🔴 رژیم طاغوت خاطر بعضی از آخوندها را میخواست
♦️امام خامنه ای(مدظله العالی): «هر کسی که به خط انقلاب و اسلام ناب محمّدی (صلّیاللَّهعلیهوالهوسلّم) نزدیکتر است، به ضربات و حملات و تهمتها و هوچیگریها و سوءقصدها و بدجنسی ها و موذیگریهای جناح #استکبار هم نزدیکتر است.
♦️با هر آخوندی بد نیستند؛ با بعضی از آخوندها خیلی هم خوبند؛ همچنانکه در دستگاه #سلطنت هم همینطور بود. آن دستگاهی که میخواست ریشهی #روحانیت را بکند، خاطر بعضی از آخوندها را هم میخواست! به آخوندهای درباری پول میداد و به آنها سفارش میکرد که عمامهتان را یک مقدار بزرگتر و ریشتان را هم یک مقدار بلندتر کنید! اینها را دیده بودیم، ما از اینها خبر داریم.
♦️ رژیم #طاغوت، خاطر اینگونه #روحانیون را هم میخواست و با آنها ملاقات هم میکرد. البته چون ذات آن دستگاه، ذات متکبر و خبیث و رذلی بود، محبت و نوکریِ آن #علما را، آنچنانکه باید و شاید هم قدردانی نمیکرد. همانهایی که نوکر آن دستگاه بودند، به مردم و به بقیهی روحانیون، زبانشان دراز بود و زور میگفتند؛ اما به خود دستگاه نه! خود آن رأس طغیان و نوکران ردهی بالایش، تحقیر و بیمحلی و بیاحترامیشان هم میکردند. میدیدند که اینها چهقدر پَستند! این را هم ما اطلاع داشتیم.»
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
🔴علامه حسن زاده آملی: انقلاب اسلامی ایران، بین الطلوعین حکومت جهانی امام زمان(عج) است. اگر ظهور دفعی واقع می شد، بشریت ظرفیت تحمل نور وجودی ایشان را نداشت.
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
💥 پردههای #کروناهراسی یکی پس از دیگری کنار میروند
🔺 بله تا دیروز پیروی از دستورات این آمریکایی متقلب رو برای ما پیروی از ولایت تعبیر میکردند...
#حسین_زمانی_میقان
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
🇮🇷
📝 قمهکشی و ایجاد رعب در فقه اهل سنت مصداق محاربه است
🍃🌹🍃
🔻ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان: بستن راه مردم و قمهکشی و حمله با سلاح سرد به مدافعان امنیت و ایجاد ارعاب و وحشت در بین زنان و کودکان در روز روشن از دیدگاه اهل سنت محاربه محسوب میشود.
🔹هر انسانی بخواهد با هر شیوه و روشی امنیت افرادی از جامعه را به خطر بیاندازد حال با دست باشد یا سلاح سرد و گرم محارب است.
🔺هر انسانی هم انسان دیگری را به قتل برساند باید قصاص شود و براساس دین اسلام قصاص حق است.
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
👆🌹برای حفظ این خاک چنین جانفشانیهایی شده است. با حرف های احمقانه نمیتونن جایی رو جدا کنند یا تجزیه کنند.
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
⚠️ شطرنجِ خطرناک ⚠️
🔹 در شطرنج، شاه سفید یا سیاه را نمیکشند؛ ماتش میکنند که نتواند حرکت کند. وقتی حرکت نکرد، باخته است. اجانب دنبال این نیستند که رهبر ما را ترور کنند، دنبال این هستند که ماتش کنند؛ انفعال در او ایجاد کنند؛ درصدد این هستند که حرفش اثر نکند. فرمانش اثر نکند. یعنی راههای حرکت او را ببندند. جلوی تحرکش را ببندند. از هر راهی برود، کیش بشود، از هر نقطهای بخواهد حرکت کند، راهها را بر او ببندند. آنها دنبال این هستند که مطلبی از ایشان صادر بشود، اما واقع نشود!
🔹 مثلا بگوید «اقتصاد مقاومتی»، اما هیچ تغییری نکند. بگوید «همدلی و همزبانی»، اما همانطور که افراد بودند، باشند. اگر این طور شد، این بزرگترین ضرر است. بزرگترین خطر در جمهوری اسلامی این است که رهبر در یک موردی حرف بزند و یکچیز دیگر از آب دربیاید.
