48.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برنامه موساد برای فتنه ی اردیبهشت
متدینین و کشف حجابها بگوش باشید
📢📣سخنرانی جدید شیخ قمی
#بشنویم
🎞🔴🧨 دوست عزیزی که کشف حجاب کرده ای!
▪️بدجوری سرت کلاه رفته!
این پیام مهم شیخ قمی را گوش بده!
➖➖➖
🟢بفرست برای رفیقت یا فامیلت که کشف حجاب کرده.
✅️به بروزترین کانال جامع تحلیلی آموزشی تخصصی خانواده و سواد رسانهای بپیوندید 👇
@Family_literacy
🔴هنر متقاعدسازی
■یکی از مطرحترین افرادی که تا به حال در زمینه متقاعدسازی و روشهای آن نوشته است، دکتر رابرت چالدینی (Robert Cialdini) است. کتاب او به نام "تاثیرگذاری: روانشناسی متقاعدسازی" نتیجه سه سال تحقیق میدانی بود.
💢او در این تحقیقات متوجه شد که هر چند صدها تاکتیک مختلف برای جذب مشتری وجود دارد، اما در حقیقت تنها ۶ اصل جهانی هستند که تمام این تاکتیکها را توضیح میدهند و میتوانند به ما در متقاعدسازی مخاطبان خود کمک کنند.
👍آقای چالدینی اخیراً کتاب جدیدی را منتشر کرد و در آن یک قانون هفتم را نیز به لیست خود اضافه کرد. قانونی که تا به حال از زیر چشمان تیزبین اودررفته است.
🔰دکتر چالدینی معتقد است که این ۷ اصل به صورت غریزی در هر انسانی وجود دارند و از آنها بسیار در بازاریابی و فروش استفاده (و گاهی سوءاستفاده) میشود. او به هیچوجه تجارتها را از استفاده از این ۷ اصل منع نکرده است. بلکه معتقد است که مشتریان هم باید با این تکنیکها آشنا شوند تا از تجارتهای بیاخلاقی که میخواهند به این روشها محصول بد خود را بفروشند، دوری کنند.
⭕️این اصول متقاعدسازی چه هستند؟
۱. عمل متقابل (Reciprocity):
ما همیشه میخواهیم لطف دیگران را جبران کنیم و در دِین کسی نباشیم. فرض کنیم امروز روز تولدتان است. من هم برای شما یک هدیه خریدهام تا تولدتان را تبریک گفته باشم. با این حساب، شما نمیخواهید در روز تولد من، برایم یک هدیه بخرید؟ حتماً جواب شما مثبت است. مهم هم نیست که هدیه من را دوست داشتهاید یا نه. عمل متقابل یک اصل است که در تمام جوامع بشری یافت میشود و میتواند در متقاعدسازی مشتریان شما نیز تاثیر زیادی داشته باشد.
۲. تعهد و یکپارچگی (Commitment & Consistency):
ما معمولاً به انتخابهای قبلی خود پایبند میمانیم و تصمیمهای جدیدمان با آنها همخوانی دارند. چرا؟ خب، چون دوست نداریم در نگاه خودمان یا بقیه به عنوان یک انسان دورو شناخته شویم. بنابراین وقتی که موضع خود را در مورد چیزی مشخص کردیم، دیگر به سختی نظر خود را عوض خواهیم کرد. تکنیک پا لای در کاملاً بر اساس این اصل متقاعدسازی عمل میکند. در این تکنیک، شما ابتدا یک درخواست کوچک از مشتری میکنید و بعد از گرفتن جواب مثبت، درخواست اصلی خود را مطرح میکنید.
۳. مدرک اجتماعی (Social Proof):
این اصل ساده است: بقیه آن را تائید میکنند، پس حتماً خوب است. این ایده دیگر آنقدر در فضای آنلاین عادی شده که هر روز در سایتهای مختلف با آن روبرو هستیم. سایتهایی که به ما میگویند در حال حاضر چه تعداد مشتری دارند، نظرات مثبت مشتریان خود را با ما به اشتراک میگذارند و برندهای بزرگی را معرفی میکنند که مشتری آنها هستند. تمام این تکنیک های فروش بر اساس این اصل شکل گرفتهاند. حتی خودشما هم تحت تاثیر این اصل هستید: اگر گروهی ازآدمها را ببینید که به آسمان نگاه میکنند، واکنش شماچه خواهد بود؟ بله، شماهم به آسمان نگاه خواهید کرد.
