eitaa logo
فانوس شب
2.2هزار دنبال‌کننده
26.2هزار عکس
26.1هزار ویدیو
321 فایل
اینجا فانوسی کوچک در شب های تار آخر الزمان است و ما عهد بسته ایم که این فانوس را تا طلوع خورشید بر پشت بکشیم ادمین پاسخگویی : @mosgian گروه پرس و پاسخ طب اسلامی طبتم : https://eitaa.com/joinchat/801636388C9a2f69229b
مشاهده در ایتا
دانلود
چهکنیمشبقدررادرککنیم.mp3
1.63M
🔴 چه کنیم شب قدر را درک کنیم؟ 🎙 💡@FANUSESHAB
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یا امیر المومنین.اگر اشکی جاری شد التماس دعا😭 💡@FANUSESHAB
پاسخ واضح نیست؟ 💡@FANUSESHAB
ماجرای بانکداری خصوصی خلق پول با اضافه کردن صفر! 💡@FANUSESHAB
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌕 لطفا قرآن را مصرف کنید! ➕یک راه حل موثر برای این که بتوانیم قدرت خدا را باور کنیم و به او تکیه کنیم بخشی از مبحث چگونه به خدا و امام زمان(عج) مقرب شویم؟ امامزاده صالح(ع)(فرحزاد)، هرشب ساعت ۲۳ پخش تلوزیونی هر روز بعد از نماز ظهر از شبکه پنج سیما 💡@FANUSESHAB
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️به نظر شما صحبت های فائزه هاشمی با صحبت های اقای رفیعی فرق داشت؟؟ ❌یکی میگه پیامبر کار اقتصادی نکرد ❌یکی میگه اسلام برای طب نیومده فرقی داره؟ 💡@FANUSESHAB
❗️ریشه جهالت ▪️فایزه هاشمی صحبت‌های ناروا و نادرستی را در مورد پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله نقل کرده که در واکنش‌ها به جهالت او، کمتر به ریشه و علت این حرف توجه شده است. ▪️چیزی که چند روز پیش از زبان فایزه هاشمی بیرون آمد از او که هیچ تخصصی در علوم دینی ندارد بعید نیست ولی عجیب آن است که سال‌هاست این حرف ها از زبان کسانی بیرون بیاید که حوزوی هستند و منتسب به اسلام. ▪️مدت‌هاست که شنیده می‌شود پیامبر فقط برای اخلاق آمده است و هیچ ارتباطی با طب و اقتصاد و سیاست و ... ندارد و اسلام فقط سنت‌های گذشتگان را تایید یا رد کرده و خود به صورت تخصصی در طب و اقتصاد ورود نکرده است. شنیده می‌شود امیرالمومنینی که باب علم است محتاج به علم یک طبیب یهودی می‌شود و ... ▪️ریشه سخنان سخیف فائزه هاشمی در آنجاست که عده‌ای دینی درست کرده‌اند که هیچ استقلالی ندارد و در همه چیز مقلد و تابع است؛ دین اسلام را فقط دین اخلاق و معنویت می‌دانند؛ اخلاق و معنویتی بدون اقتصاد، بدون پزشکی و در این دین، پیامبر فقط پیامبری می‌کند و دیگران افسار اقتصاد و پزشکی و معماری و ... را به عهده می‌گیرند! ⁉️ اینگونه چیزی از خاتمیت پیامبر و کامل بودن اسلام باقی می‌ماند؟ 💡@FANUSESHAB
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنی از استاد رفیعی پیرامون طب اسلامی ❌اسلام برای طب نیامده🧐 ❌روایات طبی برای قدیم بوده😳😳 سوالاتی پیرامون این سخنان در فایل صوتی بعدی مطرح می شود که امیدوارم به سمع ایشان برسد 👇👇👇👇👇👇👇👇👇 💡@FANUSESHAB
سوالاتی از استاد رفیعی در مورد اسلام و طب.m4a
15.12M