🔺 این «کیش» شدن است؛ اگر تکرار شد، «مات» شدن است و ما نباید بگذاریم، کار به اینجا بکشد.
آیةاللهحائریشیرازی(ره)
📚 کتاب تمثیلات سیاسی اجتماعی، ص۴۳
🔴 صداقت مدعیان آمادگی برای ظهور امام زمان ارواحنا فداه، در میزان پیروی عملی آنها از امام خامنه ای، آشکار می شود.
#لبیک_یا_خامنهای
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
حدیث شریف کساء
عَنْ فاطِمَهَ الزَّهْراَّءِ عَلَیْهَا السَّلامُ بِنْتِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ قالَ سَمِعْتُ فاطِمَهَ اَنَّها قالَتْ دَخَلَ عَلَىَّ اَبى رَسُولُ اللَّهِ فى بَعْضِ الاْیّامِ فَقالَ السَّلامُ عَلَیْکِ یا فاطِمَهُ فَقُلْتُ عَلَیْکَ السَّلامُ قالَ اِنّى اَجِدُ فى بَدَنى ضُعْفاً فَقُلْتُ لَهُ اُعیذُکَ بِاللَّهِ یا اَبَتاهُ مِنَ الضُّعْفِ فَقَالَ یا فاطِمَهُ ایتینى بِالْکِساَّءِ الْیَمانى فَغَطّینى بِهِ فَاَتَیْتُهُ بِالْکِساَّءِ الْیَمانى فَغَطَّیْتُهُ بِهِ وَ صِرْتُ اَنْظُرُ اِلَیْهِ وَ اِذا وَجْهُهُ یَتَلاَْلَؤُ کَاَنَّهُ الْبَدْرُ فى لَیْلَهِ تَمامِهِ وَ کَمالِهِ
فَما کانَتْ اِلاّ ساعَهً وَ اِذا بِوَلَدِىَ الْحَسَنِ قَدْ اَقْبَلَ وَ قالَ السَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمّاهُ فَقُلْتُ وَ عَلَیْکَ السَّلامُ یا قُرَّهَ عَیْنى وَ ثَمَرَهَ فُؤادى فَقالَ یا اُمّاهُ اِنّى اَشَمُّ عِنْدَکِ راَّئِحَهً طَیِّبَهً کَاَنَّها راَّئِحَهُ جَدّى رَسُولِ اللَّهِ فَقُلْتُ نَعَمْ اِنَّ جَدَّکَ تَحْتَ الْکِساَّءِ فَاَقْبَلَ الْحَسَنُ نَحْوَ الْکِساَّءِ وَ قالَ السَّلامُ عَلَیْکَ یا جَدّاهُ یا رَسُولَ اللَّهِ اَتَاْذَنُ لى اَنْ اَدْخُلَ مَعَکَ تَحْتَ الْکِساَّءِ فَقالَ وَ عَلَیْکَ السَّلامُ یا وَلَدى وَ یا صاحِبَ حَوْضى قَدْ اَذِنْتُ لَکَ فَدَخَلَ مَعَهُ تَحْتَ الْکِساَّءِ
فَما کانَتْ اِلاّ ساعَهً وَ اِذا بِوَلَدِىَ الْحُسَیْنِ قَدْ اَقْبَلَ وَ قالَ السَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمّاهُ فَقُلْتُ وَ عَلَیْکَ السَّلامُ یا وَلَدى وَ یا قُرَّهَ عَیْنى وَ ثَمَرَهَ فُؤادى فَقالَ لى یا اُمّاهُ اِنّىَّ اَشَمُّ عِنْدَکِ راَّئِحَهً طَیِّبَهً کَاَنَّها راَّئِحَهُ جَدّى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ فَقُلْتُ نَعَمْ اِنَّ جَدَّکَ وَ اَخاکَ تَحْتَ الْکِساَّءِ فَدَنَى الْحُسَیْنُ نَحْوَ الْکِساَّءِ وَ قالَ السَّلامُ عَلَیْکَ یا جَدّاهُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا مَنِ اخْتارَهُ اللَّهُ اَتَاْذَنُ لى اَنْ اَکُونَ مَعَکُما تَحْتَ الْکِساَّءِ فَقالَ وَ عَلَیْکَ السَّلامُ یا وَلَدى وَ یا شافِعَ اُمَّتى قَدْ اَذِنْتُ لَکَ فَدَخَلَ مَعَهُما تَحْتَ الْکِساَّءِ
