شماره ۰۹۱۲۰۸۰۷۰۲۱ ارسال نمایید. 🔻شماره حساب 6362141108410987 به نام ایران صفایی 🌸 @Haghteb 🌸
⭕️ اطلاعیه ⭕️ 🔆 ثبت نام دوره حجامت 🔆 🔻به صورت تئوری و عملی 🔻 پنج جلسه عصرها 🔻یکشنبه ها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ 🔻هزینه دوره ۲۵۰ هزارتومان 🔻لازم به ذکر است که هیچ گونه مدرکی داده نمیشود. 🔻جهت ثبت نام مشخصات کامل خود به همراه عکس فیش واریزی را به شماره ۰۹۱۲۰۸۰۷۰۲۱ ارسال نمایید. 🔻شماره حساب 6362141108410987 به نام ایران صفایی 🌸 @Haghteb 🌸
اسلامی به اطلاع دوستان گرامی می رسانیم "دوره آموزش حجامت اسلامی" مورخ 1400/1/29 از ساعت 16 الی 19 برگزار میگردد. 🌸 @Haghteb 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیت الله میرباقری: بزرگ ترین خطری که در جهان پسا کرونا در حال ایجاد است 🌸 @Haghteb 🌸
🖍برای اولین بار در کشور جمهوری اسلامی ایران، مطالبی با رویکرد در روزنامه رسمی کشور چاپ شده است. برای مطالعه می توانید به روزنامه در تاریخ های زیر مراجعه فرمایید: 🔺تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ موضوع : آداب نوشیدن آب . صفحه ۷ 🔺تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ موضوع : آداب نوشیدن آب (۲) . صفحه ۱۰ 🔺تاریخ ۱۴۰۰/۲/۵ موضوع : متهمان لک های صورت. صفحه ۱۰ جهت سهولت شما دوستان گرامی فایل روزنامه هرتاریخ به صورت پی دی اف در پست های بعدی قرار داده شده است. 🌸 @Haghteb 🌸
1399.12.18.pdf
4.68M
صفحه ۷ آداب نوشیدن آب تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ 🌸 @Haghteb 🌸
1399.12.20.pdf
3.57M
صفحه ۱۰ آداب نوشیدن آب (۲) تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ 🌸 @Haghteb 🌸
1400.2.5.pdf
4.41M
صفحه ۱۰ متهمان لک های صورت و بدن تاریخ ۱۴۰۰/۲/۵ 🌸 @Haghteb 🌸
2_5474414003230871285.pdf
1.38M
❌ ✅ دو ساعت وقت بگذارید و این جزوه را مطالعه کنید تا دروغ های کذابان جهانی و داخلی را بشناسید... ♻️ نشر دهید 🌸 @Haghteb 🌸
120612_002.mp3
36.49M
-شکوهیان-راد 🔴توجه توجه 🔴 دوستان گرامی این صوت رو تا آخر با دقت فراوان گوش کنید. و منتشر بفرمایید. شنیدن این صوت شاید تمام ذهنیات شما را در مورد کرونا تغییر دهد. 🌸 @Haghteb 🌸
🌙رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏ اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. حضور شما در مراسم افطاری که به مناسبت گردهمایی و بصیرت افزایی این ماه مبارک برگزار می گردد مزید امتنان است. 🎤سخنران : استاد کاردانپور 📎موضوع : بصیرت افزایی در مورد سلامتی ⬆️ مکان : خیابان کاوه چهارراه جابر انصاری اول خیابان ابوریحان سمت چپ جنب املاک کاخ پلاک 16 ⛔لطفا عزیزانی که میخواهند قدم به دیدگان ما بگذارند جهت تهیه تدارکات فقط یک پیام به این شماره و تعداد افراد را اعلام فرمایید. 09133000113 🙏از لطف و همکاری شما بسیار سپاس گذاریم‌. تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه از اذان مغرب