⁉️سؤالاتی از استاد رفیعی در مورد سخنان ایشان پیرامون طب اسلامی ❌ اگر اسلام برای اخلاق آمده، پس حکومت اسلامی و اقتصاد اسلامی هم نداریم 👈👈👈اسلام که برای حکومت نیامده، اسلام که برای اقتصاد نیامده، اسلام که برای ازدواج نیامده، پس حکومت و اقتصاد و ازدواج و ... را باید از علم روز بگیریم و نکاتی که اسلام در این مسائل گفته برای همان زمان قدیم هست!!! ⁉️ پیامبر طبیب جسم نبوده، دلیلتان چیست؟ ⁉️ چرا جسم و روح رو از هم جدا می کنید؟ ✅ اگر اسلام برای اخلاق آمده یکی از قوی ترین ابزارهای تأثیر گذار در اخلاق، طب و تغذیه هست 👌👌نمونه هایی از تأثیر تغذیه در اخلاق 💡@FANUSESHAB
تأثیر خوراک در اخلاق.pdf
354.4K
🖌فایل متنی 💎ارتباط خوراک و تغذیه انسان با اخلاقیات و روحیات بسیار واضح هست. در این جزوه به برخی از روایات این موضوع، اشاره شده است. 👌اخلاق و تغذیه 💡@FANUSESHAB
📍📍📍 📣📣📣 *دعای بسیارمهم مردم ایران: مورد نیاز این شب‌های قدر*: 👇👇👇 🤲✅خدایا مردم ما را از عوارض واکسن مصون بدار... 🤲✅خدایا شعور درک مفاهیم سند ظالمانه ۲۰۳۰ را عطا بفرما. 🤲✅خدایا کشور را از خطر رمز ارزها نجات بده... 🤲✅خدایا ما را به دانش مضرات تکنولوژی آگاه بفرما. 🤲✅خدایا ما را نسبت به عوارض طب جدید آگاه بفرما. 🤲✅خدایا کشور ما را از پیوستن به نظم نوین جهانی نجات بده. 🤲✅خدایا شر مسئولین شیفته به شرق و غرب را از سر مردم کوتاه بفرما.... 😔😔😔 💡@FANUSESHAB
نقش انسان در تقدیرات شب قدر_5902209663788648278.pdf
6.09M
کتاب نقش انسان در تقدیرات شب قدر التماس دعا اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹🌹🌹 💡@FANUSESHAB
🔴این جملات رهبر انقلاب در ۲۳ مرداد ۱۳۷۰ بیان شده اما تاریخ انقضا ندارد "شما چگونه میخواهید محبت و اطمینان مردم را جلب کنید؟ مردم باید به من و شما اعتماد داشته باشند. اگر ما دنبال مسایل خودمان رفتیم، به فکر زندگی شخصی خودمان افتادیم، دنبال تجملات و تشریفاتمان رفتیم، در خرج کردن بیت‌المال هیچ حدی برای خودمان قایل نشدیم - مگر حدی که دردسر قضایی درست بکند! - و هرچه توانستیم خرج کردیم، مگر اعتماد مردم باقی میماند؟ مگر مردم کورند؟ نمیشود ما در زندگی مادّی مثل حیوان بچریم و بغلتیم و بخواهیم مردم به ما به شکل یک اسوه نگاه کنند؛ مردمی که خیلیشان از اولیات زندگی محرومند. در این راه، از خیلی چیزها باید گذشت. نه فقط از شهوات حرام، از شهوات حلال نیز باید گذشت..." پ.ن: ای کاش تک تک مسئولین از سران سه قوه تا فلان نماینده و استاندار و فرماندار و دهیار این چند جمله را قاب بگیرند و روزی یکبار بخوانند. 💬 امیرحسین ثابتی 💡@FANUSESHAB
🔸 حکایتی شنیدنی 🔸 دو نفر از شیعیان در گذرگاهی از بغداد به مجلس بزرگی رسیدند. پرسیدند : این مجلس متعلّق به کیست؟ گفتند : مجلس درس امام اعظم ابوحنیفه است. راوی حکایت می گوید : رفیق من که اسمش فضل بن حسن بود و مردی متعصّب در مذهب شیعه ، و در عین حال آدمی بحّاث و با اطلاع از مبانی مذهب بود ، گفت : من می روم و با این مرد مباحثه می کنم و تا او را ملزم و مجاب نکنم از این مکان نمی روم. گفتم : این عالم بزرگی است و از عهدۀ بحث با او بر نمی آیی. گفت : من معتقد به مذهب حقم و حق مغلوب نمی شود. وارد مجلس شدیم و نشستیم و در یک فرصت مناسب ، فضل از جا برخاست و گفت : ایها العالم ، من برادری دارم که رافضی است (یعنی شیعه است) و من هر چه می خواهم به او بفهمانم که ابوبکر بعد از پیامبر اکرم ، افضل امّت و خلیفۀ به حق بوده قبول نمی کند و می گوید : علی بن ابیطالب ، افضل و خلیفۀ به حق است. شما یک دلیل قاطعی به من