فَاَقْبَلَ عِنْدَ ذلِکَ اَبُوالْحَسَنِ عَلِىُّ بْنُ اَبى طالِبٍ وَ قالَ السَّلامُ عَلَیْکِ یا بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ فَقُلْتُ وَ عَلَیْکَ السَّلامُ یا اَبَا الْحَسَنِ وَ یا اَمیرَالْمُؤْمِنینَ فَقالَ یا فاطِمَهُ اِنّى اَشَمُّ عِنْدَکِ رائِحَهً طَیِّبَهً کَاَنَّها راَّئِحَهُ اَخى وَابْنِ عَمّى رَسُولِ اللَّهِ فَقُلْتُ نَعَمْ ها هُوَ مَعَ وَلَدَیْکَ تَحْتَ الْکِساَّءِ فَاَقْبَلَ عَلِىُّ نَحْوَ الْکِساَّءِ وَ قالَ السَّلامُ عَلَیْکَ یا رَسُولَ اللَّهِ اَتَاْذَنُ لى اَنْ اَکُونَ مَعَکُمْ تَحْتَ الْکِساَّءِ قالَ لَهُ وَ عَلَیْکَ السَّلامُ یا اَخى یا وَصِیّى وَ خَلیفَتى وَ صاحِبَ لِواَّئى قَدْ اَذِنْتُ لَکَ فَدَخَلَ عَلِىُّ تَحْتَ الْکِساَّءِ
ثُمَّ اَتَیْتُ نَحْوَ الْکِساَّءِ وَ قُلْتُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبَتاهُ یا رَسُولَ اللَّهِ اَتَاْذَنُ لى اَن اَکُونَ مَعَکُمْ تَحْتَ الْکِساَّءِ قالَ وَ عَلَیْکِ السَّلامُ یا بِنْتى وَ یا بَضْعَتى قَدْ اَذِنْتُ لَکِ فَدَخَلْتُ تَحْتَ الْکِساَّءِ
فَلَمَّا اکْتَمَلْنا جَمیعاً تَحْتَ الْکِساَّءِ اَخَذَ اَبى رَسُولُ اللَّهِ بِطَرَفَىِ الْکِساَّءِ وَ اَوْمَئَ بِیَدِهِ الْیُمْنى اِلَى السَّماَّءِ وَ قالَ اَللّهُمَّ اِنَّ هؤُلاَّءِ اَهْلُ بَیْتى وَ خاَّصَّتى وَ حاَّمَّتى لَحْمُهُمْ لَحْمى وَ دَمُهُمْ دَمى یُؤْلِمُنى ما یُؤْلِمُهُمْ وَ یَحْزُنُنى ما یَحْزُنُهُمْ اَنَا حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَهُمْ وَ سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَهُمْ وَ عَدُوُّ لِمَنْ عاداهُمْ وَ مُحِبُّ لِمَنْ اَحَبَّهُمْ اِنَّهُمْ مِنّى وَ اَنَا مِنْهُمْ فَاجْعَلْ صَلَواتِکَ وَ بَرَکاتِکَ وَ رَحْمَتَکَ وَ غُفْرانَکَ وَ رِضْوانَکَ عَلَىَّ وَ عَلَیْهِمْ وَ اَذْهِبْ عَنْهُمُ الرِّجْسَ وَ طَهِّرْهُمْ تَطْهیراً
فَقالَ اللَّهُ عَزَّوَجَلَّ یا مَلاَّئِکَتى وَ یا سُکّانَ سَمواتى اِنّى ما خَلَقْتُ سَماَّءً مَبْنِیَّهً وَ لا اَرْضاً مَدْحِیَّهً وَ لا قَمَراً مُنیراً وَ لا شَمْساً مُضِیَّئَهً وَ لا فَلَکاً یَدُورُ وَ لا بَحْراً یَجْرى وَ لا فُلْکاً یَسْرى اِلاّ فى مَحَبَّهِ هؤُلاَّءِ الْخَمْسَهِ الَّذینَ هُمْ تَحْتَ الْکِساَّءِ فَقالَ الاْمینُ جِبْراَّئیلُ یا رَبِّ وَ مَنْ تَحْتَ الْکِساَّءِ فَقالَ عَزَّوَجَلَّ هُمْ اَهْلُ بَیْتِ النُّبُوَّهِ وَ مَعْدِنُ الرِّسالَهِ هُمْ فاطِمَهُ وَ اَبُوها وَ بَعْلُها وَ بَنُوها
👇👇👇