۴. علاقهمندی (Liking):
ما، به شدت، تحت تاثیرفردی هستیم که دوستش داریم و معمولاً نظرات او را به راحتی قبول میکنیم.حالااین فردمیتواندیک دوست نزدیک وصمیمی باشد، یایک ستاره سینمایی که ماسبک لباس پوشیدنش راتقلیدمیکنیم. این اصل دقیقاً توضیح میدهد که چرا بازاریابی دهان به دهان تااین حدموثراست.
۵. قدرت و اعتبار (Authority):
اگرقبول کنیدکه کسی درکاری تبحر داردوازشمابیشترمیداند،راحتتر حرفهایش راقبول خواهیدکرد وبه او اعتماد میکنید اصل قدرت درهمهجا حضورداردوهمان دلیلی است که یک دانشآموز به حرف معلم خود گوش میدهد،یک سرباز به حرف مافوق خود ویک کودک به حرف والدین خود.دربازاریابی نیز از این اصل بسیاراستفاده میشود. برای اینکه بفهمیدچگونه، به زمانی فکر کنید که یک دندانپزشک، به شما خمیردندانی راپیشنهاد میدهد.
۶. کمیابی (Scarcity):
ما همیشه جذب چیزهایی میشویم که انحصاری هستند وسخت به دست میآیند. اقتصادجهانی به کل بر پایه اصل کمیابی کارمیکند. طلا ارزشمند است چون کمیاب است. پول هم همینطور. کمیابی است که ارزش چیزها رامشخص میکند. کسب وکارها بیشتر از هر اصل دیگری، کمیابی رادربازاریابی خودبه کارمیگیرند.منظور من آن زمانی است که شمامتوجه میشوید برای دریافت ۲۰% تخفیف، فقط یک روز فرصت دارید.
۷. یگانگی (Unity)
داشتن یک حس هویّت مشترک میتواند درمتقاعدسازی مخاطب تاثیر بسزایی داشته باشد. این جدیدترین اصلی است که چالدینی به لیست اصول خوداضافه کرده است وبه ماتوضیح داده که منظور از آن، شباهتهای ساده نیست، بلکه زمانی است که ارزشهای افراد با هم همخوانی دارند. یعنی وقتی که مخاطب به خودبگوید "اون هم یکی از ماست"، نه وقتی که بگوید "او هم شبیه ماست"
روابط عمومی راهبردی
روانشناسی ارتباطی
✅️به بروزترین کانال جامع تحلیلی آموزشی تخصصی خانواده و سواد رسانهای بپیوندید 👇
@Family_literacy
🌿عید فطر جشن تولد دوباره جان و چشمان ما به روی زندگی دنیوی است.
🌿تا به دور از هرگونه وابستگی و اعتیادها (اعتیاد به اینترنت و شبکه های اجتماعی)
🌿بار دیگر به دنیا و خانوده و اجتماع نظاره کنیم
و نتیجه یکماه مبارزه با عاداتی که بر ما استیلا پیدا کرده بودند،
را به معرض نمایش بگذاریم.
🌿🌹عید فطر مبارک🌹🌿
🔰سوادرسانهای نیاز مغفول مانده خانوادههای ایرانی است در این را کوشش کنیم و جهاد کنیم تا به فرد فرد جامعه مهارت های سوادرسانهای را آموزش دهیم یا به دیگرانی که تخصص دارند کمک کنیم تا بتوانند این کار بزرگ را با حمایت ما انجام دهند.