یاد بدهید که به او بفهمانم و او را به راه راست بیاورم. ابوحنیفه گفت : به برادرت بگو بهترین و روشن ترین دلیل این است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) ، همواره در میدان های جنگ ، آن دو بزرگوار ( ابوبکر و عمر) را کنارخود می نشاند و علی را مقابل نیزه و شمشیر دشمن می فرستاد ! و این نشان می دهد که آن دو نفر ، محبوب پیامبر بوده اند و چون آن حضرت می خواسته که آنها بعد از خودش جانشین باشند آنها را حفظ می کرد ! و چون علی را دوست نمی داشت ، طردش می کرد ؛ و به میدان می فرستاد تا کشته شود و این بهترین دلیل بر افضلیت ابوبکر و عمر است ! فضل گفت : بله من این را به برادرم می گویم. ولی او از قرآن به من جواب می دهد که خداوند فرموده است : «خداوند ، مجاهدین را بر قاعدین و نشستگان برتری داده و اجری بزرگ برای آنان آماده است» و به حکم این آیه ، علی چون مجاهد بوده افضل از ابوبکر وعمراست که قاعد بوده اند. ابوحنیفه گفت : به او بگو از این بهتر می خواهی که ابوبکر و عمر قبرشان کنار قبر پیامبر و چسبیده به قبر آن حضرت است ؛ در حالی که قبر علی از قبر پیامبر دور افتاده و در عراق است ! فضل گفت : بله این را هم به برادرم می گویم. امّا او می گوید : آن ها غاصبانه در کنار پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) ، دفن شده اند! برای این که خداوند فرموده است : « ای مؤمنان بدون اذن و اجازۀ پیامبر ، داخل خانه اش نشوید…» و می دانیم که رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) در خانۀ خودش دفن شده و آن دو نفر بدون اذن در خانۀ آن حضرت دفن شده اند و محل دفن ایشان غصبی است. ابوحنیفه که از این گفتگو سخت ناراحت شده بود تأمّلی کرد و سپس با لحنی تند گفت : به این برادر خبیثت بگو آنها غاصبانه در خانه پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) دفن نشده اند ! بلکه عایشه و حفصه که دختران آن دو بزرگوار و همسران پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) بودند و از پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) مهریه طلبکار بودند ، پدرانشان را در مهریه خودشان دفن کردند ! فضل گفت : بله من این مطلب را هم به برادرم گفته ام ، ولی او باز آیه ای برای من می خواند و می گوید : پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) به همسرانش بدهکار نبوده است. برای اینکه خداوند فرموده است : «ای پیامبر ما همسران تو را که مهرشان را پرداخته ای برای تو حلال کردیم» طبق این آیه ، پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) مهریۀ زن هایش را داده بود و وقتی که از دنیا رفت به زن هایش بدهکار نبوده است. ابوحنیفه اندکی تأمّل کرد و گفت : به این برادرت بگو درست است که همسران پیامبر (صلی الله علیه و آله) مهریّه طلبکار نبوده اند ، اما سهم الارث که از ماتَرَک پیامبر داشته اند و ماتَرَک (یعنی آنچه پیامبر اکرم بعد از مرگش از خود باقی گذاشته) نیز همین خانه اش بوده و شرعاً سهمی هم از آن خانه به همسرانش می رسد و چون عایشه و حفصه وارث پیامبر (صلی الله علیه و آله) بوده اند پدرانشان را در سهم الارث خودشان دفن کرده اند و بنابراین غصبی در کار نبوده است ! فضل گفت : بله من این را هم به برادرم گفته