فَقالَ جِبْراَّئیلُ یا رَبِّ اَتَاْذَنُ لى اَنْ اَهْبِطَ اِلَى الاْرْضِ لاِکُونَ مَعَهُمْ سادِساً فَقالَ اللَّهُ نَعَمْ قَدْ اَذِنْتُ لَکَ فَهَبَطَ الاْمینُ جِبْراَّئیلُ وَ قالَ السَّلامُ عَلَیْکَ یا رَسُولَ اللَّهِ الْعَلِىُّ الاَْعْلى یُقْرِئُکَ السَّلامَ وَ یَخُصُّکَ بِالتَّحِیَّهِ وَالاِْکْرامِ وَ یَقُولُ لَکَ وَ عِزَّتى وَ جَلالى اِنّى ما خَلَقْتُ سَماَّءً مَبْنِیَّهً وَ لا اَرْضاً مَدْحِیَّهً وَ لا قَمَراً مُنیراً وَ لا شَمْساً مُضَّیئَهً وَ لا فَلَکاً یَدُورُ وَ لا بَحْراً یَجْرى وَ لا فُلْکاً یَسْرى اِلاّ لاَِجْلِکُمْ وَ مَحَبَّتِکُمْ وَ قَدْ اَذِنَ لى اَنْ اَدْخُلَ مَعَکُمْ فَهَلْ تَاْذَنُ لى یا رَسُولَ اللَّهِ فَقالَ رَسُولُ اللَّهِ وَ عَلَیْکَ السَّلامُ یا اَمینَ وَحْىِ اللَّهِ اِنَّهُ نَعَمْ قَدْ اَذِنْتُ لَکَ فَدَخَلَ جِبْراَّئیلُ مَعَنا تَحْتَ الْکِساَّءِ فَقالَ لاِبى اِنَّ اللَّهَ قَدْ اَوْحى اِلَیْکُمْ یَقُولُ اِنَّما یُریدُ اللَّهُ لِیُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ اَهْلَ الْبَیْتِ وَ یُطَهِّرَکُمْ تَطْهیراً
فَقالَ عَلِىُّ لاَبى یا رَسُولَ اللَّهِ اَخْبِرْنى ما لِجُلُوسِنا هذا تَحْتَ الْکِساَّءِ مِنَ الْفَضْلِ عِنْدَاللَّهِ فَقالَ النَّبِىُّ وَالَّذى بَعَثَنى بِالْحَقِّ نَبِیّاً وَاصْطَفانى بِالرِّسالَهِ نَجِیّاً ما ذُکِرَ خَبَرُنا هذا فى مَحْفِلٍ مِنْ مَحافِلِ اَهْلِ الاَْرْضِ وَ فیهِ جَمْعٌ مِنْ شَیعَتِنا وَ مُحِبّینا اِلاّ وَ نَزَلَتْ عَلَیْهِمُ الرَّحْمَهُ وَ حَفَّتْ بِهِمُ الْمَلاَّئِکَهُ وَاسْتَغْفَرَتْ لَهُمْ اِلى اَنْ یَتَفَرَّقُوا فَقالَ عَلِىُّ اِذاً وَاللَّهِ فُزْنا وَ فازَ شیعَتُنا وَ رَبِّ الْکَعْبَهِ
فَقالَ النَّبِىُّ ثانِیاً یا عَلِىُّ وَالَّذى بَعَثَنى بِالْحَقِّ نَبِیّاً وَاصْطَفانى بِالرِّسالَهِ نَجِیّاً ما ذُکِرَ خَبَرُنا هذا فى مَحْفِلٍ مِنْ مَحافِلِ اَهْلِ الاَْرْضِ وَ فیهِ جَمْعٌ مِنْ شیعَتِنا وَ مُحِبّینا وَ فیهِمْ مَهْمُومٌ اِلاّ وَ فَرَّجَ اللَّهُ هَمَّهُ وَ لا مَغْمُومٌ اِلاّ وَ کَشَفَ اللَّهُ غَمَّهُ وَ لا طالِبُ حاجَهٍ اِلاّ وَ قَضَى اللّهُ حاجَتَهُ فَقالَ عَلِىُّ اِذاً وَاللَّهِ فُزْنا وَ سُعِدْنا وَ کَذلِکَ شیعَتُنا فازُوا وَ سُعِدُوا فِى الدُّنْیا وَالاْخِرَهِ وَ رَبِّ الْکَعْبَه
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
💎 راهکاری برای افزایش عمر
🔻امام صادق علیه السلام:
یَعیشُ النّاسُ بِاِحْسانِهِمْ اَکْثَرَ مِمّا یَعیشونَ بِاَعْمارِهِمْ وَ یَموتون بِذُنوبِهِمْ اَکْثَرَ مِمّا یَموتونَ بِآجالِهِمْ
✳️ مردم، بیشتر از آنکه با عمر خود زندگی کنند، با احسان و نیکوکاری خود زندگی می کنند و بیشتر از آنکه با اجل خود بمیرند، بر اثر گناهان خود می میرند.