✅ برگزاری کلاس آموزشی علائم بیماری از روی چهره، چشم، زبان، کف دست 🔮 تعداد جلسات: ده جلسه 💰 هزینه دوره: ۳۰۰ هزارتومان ⏰ زمان برگزاری: سه شنبه ها از ساعت ۱۵ الی ۱۸ 📍 لازم به ذکر است جلسه اول می باشد. 📱 جهت ثبت نام مشخصات کامل خود را به همراه فیش واریزی به شماره ۰۹۱۲۰۸۰۷۰۲۱ ارسال نمایید . 💳 شماره کارت به نام ایران صفایی ۶۳۶۲۱۴۱۱۰۸۴۱۰۹۸۷ 🌸 @Haghteb 🌸
🌙رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏ اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. حضور شما در مراسم افطاری که به مناسبت عیدسعیدفطر برگزار می گردد مزید امتنان است. 🎤سخنران : استاد کاردانپور ⬆️ مکان : خیابان کاوه چهارراه جابر انصاری اول خیابان ابوریحان سمت چپ جنب املاک کاخ پلاک 16 ⛔لطفا عزیزانی که میخواهند قدم به دیدگان ما بگذارند جهت تهیه تدارکات فقط یک پیام به این شماره و تعداد افراد را اعلام فرمایید. 09133000113 🙏از لطف و همکاری شما بسیار سپاس گذاریم‌. تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه از اذان مغرب
1. ماه حزیران از جمله ماه‌های رومی است و ماه‌های رومی، مانند ماه‌های تقویم کشور خود ما، ماههایی شمسی هستند لذا در هر سال، این ماه، زمان ثابتی دارد.  2. سفارش به انجام حجامت در این ماه بر اساس حدیثی است که در کتاب مکارم‌الاخلاق از امام موسی کاظم یا امام هادی علیهما‌ السّلام وارد شده است: عَنْ أَبِی‌الْحَسَنِ علیه السّلام قَالَ: لَاتَدَعِ الْحِجَامَةَ فِی سَبْعٍ مِنْ حَزِیرَانَ‏ فَإِنْ فَاتَکَ فَلِأَرْبَعَ عَشْرَةَ؛ "از حجامت در روز هفتم حزیران فروگذار مکن؛ اگر نتوانستی، روز چهاردهم (حجامت کن)." (طبرسى، حسن‌بن فضل، مکارم الاخلاق ــ قم، چاپ: چهارم، 1412ق / 1370ش.) مرحوم مجلسی در زادالمعاد روایتی مشابه را از امام صادق علیه السلام نقل کرده که مضمون آن با روایت مکارم الاخلاق کمی تفاوت دارد: وَ رُوِیَ عَنِ الْإِمَامِ الصَّادِقِ عَلَیْهِ السَّلَامُ: احْتَجِمْ فِی السَّابِعِ مِنْ حَزِیرَانَ، فَإِنْ لَمْ‌یَتَیَسَّرْ فَفِی الرَّابِعِ عَشَرَ؛ "در روز هفتم حزیران حجامت کن و اگر امکان‌پذیر نشد، روز چهاردهم (حجامت کن)". (مجلسى، محمد‌باقربن محمدتقى، زاد المعاد ــ مفتاح الجنان، بیروت، چاپ: اول، 1423ق، ص331) 3. در مورد این روایت چند نکته قابل ذکر است: الف ــ هر دو روایت در کتاب‌های مکارم‌الاخلاق و زادالمعاد سند ندارند و از نظر مضمون نیز، روایت، شاهدی ندارد؛ هرچند به‌صرف نبود سند و غرابت متن روایت نمی‌توان مضمون روایت را انکار کرد. ب ــ از آنجا که در تطبیق ماههای رومی در زمان اهل بیت علیهم السّلام همچنین در مورد ماههای باستانی اختلافات فراوانی وجود دارد، نمی‌توان