ام. ولی او می گوید : شما آقایان سنّی ها مگر نمی گویید: پیامبر ارث نمی گذارد و خودتان حدیث نقل می کنید که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرموده است : «ما پیامبران اصلاً ارث نمی گذاریم و هر چه از ما باقی مانده صدقه است» پس طبق گفته خودتان عایشه و حفصه سهم الارث نداشته‌اند. به همان دلیلی که شما حضرت فاطمه علیها السلام را از فدک محروم کردید و گفتید : پیامبر صلی الله علیه وآله ، ارث نمی گذارد آن دو همسر نیز نباید ارث ببرند. آیا دختر از پدر ارث نمی برد اما همسر از شوهر ارث می برد ؟! سخن که به اینجا رسید ، ابوحنیفه حسابی از کوره دررفت وگفت این مرد را بیرون کنید او شیعه است و اصلا برادر ندارد. ✍ به عنوان هدیه ای به محضر امیر المومنین(ع)بجاست این دلایل حقانیت شیعه بودنمان رابه فرزندانمان بیاموزیم 💡@FANUSESHA
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تنها بخش کوچکی از شبکه نفوذی یهود در ایران را بشناسید!!!! 🔴نشر حداکثری واجب 💡@FANUSESHAB
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روایت خادم حرم رضوی از مرد نابینایی که امام رضا(ع) چشمانش را به او بخشید 💡@FANUSESHAB
استاد پناهیان: ما در شب قدر چند نیاز کلیدی داریم که باید به دنبال براورده کردن آن باشیم: 🔷 1. مغفرت: اولین نیاز ما این است که خدا واقعاً گناهان ما را ببخشد تا تغییر کنیم و این تغییر را در زندگی‌مان حس کنیم. 🌷 اگر بخشیده بشویم واقعاً تغییری در زندگی‌مان پدید می‌آید و یک تجربۀ خوب معنوی پیدا خواهیم کرد که همیشه دوست داریم آن ‌را ادامه دهیم. 🔶 2. تقرب: نیاز دیگر ما این است که گناهان‌مان بخشیده شود تا "لذت تقرب و نزدیک شدن به خدا" را بچشیم. 🔹 وقتی کسی شیرینی عفو خدا و نزدیک شدن به خدا را تجربه کرد، حس زیبایی از این تجربه پیدا خواهد کرد که دیگر نمی‌تواند از این خدا فاصله بگیرد! 🔶 3. رفع گرفتاری‌ها: ن یاز دیگرمان برطرف شدن گرفتاری‌هایمان است تا راحت‌تر زندگی کنیم و برای خدا بندگی کنیم. 💥 👈🏼 اصلاً گرفتاری‌ها و حاجات ما در واقع بهانه‌هایی برای ارتباط ما با خدا هستند؛ ما معمولاً به بهانۀ احتیاجات‌مان درِ خانۀ خدا کشیده می‌شویم و در خانۀ خدا رفتن چقدر زیباست... 🔶 4. بهبود وضع آخرت: نیاز بعدی ما این است که وضع قیامت خودمان را اصلاح کنیم؛ از لحظۀ جان دادن تا روز حساب و کتاب و نجات از دوزخ و صعود به عالی‌ترین درجات بهشت. 🌷🌷🌷 خوش به سعادت کسی که این‌قدر عاقل و بلندنظر است که از الان برای قیامتش اشک می‌ریزد... 💡@FANUSESHAB
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 این افراد، این مردان و زنان، این انسان‌هایی که هر کدام در حد وسع دانش و دینی خود برای اقناع فرد مذکور تلاش می‌کنند؛ مردم سرزمین ایران هستند. ⬅️ همین تیپ و ظاهر و پوششی که بعضی از حزب‌اللهی‌ها «خارج از دین» تصورشان می‌کنند. ⭕️ چقدر بد است که حتی همسایه و هم‌محله‌ی خودمان را از آینه‌ی رسانه‌ی دشمن و فضای سایبری که اشغال شده تا قلب و ذهن ما را اشغال کند؛ بشناسیم‌... 🔶🔹 خداوند در پناه خودش، ملت شریف‌مان را محفوظ و در مسیر دینش مستدام موفق بدارد؛ ان‌شاءالله. ❇️ سازنده‌ی این کلیپ خوش ایده و خلاقانه که از نگاهی واقع‌گرایانه، «شناخت و امید» را به مخاطب عرضه کرده، هر عزیزی/ عزیزانی هستند؛ به‌طور ویژه برای توفیقات روزافزون مادی و معنوی‌شان دعا می‌کنم. ان‌شاءالله 💡@FANUSESHAB
