eitaa logo
کانون طه آب‌پخش
988 دنبال‌کننده
44.7هزار عکس
20.5هزار ویدیو
966 فایل
ارتباط با ادمین: @faraghlit313
مشاهده در ایتا
دانلود
📰 دکه روزنامه‌ - سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ 🌐 به کانون طه آب‌پخش بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
📰 دکه روزنامه‌ - سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ 🌐 به کانون طه آب‌پخش بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶🔹 بروید با رهبری مناظره کنید ....‼️ 🔴 جسارت یک مدیر تازه به دوران رسیده به ساحت امام جامعه❗️ اگر می‌خواهید چکیده، عصاره و فشرده‌ی اندیشه‌ی نو اصولگرایی را متوجه بشوید این یک دقیقه را ببینید. ببينيد که چطور امام انقلاب را سنگر و جان پناه کرده‌ی خود می.کنند و حتی حاضر نیستند از پیش‌نویسی که خود دولت و سازمان خصوصی‌سازی نوشته دفاع کنند. ✴️ اندیشه ای که در آن شفافیت، پاسخگویی و اقناع جایی نداشته و در جواب سوالاتت صرفا یک پاسخ را میشنوی: رهبری موافق است! جوابی که دیگر تکراری است. حدأقل برای نسل ما که با گوشت و پوست، دعواهای برجام و اصل ۴۴ و مصوبه‌ی بنزینی را درک و لمس کرده، این بازی‌ها دیگر رنگی ندارد! 🌐 به کانون طه آب‌پخش بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
🔴 مشاهدات میدانی دبیرکل حزب اعتماد ملی اصلاح طلب از راهپیمایی ۲۲ بهمن ⏪ الیاس حضرنی در سرمقاله روزنامه اعتماد نوشته است: راهپيمايان را تا دانشگاه شريف همراهي كردم، سپس از دانشگاه شريف برعكس حركت كرده و برخلاف مسير حركت مردم تا نزديكي‌هاي ميدان انقلاب بازگشتم. در اين ميان، حاصل مشاهدات و ارزيابي‌هاي ميداني‌ام را اين‌گونه مي‌توانم شرح دهم: 1⃣ حضور مردم به نسبت سال‌هاي قبل بسيار چشمگير بود. اگر بگويم، مردم حداقل يك و نيم برابر سال قبل و سال‌هاي قبل‌تر حضور داشتند به هيچ‌وجه غلو نكرده‌ام. 2⃣ مساله قابل توجه بعدي، حضور چشمگير جوانان در راهپيمايي ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ است. در واقع بخش كثيري از جمعيت حاضر در راهپيمايي را جوانان تشكيل داده بودند. 3⃣ مساله مهم بعدي، حضور قابل توجه زنان در سنين مختلف و با ديدگاه‌ها و ايده‌هاي فكري مختلف در راهپيمايي بود. اغلب اين بانوان محترم يا چادري بودند يا اينكه با پوشش مانتو و روسري (حجاب كامل) در راهپيمايي حاضر بودند. در كنار اين دسته از بانوان، افراد كم حجاب يا حجاب ضعيف نيز حضور داشتند، ضمن اينكه شخصا يك الي دو مورد هم از بانوان بدون روسري هم مشاهده كردم. 4⃣ يكي از نكات برجسته راهپيمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ اين بود كه مردم بانشاط و انگيزه بالا در راهپيمايي حضور داشتند. به نظر مي‌رسد، حوادث اخير و تحركات و اقدامات گروه‌هاي اپوزيسيون در خارج از كشور انگيزه ويژه‌اي به ايرانيان براي حضور در اين راهپيمايي بخشيده بود. احتمالا اقدامات مثبت حاكميت مانند آزادي زندانيان و اعلام عفو عمومي طي چند روز اخير در بروز اين شور و نشاط همگاني تاثيرگذار بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📝 بعد از پنج روز کودک سوری را از زیر آوار بیرون می‌آورند می‌گوید وای چند روز است‌ که نخوانده‌ام ❤️ 🌐 به کانون طه آب‌پخش بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو راهپیمایی بهش گفتم: یه حرفی به دشمن بزنید که دوست داره شما روسری هاتونو بردارید 💢خانم (نه کشف حجاب) در راهپیمایی۲۲بهمن۱۴۰۱ تهران: 👏 هر اتفاقی بیفته این روسری سرمه🌹 💖جونم فدایِ خامنه ای 🌐 به کانون طه آب‌پخش بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏷 پیشنهاد عینی و شدنی برای دولت مردمی • مردمی بودن فقط به این نیست که از این استان به آن استان و از این کارگاه به آن کارگاه برود! "بامردم بودن" شرط لازم برای "دولت مردمی" است اما شرط کافی نیست. شرط کافی، "سهیم کردن خود مردم در حکمرانی" است. قدرتشان را به آنها برگردانید. اگر در این دولت تشکل های دانشجویی جان گرفتند، ۳٪شورای کارگری موجود۱ اقلا شد۳۰٪ ؛ و دولت مردمی داریم. • یکی از ریشه های فقهی تشکل های اجتماعی سیاسی (مثل اصل۲۶ قانون اساسی)، تحصیلی بودن و شرط واجب بودنِ قدرت در امربه معروف و نهی از منکر است.۲ ................................ ۱) به حسب آمار ۱۳۱۷۵۴۰ کارگاه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی داریم. حدود ۱میلیون آن کارگاه کوچک با ۵،۶کارگر است؛ بیش از ۳۰۰هزارتای بقیه کارگاه متوسط و بزرگ است، که اصل «۱۰۴قانون اساسی» معروف به شورای قسط، برای آنهاست! اما طبق آمار سال۹۸ وزارت کار ۹۰۸۳تشکل کارگری در کل کارگاه‌ها وجود دارد ⬅️ یعنی حداکثر ۳٪❗️ یعنی اصل۱۰۴ قانون اساسی که حکمرانی مردمی کارگران(تقریبا نیم خانوارهای ایران) در حوزه اقتصادی را تامین می‌کند، ۳٪ تحقق دارد! ۲) نکات ارزشمندی از شهید مطهری را در این باره در شماره‌های ۸۵،۱۲۹،۱۳۰،۱۰۸ در لینک زیر بخوانید: https://zaya.io/zvo9p (ویدئو: مدرسه راه/ تابستان ۱۴۰۱) ✍ محسن قنبریان 🌐 به کانون طه آب‌پخش بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
🔺 آنچه در برنامه «جهان آرا» - دوشنبه ٢٤ بهمن ١٤٠١ - گذشت 👈 حجت‌الاسلام مهدی طباخیان (پژوهشگر تاریخ اسلام): 🔰تحلیل معاویه این بود که نخستین گام دولت علوی، سقوط حکومت شام خواهد بود و اتفاقا این تصور او درست بود. حضرت علی(ع) در اولین خطبه‌هایشان فرمودند به مصر و فرمانده خود و کوفه و بصره، نامه نوشته و به هر سه امر کردم تا لشکرهایشان را آماده حرکت به سوی شام کنند. معاویه باید برای ادامه حیات سیاسی خود، ترفندی طراحی می‌کرد و چه بهتر که آشوبی را در مرزهای داخلی حکومت علوی به وجود آورند، آشوبی همچون جنگ جمل 🔰حضرت علی(ع) پیش از جنگ جمل فرمودند اگر سعی کنیم مدیریت کرده و کار کنیم که اینها ضرری به امنیت و وحدت جامعه اسلامی نزنند، کاری با آنها نداریم ولی اگر امنیت و وحدت را هدف قرار دهند، با آنها نبرد خواهیم کرد. وقتی امنیت و وحدت جامعه به خطر می‌افتد، حضرت علی(ع) دیگر مدارا نکرده و جنگ را راه حل می‌داند. 🔰معاویه هم پول زیادی برای راه‌اندازی جنگ جمل هزینه کرد و هم فرماندهان اموی را به عنوان لیدر جنگ روانه میدان کرد. آشوب جمل، آتشی بود که از بیرون جامعه اسلامی به دامن آن انداخته شد و خوب هم مدیریت شد چرا که تبلیغات رسانه‌ای فراوانی هم داشت. 🔰عدم عدالت و سهیم بودن حکومت علوی در قتل خلیفه قبلی، اتهامات بدون سندی بودند که آشوبگران جمل علیه حضرت علی(ع) مطرح می‌کردند، پس انتظار رفتاری درست از آنها می‌رفت اما در همان اول کار با تزویر و شبیخون وارد بصره شدند و حافظان امنیتی را که تعلق ایدئولوژیک به حکومت علوی نداشتند قتل عام و حتی زخمی‌ها را هم شکنجه کردند. 🔰عبدالله بن زبیر حتی در مسجد بصره، دستور قتل کسی را داد که خواستار تبیین اتهامات علی(ع) شده بود. شبانه به عشیره آن جوان حمله کردند و 70 نفر را کشتند تا کسی حتی جرأت ابراز نظر نداشته باشد، همان کسانی که علی(ع) را به دیکتاتوری متهم می‌کردند. امروز هم فلان بازیگر، یک پست می‌گذارد و حمایتی می‌کند یا در یک جشن شرکت می‌کند، جمع می‌شوند تا به صفحه او حمله کنند و در عین حال ادعای آزادی بیان دارند. 