📚دعوات الراوندی: ص ۲۹۱، ح ۳۳
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جانباز مدافع امنیت: مردم به دادم رسیدند و با موتور مرا به بیمارستان بردند
🔹حجتالاسلام والمسلمین کارخانه (جانباز مدافع امنیت): وقتی به سرم ضربه خورده بود یک لحظه به هوش آمدم و شنیدم میگویند بکشیدش؛ مردم به دادم رسیدند در حالیکه اغتشاشگران میخواستند کارم را یکسره کنند.
🔹اغتشاشگران حتی به آمبولانسها هم رحم نمیکردند و کاری نداشتند بیماری را حمل میکند.
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقای دایی آیا رضایت دادید؟
🔹خیر!
🔹چرا؟
خودتان ببینید☝️
🔻این طایفه فقط دنبال منافع شخصی خودشان هستن، نه منافع جامعه
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆مجید رضا رهنورد به علی کریمی:
آخه تو انسان هستی یا نه؟
♦️این فیلم رو خودم گفتم گرفتن که بعدا چند نفر مثل منو بدبخت نکنی
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
🔻کارت زرد مجلس به وزیر صمت
🔹نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر صمت درباره افزایش قیمت خودرو قانع نشدند و به او کارت زرد دادند.
🔹این پنجمین کارت زرد مجلس به کابینه دولت سیزدهم است.
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ دختران و زنان کشف حجاب کننده و بر هم زنندگان امنیت این روزها و طرفداران تجزیه ی ایران، این فیلم را ببینند
◀️ جوان داده ایم، خون داده ایم تا این مملکت سرپا باشد
◀️ دانشمند و سردار داده ایم تا کشور مقتدر باشد
◀️ سرباز داده ایم تا این مرزها دست نخورده باقی بماند.
نه اینکه یک عده عربده کش، قمه به دست و چاقو کش و عرق خور در شهر راه بیفتند و برای مردم رعب و وحشت ایجاد کنند.
یک مشت زن و دختر بیحجاب یا بدحجاب خاطر زنان و مردان مومن را مکدر کنند.
قسم به خون شهدا، تا پای جان پای این نظام هستیم و کوتاه نمی آییم.
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
♻️ حجت الاسلام عاشوری امام جمعه بندر سیراف:
دشمنان به گونهای اغراقگونه سرگرم تصویرسازی از یک ایران پر از آشوب هستند تا دولت آقای رئیسی را در جذب سرمایه داخلی و جلب همکاریهای اقتصادی بینالمللی با شکست مواجه گرداند. ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا #حجاب؟؟ دلایل منطقی برای داشتن حجاب
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
⚽️ برنامه بازیهای مرحله نیمهنهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 سالانه بیش از ۶۰ هزار نفر در ایران بر اثر سرطان فوت میکنند
🙄 تا حالا به این فکر کردید چرا با وجود این همه پیشرفت علمی، سرطان باز هم یک مشکل جهانیه؟
✅ #پاناسه
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 روایت سردار تنگسری از لرزیدن دست تکاور انگلیسی هنگام بیرون آوردن اسلحه از لباس هنگام دستگیری
🔹🔸دریادار علیرضا تنگسیری در جشنواره شهید وزوایی:
♦️۲ بار آمریکایی ها و ۲ با انگلیسی ها در خلیج فارس مقابل اسلام به زانو در آمدند، دیگر خدا چطور به ما بگوید با شما هستم.