آیات را با تفکر بیشتر بخوانیم هُوَ الَّذِی خَلَقَ لَکُم مَّا فِی الأَرْضِ جَمِیعاً ثُمَّ اسْتَوَی إِلَی السَّمَاء فَسَوَّیهُنَّ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ وَهُوَ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ. -. بقره / ۲۹ - {اوست آن کسی که آنچه در زمین است همه را برای شما آفرید سپس به [آفرینش] آسمان پرداخت و هفت آسمان را استوار کرد و او به هر چیزی داناست. } 💡@FANUSESHAB
امام علی علیه السلام فرمودند: 🖤مهدی شیوه عدالت را به شما نشان میدهد و احکام از بین رفته کتاب و سنت را زنده میسازد . 📗نهج البلاغه خطبه ۱۳۸ تعجیل در فرج صلوات صلوات صلوات صلوات 💡@FANUSESHAB
نقد و بررسی برنامه تلویزیونی "زندگی پس از زندگی" ✍استاد حجت الاسلام و المسلمین علی امینی‌نژاد در نقد و بررسی برنامه تلویزیونی "زندگی پس از زندگی" به ارائه نظرات خویش نسبت به این برنامه پرداختند؛ - برنامه تلویزیونی "زندگی پس از زندگی" از برنامه‌های موفق صدا و سیماست که تاثیرات مثبت به روی مردم گذاشته است لذا توجه کنیم که نقد امروز ما، نشانه اهمیت‌دادن به برنامه و نقدی همدلانه است. - ما از موضوع دینی و اسلامی باید فضا را روشن کنیم که چه موضعی در مورد تجربه‌های نزدیک به مرگ داشته باشیم لذا این که برخی عزیزان نقد کلی کرده‌اند و برنامه را تماما نفی کرده‌اند، درست نیست. - حرف اصلی این برنامه را نمی‌شود انکار کرد. از لحاظ عقلی، دینی و عرفانی، اصل مسأله ثابت شده است. - یکی از برکات برنامه این بود که توجه داد به این که انسان در این عالم ماده منحصر نشده است؛ انسان حقایق تجردی دارد، عالم غیب وجود دارد و هست. - یکی از نکات مثبت دیگر برنامه، پرداختن به مساله غیب است که در دل این برنامه تواتر از غیب شکل گرفت. - ایمان به غیب در بسیاری از مخاطبین این برنامه بیشتر شد. توجه کنیم که مسأله ازدیاد ایمان منحصر در قرآن و روایات نیست و همین برنامه‌ها هم می‌تواند ایمان به آخرت را در مردم تشدید کند. - در میان علمای ما هم افرادی بودند که به دنبال جمع‌آوری این قبیل مشاهدات از غیب بوده‌اند تا نتایج علمی از آن بگیرند مثل کاری که شیخ اشراق انجام می‌دهد. البته سطح کار شیخ اشراق بسیار بالاتر و عمیق‌تر است. 🔸نکته اصلی، انصراف از عالم ماده است که باعث می‌شود انسان بی آن که به مرگ طبیعی بمیرد، از عالم ماده خارج شود. پیامبر اسلام صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم فرمودند: "موتوا قبل ان تموتوا" - تفاوت کسانی که مرگ اختیاری دارند با تجربه‌گرها در این است که اگرچه هر دو قیامت صغرای انفسی برایشان رخ می‌دهد اما در مرگ اختیاری شخص با اراده شخصی از عالم ماده منصرف می‌شود و نه به صورت قهر و اجبار. - عالم مثال و برزخ، لایه‌ها و مراتب بسیاری دارد؛ از لایه‌های نزدیک به عالم ماده تا لایه‌های نزدیک به عالم عقل. تجربه‌گرها لایه‌های نزدیک به عالم ماده و مرز ورود به عالم مثال را تجربه کرده‌اند. - در تجربه‌گرها انصراف کامل از عالم ماده رخ نداده است لذا اساسا این مرگ نیست که بعد سوال شود پس حضرت عزرائیل را چرا ندیدند یا سکرات موت را چرا نداشتند؟ این‌ها به دلیل انصراف جزئی از عالم ماده، غیب را دیده‌اند و مرگ به معنای انصراف کامل از عالم ماده برایشان رخ نداده است. پس توجه کنیم که اصلا در این جا مرگ رخ نداده است! - هر کس با تهذیب نفس و سیر و سلوک می‌تواند به شکل اختیاری از عالم ماده منصرف شود و غیب را ببیند. - پس تجربه تجربه‌گرها اولا کشف صوری است، ثانیا در طلیعه ورود به عالم مثال، ثالثا محدود به شخص است و نه همه انسان‌ها، رابعا قهری و اجباری است و نه از سر سیر و سلوک، خامسا ناظر به وجهی از وجوه عالم مثال است و نهایتا این نوع از انصراف از عالم ماده کمال و سعادت محسوب نمی‌شود. 🔸در عین حال که برنامه "زندگی پس از زندگی" برنامه خوبی است اما مراقبت‌ها باید باشد که منجر به پلورالیزم عملی، اخلاقی و اعتقادی نشود. این که شخص مقید به شریعت نباشد و در عین حال ببیند در عالم غیب با او خوب برخورد شد و بعد نتیجه بگیرد که پس دلت پاک باشد، خطری است که متوجه همگان است. در جواب باید گفت اولا مرگ رخ نداده است، ثانیا بحث اهل نجات و اهل حق خلط شده است. - تفکیک اهل حق و اهل نجات مهم است. کافر هم ممکن است غیب را ببیند و با روی خوش با او برخورد کنند اما اگر چنین باشد از باب اهل نجات بودن اوست، نه این که او اهل حق و سعادت است. ضمن این که باید مجددا توجه کنیم که مرگ رخ نداده است! - استنتاج کلی از دریافت‌های جزئی تجربه‌گرها ولو حق باشد، خطاست و ممکن است منجر به پلورالیزم اعتقادی، اخلاقی و عملی شود. - در تجربه تجربه‌گرها خلیط‌ها زیاد است. فرهنگ شخص، عقاید شخص، مزاج شخص، تفکرات و خیالات شخص همه تاثیرگذار است و حق و باطل در هم آمیخته است. این که مثلا شخص حضرت عباس علیه‌السلام را در عالم برزخ بدون دست دیده است به خاطر همین است که در دنیا می‌دانسته که ایشان بی‌دست به شهادت رسیده‌اند. لذا در آن جا هم ایشان را بدون دست دیده‌اند، حال آن که حقیقت حضرت در عالم غیب فرای این مطالب است. - باید استحکام علمی خاص در برنامه وجود داشته باشد و گروه علمی بزرگی از حوزه و دانشگاه پشت برنامه باشد که در برنامه، فضای نخبگانی ایجاد شود. 💡@FANUSESHAB
فانوس شب
✅نقد و بررسی برنامه تلویزیونی "زندگی پس از زندگی" ✍استاد حجت الاسلام و المسلمین علی امینی‌نژاد در ن
انتشار نظر دیگران دلیل نمیشود که ما تمام نظرات را تایید یا تکذیب کنیم بلکه فقط نظرات را میگذاریم و تفکر و کشف حقیقت با مخاطب است
1401.01.16-Panahian-EmamzadeSaleh-Chegune-Be-Khoda-Va-EmamZaman-Moqarab-Shavim-J04-Medium.mp3
29.87M
🔉 چگونه به خدا و امام زمان(عج) مقرب شویم؟(۴) 📅 جلسه چهارم | ‌۱۴۰۱/۰۱/۱۶ 🔻امامزاده صالح(ع)(فرحزاد) 👈کیفیت بهتر: 📎 Panahian.ir/post/7232 @Panahian_ir @Panahian_mp3‌‌
1401.01.17-Panahian-EmamzadeSaleh-Chegune-Be-Khoda-Va-EmamZaman-Moqarab-Shavim-J05-Medium.mp3
30.32M
🔉 چگونه به خدا و امام زمان(عج) مقرب شویم؟(۵) 📅 جلسه پنجم | ‌۱۴۰۱/۰۱/۱۷ 🔻امامزاده صالح(ع)(فرحزاد) 👈کیفیت بهتر: 📎 Panahian.ir/post/7232 @Panahian_ir @Panahian_mp3‌‌
فانوس شب
🔉 چگونه به خدا و امام زمان(عج) مقرب شویم؟(۵) 📅 جلسه پنجم | ‌۱۴۰۱/۰۱/۱۷ 🔻امامزاده صالح(ع)(فرحزاد)
ایا این فایل های صوتی استاد پناهیان رو گوش میکنید ؟ ایشان خیلی مطالب عمیقی میگویند