آنچه را در تقویم‌های نجومی فعلی وجود دارد معتبر شمرد. مرحوم مجلسی هم بحث مفصلی در این زمینه دارند که چون بارها در نحوه کبیسه‌گیری تغییرات قابل توجهی در زیج‌های مختلف صورت گرفته، معلوم نیست ماه‌های شمسی و رومی وارده در روایات با آنچه امروزه مرسوم است، تطابق داشته باشد مثلاً امروزه در برخی از کشورها، حزیران را مطابق ژوئن می‌دانند بنابراین حزیران 10 روز جلو می‌افتد یا برخی نیسان را مطابق برج حمل قرار می‌دهند که در این صورت حزیران یک ماه زودتر خواهد بود و ... . با توجه به این امور نمی‌توانیم روایت را با هفتم حزیران فعلی به‌طور یقینی همزمان قلمداد کنیم. 4. چنانچه واضح است این حدیث بر اهمّیت انجام حجامت در یکی از این دو روز تأکید دارد اما هیچ قرینه‌ای که نشان دهد این دو روز، بهترین روزها برای انجام حجامت هستند در این حدیث وجود ندارد. 5. اینکه عدّه‌ای می‌گویند حجامت در این دو روز درمان بیماری‌های یک سال است و این گفته را به امام معصوم علیه السّلام نسبت می‌دهند، خطا است؛ چنانکه در متن روایت حزیران هم چنین نکته‌ای ذکر نشده است؛ 6. این حدیث، روز هفتم حزیران را به‌عنوان روز اصلی و روز چهاردهم را به‌عنوان جایگزین برای کسانی که موفق به حجامت در روز هفتم نشده‌اند، معرّفی می‌کند لذا توصیه یا اصرار به انجام حجامت در هر دو روز، بلاوجه و حتّی خطرناک است. 7. متن حدیث واضحاً می‌گوید که حجامت در یکی از این دو روز باید انجام شود لذا اعلام هفته حزیران به‌خلاف نصّ حدیث و بدعتی ناصواب است. 8. متأسّفانه عدّه‌ای پا را فراتر از این گذاشته و ماه حزیران را به‌عنوان ماه انجام حجامت معرّفی می‌کنند که این هم نادرست است. 9. در بسیاری از احادیث موارد دیگر هست که مقدم بر سفارش حجامت است مثل نهی حجامت در روز جمعه و ایام قمر در عقرب و زمان ابری و اینکه فرد اگر رطوبت بدنش بالا باشد خون خوبی خارج نشده و ضربه های بیشتری به بدنش وارد میشود برای همین افراد بهتر است تمان نکات حجامت مخصوصا کم کردن مایعات قبل از حجامت را رعایت فرمایند. 10. به عقیده بنده ایامی که نزدیک به زمان ۷ و ۱۴ حزیران است و مصادف با یکشنبه و دوشنبه یا پنجشنبه صبح باشد و ابری نباشد و قمر در عقرب هم نباید رجائا به نیت ثواب در صورت کم کردن مایعات بهترین زمان برای حجامت در افرادی است که ممنوعیتی در مورد حجامت نداشته باشند که امسال یکشنبه ۳۰/خرداد تا ساعت ۱۶:۲۷ و ۶ و ۷ / تیر ماه برای انجام حجامت زمان مناسبی می باشد . به امید ثواب و شفای همه بیماران . موسسه حقایق الطب 🌸 @Haghteb 🌸
طلاب فلاسفه کشوری طرقبه ۲۷،خرداد،۱۴۰۰ .mp3
18.72M
سخنرانی استاد کارداپور در جمعه طلاب نخبه فلسفه کشوری طرقبه مشهد ۲۷/خرداد/۱۴۰۰ تقویت سودا برای تفکر و تعقل بیشتر 🌸 @Haghteb 🌸 آدرس کانال واتساپ: https://chat.whatsapp.com/KUoJKo2txeDKfEeB1PArIk