🔰حضرت علی(ع) تا ظهر روز جنگ جمل هم نبرد را به تاخیر انداختند ولی وقتی شروع شد، قاطعیی بی مانند از خود نشان دادند و در عین حال همچنان دغدغه این را داشتند که هر چه سریع‌تر، به ستاد فرماندهی طرف مقابل حمله شود تا صفوف لشکر آسیب نبینند. 🔰به محض اینکه رویه جنگ جمل به سمت پیروزی لشکر امام علی(ع) تغییر می‌کند، شیوه ایشان به رحمت و عفو بر می‌گردد چون بالاتر از هر چیز، به فکر رفاه و حفظ جان تک تک افراد جامعه بودند. ثابتی: جای قاطعیت علوی کجاست؟ طباخیان: حضرت جایی قاطعیت داشتند که تبیین تکمیل شده و حق و باطل، شناسانده شده باشد. بعد از این مرحله، ایشان برای حفظ مصالح جامعه، قاطعیتی بی مثال داشتند. 🔰بی انصافی می‌گفت این چه عفوی است که گفته‌اند باید اظهار ندامت کنید؟ در پاسخ باید گفت کدام سیره ائمه اطهار(ع) اینگونه بوده که بدون عذرخواهی مورد عفو قرار دهند؟ البته ممکن است اشتباه سیستمی باشد و کسی بدون اظهار ندامت آزاد شود. 🌐 به کانون طه آب‌پخش بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
- معلم خویشتن - قَالَ عَلِیٌّ علیه‌السلام: - مَنْ نَصَبَ نَفْسَهُ لِلنَّاسِ إِمَاماً [فَلْيَبْدَأْ] بِتَعْلِيمِ نَفْسِهِ قَبْلَ تَعْلِيمِ غَيْرِهِ؛ وَ لْيَكُنْ تَأْدِيبُهُ بِسِيرَتِهِ قَبْلَ تَأْدِيبِهِ بِلِسَانِهِ؛ وَ مُعَلِّمُ نَفْسِهِ وَ مُؤَدِّبُهَا، أَحَقُّ بِالْإِجْلَالِ مِنْ مُعَلِّمِ النَّاسِ وَ مُؤَدِّبِهِمْ‏. - هر کس خود را پیشوای مردم قرار دهد؛ پیش از آموختن دیگران، به آموزش خود بپردازد، و باید تربیت کردنش با سیرت و رفتارش، پیش از تأدیب به زبانش باشد. آن کس که معلم و مربّی خویشتن است، به احترام سزاوارتر است نسبت به کسی که معلم و مربّی مردم است. نهج‌البلاغه، حکمت ۷۳ 🌐 به کانون طه آب‌پخش بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
آثار گفتن اذان در منزل 🌐 به کانون طه آب‌پخش بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
کانون طه آب‌پخش
⭕️ ۲۳ بهمن سال ۱۳۹۴ مردم #ایران در امنیت و آرامش از خانه‌های خود بیرون آمدند و مثل هر سال در دفاع از
🖋 از مستندنگاران توانمند در کتاب «» به سراغ زندگی رفته و این اثر را به شکل یک مستند داستانی به رشته تحریر درآورده است. 📄 با اینکه این اثر به شکل نوشته شده اما نویسنده تمام تلاش خود را کرده تا همه جزئیات را براساس خاطرات همرزمان و خانواده بنویسد و در زندگی شهید دخل و تصرفی وارد نکند. 📌 حاصل این کار یکی از استخوان‌دارترین و جذاب‌ترین آثاری است که این سال‌ها در مورد نوشته شده است. 🌐 به کانون طه آب‌پخش بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e
کانون طه آب‌پخش
🖋 #جواد_کلاته_عربی از مستندنگاران توانمند #انقلاب در کتاب «#ماجرای_عجیب_یک_جشن_تولد» به سراغ زندگی #
🌹 «» مصداق عینی همان جمله است که شرط شدن شهیدانه زیستن است. 📖 مطالعه زندگی نشان می‌دهد او ناظر تمام اعمال و رفتار خود بوده و در دوراهی‌های دشوار چگونه راهی را انتخاب می‌کرده که رضایت خدا و دینش بر آن بوده است. 📗 همچنین این کتاب حاوی اطلاعات تازه و دست اولی در مورد شرایط در نیز هست و نشان می دهد جنگ شهری و مبارزه با نیروهای تکفیری به مراتب دشوارتر از عملیات‌هایی بوده که در سال های انجام گرفته است. 🌐 به کانون طه آب‌پخش بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1294139426C495683d11e