♦️بیش از ۵۰ نفر امریکایی ها در دریا کشته گرفته ایم اما نمی گویند، تا امروز ۹ تا سیلی در دریا به آنها زدیم.
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ روایت فرمانده نیروی دریایی سپاه از خیس کردن نظامی آمریکایی وقتی فهمید مقابلش یک پاسدار ایستاده / متاسفانه محمد خاتمی نگذاشت این داستان رسانه ای شود
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فرمانده نیروی دریایی سپاه: موشکهایی داریم که آمریکا فکرش را هم نمیکند
🔻چیزهایی که در رزمایشها نشان میدهیم چیزهایی نیست که در زمان جنگ به میدان میآوریم.
🔺هیچ کشوری نتوانسته روی قایقهای ۶ و ۸ متری موشک نصب کند؛ اما ما توانستیم.
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
بزرگداشت سی و دومین سالگرد شهادت سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لاهور پاکستان
🇮🇷🌹#شهید_صادق_گنجی🌹🇮🇷
با حضور دکتر قاضیزاده هاشمی؛ معاون محترم رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور
🔸#زمان: پنج شنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۱ - ساعت ۹ صبح
🔹#مکان: مجتمع شهید شاهینی برازجان
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
🔷 مولوی عبدالحمید پیامبر دین جدید شد!
👈 پس از اعدام مجید رهنورد قاتل که به جرم بریدن گلوی دو جوان دانشجوی مشهدی روز گذشته قصاص شد. مولوی عبدالحمید با منتشر کردن توییتی اعلام کرد این اعدام باعث نارضایتی خداوند و شعله ور شدن خشم ملت میشود.
📌 پیش از این فکر میکردیم مولوی عبدالحمید اهل سنت و تابع اسلام و قرآن است ولی گویا او اخیرا از اسلام و قران روی برگردان شده است و دین جدیدی را ارائه کرده است چون در قران کریم خداوند متعال پیرامون #قصاص چنین فرموده است «ای عاقلان، حکم قصاص برای حفظ حیات شماست تا مگر (از قتل یکدیگر) بپرهیزید» اما در دین جدیدی که مولوی عبدالحمید، قصاص نه تنها توسط الله توصیه نشده بلکه خداوند متعال طبق کلام او از برپایی قصاص ناراحت نیز میشود.
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دریادار تنگسیری: اجازه نمیدهیم کسی درباره یک وجب خاک کشورمان حرف بیخود بزند
فرمانده نیروی دریایی سپاه در واکنش به بیانیه چین و کشورهای عربی درباره جزایر سهگانه ایران:
جزایر سه گانه ایرانی است و ایرانی باقی خواهد ماند شک نکنید.
ما نه به کشوری تجاوز می کنیم نه دنبال خاک کسی هستیم اما اجازه نمی دهیم کسی درباره یک وجب خاک کشورمان حرف بیخود بزند.
ما هم بگوییم فلان خاک و فلان جزیره آزاد هست یا برای فلانی است، این درست است؟!
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
👩🎓 سه الگو در مواجهه با کشف حجاب دانشجویی
1⃣ الگوی دکتر زاکانی: برجک زنی!
• در این الگو دختر دانشجو بخاطر کشف حجاب از حرف زدن منع نمیشود و تریبون میگیرد اما جایش در مضمون حرف، گیر میافتد. در پاسخ با تیکه و طعنه جبران میشود که: ولش کنید شاید بخواهد نماینده داعش باشد! فقط بدانند اگر گیر داعش میافتادند چه بلایی سرشان می آمد!
• این الگو را:
- حزب اللهی های سیاسی تر بیشتر پذیرفتند. با بیحجابی او کنار آمده بودند اما تعرضش به رهبر انقلاب را هو کردند!
- مذهبی ترها تریبون دهی به بی حجاب را رسمیت شماری و مشروعیت بخشی به کشف حجاب خواندند!
- برخی هم بخاطر شرایط شریف ترجیح اش دادند!
• این الگو، تهاجمی و بیش از حفاظت از ارزشهای خود به فکر زدن ارزشهای طرف است؛ نتیجه اش روکم کنی است نه اقناع یا جذب و...!
لذا در شرایطی که دو ماه گذشته در شریف شکل گرفته بود، این الگو نزد برخی یک پاسخ تلقی شد.
