تعداد اعلامی اتباع خارجی در ایران بین ۵ تا ۱۰ ملیون نفر است
ظهرهوند، نماینده مجلس:
🔻آمار ارائه شده از تعداد اتباع در ایران، از پنج میلیون شروع میشود و تا ده میلیون هم میرود
🔻کف این تعداد را پنج میلیون هم بگذاریم کم نیست؛ میتواند ساختارهای کشور را منهدم کند، اما اینجا آب از آب تکان نخورده.
#آمار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کشتن و زنده کردن یک مار توسط آیتالله قاضی!!!
👤استاد #رائفی_پور
👤توییت استاد #رائفی_پور
🔻السلام علیک یا ولید الکعبه
#امیرالمومنین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌شهریار زرشناس: تحفه شبه مدرنیته برای ایران بیشتر کاباره بود
🔹️وقتی شبه مدرنیته وارد ایران شد، تا توانستند کاباره ساختند، ولی جنبههای خوب مدرنیته و تمدن غربی اجازه ورود نیافت.
🔹️انقلاب اسلامی در واقع رستاخیزی بود در مقابل بحرانهایی که شبه مدرنیته برای ایران ایجاد کرده بود.
💠 کانال واحد سیاسی مؤسسه مصاف (نجوا)
🔗 تلگرام | اینستاگرام |توئیتر | ایتا |یوتیوب | آپارات|سایت|منتظرانصبح ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌شهریار زرشناس: رضاخان عامل یک پروژه جهانی در ایران بود
🔹️غرب ابتدا میخواست از طریق قرارداد ۱۹۱۹ ایران را مستعمره کند ولی با مخالفت جدی روبهرو شد، به همین دلیل شخصی ایرانی یعنی رضاخان را روی کار آوردند تا پروژه ورود شبه مدرنیته را تسهیل کند.
💠 کانال واحد سیاسی مؤسسه مصاف (نجوا)
🔗
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌شهریار زرشناس: پدر تجددمأبی ایران میگفت ایرانی جماعت اصلا نباید فکر کند!
🔹️مفهوم اصلی تجددمآبی از نظر میرزا ملکم خان این بود که ایرانی جماعت اصلا نباید فکر کند، غربیها همه فکرها را کردهاند و وظیفه امروز ما فقط تقلید است. بعدها فروغی هم این اندیشهها را تئوریزه و آنچه رضاشاه انجام میداد را به او دیکته میکرد.
💠 کانال واحد سیاسی مؤسسه مصاف (نجوا)
40.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌سمهای نامرئی؛ ابزار سرویسهای جاسوسی
🔹️سمی نامرئی که CIA در دهه ۷۰ میلادی برای ارتکاب "قتلهای سیاسی" ساخت؛ سمی که مقتول را تنها در چند ثانیه میکشد بدون اینکه خودش را در آزمایشات کالبدشکافی نشان دهد.
✍️بهنظر شما آیا تاکنون سرویسهای دشمن سلاحی پیشرفتهتر که هیچ ردی در کالبدشکافی باقی نگذارد نساختهاند؟
💠 کانال واحد سیاسی مؤسسه مصاف (نجوا)
حزن مذموم، همان حزن به جهت از دست دادن منفعت دنیوی و یا رسیدن به مصیبت است که بطور مستقیم و غیر مستقیم در آیات و روایات مورد نهی واقع است.
تنها راه نجات "فینال زمان"
حزن مذموم، همان حزن به جهت از دست دادن منفعت دنیوی و یا رسیدن به مصیبت است که بطور مستقیم و غیر مستق
علامه طباطبایی
مذموم بودن حزن ناشی از دست دادن منفعت دنیوی و یا رسیدن به مصیبت است
تنها راه نجات "فینال زمان"
علامه طباطبایی مذموم بودن حزن ناشی از دست دادن منفعت دنیوی و یا رسیدن به مصیبت است
۱. شوق و رغبت به دنیا:
امام صادق(ع) میفرمایند: شوق و رغبت به دنیا موجب غم و حزن است.
زیرا شادیهای دنیا زودگذر است و از پس آن اندوه و غمی است
بنابراین علاقه به آنها در واقع دلبستگی به امور فانی و زودگذر است و وقتی انسان چیزی را که به آن علاقه دارد، از دست بدهد دچار حزن و اندوه میشود.
تنها راه نجات "فینال زمان"
۱. شوق و رغبت به دنیا: امام صادق(ع) میفرمایند: شوق و رغبت به دنیا موجب غم و حزن است. زیرا شادیه
۲ چشم داشتن به ثروت دیگران:
امام باقر(ع) میفرمایند: هر کس به آنچه در اختیار مردم است چشم دوزد، حزن و تأسفش طولانی شود.
زیرا این فرد یکسره در حال مقایسه خود و دیگران است و از کم و کاستیهای زندگی خود غمگین و ناراحت است.