✍ امیر رحمان زنگنه
کارشناس وپژوهشگر رسانه
مدرس سوادرسانهای
🌿با ماهمراه باشید👇
✅️به بروزترین کانال جامع تحلیلی آموزشی تخصصی خانواده و سواد رسانهای بپیوندید 👇
@Family_literacy
هدایت شده از کانال سیدامیر سخاوتیان
11.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#بارقه ها
شماره 5: عصمت چیست؟
استاد: حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدامیر سخاوتیان
👇👇👇👇👇عضو کانال شوید:
✅کانال رسمی استاد سیدامیر سخاوتیان
https://eitaa.com/joinchat/1145045055Cfee8e34ada
8.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مثل شهیدان ...
🔹از شهید تندگویان تا شهید عجمیان در بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان
🔹همهی شما باید اینجوری باشید. نمیگویم شهید بشوید، خدا کند شهید نشوید.
🔹البتّه در پیری اشکال ندارد؛ هفتاد هشتاد سالتان که شد، آنوقت شهید بشوید، امّا فعلاً تا جوانید کارتان داریم، شهید نشوید.
🔹 امّا مثل شهیدها زندگی کنید...
مثل شهیدها زندگی کنیم
سواد رسانه ای را جدی تر بگیریم
#جهاد_تبیین
#جنگ_رسانه_ای
#سواد_رسانه_ای
#زود_باور_نکنیم
#زود_بازنشر_نکنیم
#زود_قضاوت_نکنیم
#یاامیرالنحل
┄┅┅❅💠❅┅┅┄
➬@amirannahl313
«#اَلَّلهُمعجِّللِوَلیِڪَالفرَج»
لینک عضویت 👇
https://eitaa.com/amirannahl313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇮🇷🇮🇷مهم-مهم🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🔹پوتین رییس جمهور روسیه چی گفته که آقای ولایتی ناراحت شده
برسد به گوش همه ی در خواب مانده ها
#لبیک_یا_خامنه_ای
#حجاب_خط_قرمز
#نیروی_قدس
#سردار_فدایی_ولی
#سردار_نور_چشم_قاآنی
♻️#انتشارش_با_شما👇🏻
🚨به کانال ما در ایتا بپیوندید
@Family_literacy
@Resanehassanjavanshir313
┄┅═✧❀🔴❀✧═┅┄00
44.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خطبه دوم نماز عید سعید فطر توسط حضرت آیتالله خامنهای
✅️به بروزترین کانال جامع تحلیلی آموزشی تخصصی خانواده و سواد رسانهای بپیوندید 👇
@Family_literacy
5.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ ٢ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
✅️به بروزترین کانال جامع تحلیلی آموزشی تخصصی خانواده و سواد رسانهای بپیوندید 👇
@Family_literacy
28.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دانشجویان دختر فرانسوی:
هنگام اعتراضات، توسط افسران پلیس به ما حمله جنسی شده است...
✅️به بروزترین کانال جامع تحلیلی آموزشی تخصصی خانواده و سواد رسانهای بپیوندید 👇
@Family_literacy
7.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تحلیلگر سیاسی شبکه صهیونیستی: ایران از جمله کشورهای بنیانگذار قطب دوم جهان در کنار چین و روسیه است؛ اخیرا غرب، شرق و کشورهای عربی متوجه اشتباه خود شده و قراردادهایی که با ایران و سوریه منعقد شده در این زمینه است
✅️به بروزترین کانال جامع تحلیلی آموزشی تخصصی خانواده و سواد رسانهای بپیوندید 👇
@Family_literacy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویر هوایی از اقامۀ نماز عید فطر در تهران
✅️به بروزترین کانال جامع تحلیلی آموزشی تخصصی خانواده و سواد رسانهای بپیوندید 👇
@Family_literacy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 هدیه کلهگنجشکی
🔸 ایلیا داره لحظه شماری میکنه که شکلاتای بعد نماز عید فطر رو پخش کنه و فکر میکنه این روزایی که روزه کله گنجشکی گرفته اخلاقاش خیلی با قبل فرق کرده.
🔸 ماه رمضان تموم شده اما این ایلیا دیگه اون ایلیای سابق نیست!
✅️به بروزترین کانال جامع تحلیلی آموزشی تخصصی خانواده و سواد رسانهای بپیوندید 👇
@Family_literacy