2⃣ الگوی برادر خضریان: منع گفتگو!
• در این الگو با ادب و متانت شرط گفتگو را احترام به قانون و اسلام می خواند و از اول پرسش دانشجو بیحجاب را منوط به حجاب سر کردن می کند!
• این الگو را:
- مذهبی ترها ترجیح دادند چون کشف حجاب را به رسمیت نشناخت؛ حتی اگر این دانشجو و مثل او سالن را ترک می کردند و دیگر هم در چنین جلساتی شرکت نکنند!
• این الگو بر حفاظت از ارزشهای خود بیش از درگیری مستقیم با طرف مصرّ است. می خواهد سر خطوط قرمز بایستد؛ مهر تایید بر کشف حجاب نخورد و کوتاه آمدن از حجاب برداشت نشود. اگر بتواند در گام بعد بیحجاب را به سالن هم راه نمی دهد.
• نتیجه اش جدا کردن صف از بیحجاب ها با فشار غیر مستقیم بر آنهاست. البته بسته به تعداد طرفدار، یا به غلبه ظاهری می رسد و یا بخاطر رعایت نشدن ارزش حجاب توسط اکثر حضار، دیگر خود در آن محیط ها حاضر نمیشود؛ مثل حاضر نشدن در جشنوارههای رسمی هنری یا برخی مراکز خرید و...
• شرایط افول اغتشاشات خیابانی به همراه باقی ماندن کشف حجاب ها و عادی شدنش، این الگو را نزد برخی موجّه میکند.
3⃣ الگوی سوم: گفتگوی مشروط! (نمونه ندارم!)
• در این الگو مقام مسئول پاسخ خود را مشروط میکند به اینکه: من پاسخ سؤال شما را میدهم یا اگر اشکالتان وارد بود میپذیرم به شرطی که شما هم سؤال و اشکال بنده را جواب دهید!
اگر دانشجو حاضر نشد و رفت؛ چیزی از جنس الگوی ۲ قابل صورت بندی است. اگر پذیرفت، پس از پاسخ به سؤالش یا قبول اشکالش، از کشف حجاب او سؤال و به آن اشکال میشود!
• الگوی ۳ گرچه ژست الگوی ۲ را ندارد لکن کشف حجاب را جای ندید گرفتن، پاسخگو میکند. به نوعی بین رسمیت نشمردن کشف حجاب و پاسخگو کردنش جمع میکند.
- بعضی همین قدر را عقب نشینی از قانون و انفعال میدانند و الگوی ۲ را ترجیح میدهند.
- پاسخ طرفداران این الگو یک کلام است: در همه جاهایی که امر به معروف واجب است، قانونی (آن هم قانون خدا) نقض شده است! در همه باید راه اثر بخشی را باز کرد.
• مغزای اصلی این الگو بر ولایت طرفینی همه افراد جامعه و بالتبع امر و نهی های متقابل است(۷۱/توبه) است؛ وقتی او حق دارد به مسئول اشکال کند، مسئول هم حق دارد به کشف حجاب او اشکال کند. منطقاً "به تو چه؟" از دو طرف رخت بر میبندد و عادتاً راه برای تاثیر و تأثر باز میشود.
• هسته سخت کشف حجاب در ماه های اخیر، آن را یک سلیقه و سبک زندگی شخصیِ غیر قابل گفتگو گرفت و دست به کشف حجاب زد. امیدش این بوده بتواند زنان زیادی را با خود همراه کند تا برخورد را پرهزینه و سخت کند.
الگوی ۱ و ۲ بیشتر روی فاصله ها می ایستد. تحقیر او یا رعایت ویترین رسمی (ولو به یک شال عقب افتاده) برایش مهمتر از تاثیر و تأثر طرفینی است.
*⃣ هر یک از سه الگو به "لحاظ ذاتی" و به "لحاظ موقعیت و شرایط" قابل ارزش گذاری است.
هر یک مبتنی بر درکی از ارزشها و روش تحقق آن و هم مبتنی بر محاسبه ای از وضعیت حجاب و کشف حجاب در جامعه است.
با همین دو می توان سه الگو را ارزش گذاری یا در موقعیتهای متفاوت تجویز یا منع اش کرد.
#حجاب
#ولایت_طرفینی
📝 محسن قنبریان ۱۴۰۱/۹/۲۲
🌐 به کانون طه آبپخش بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e