با تموم شدن ماه رمضون بالآخره این هشتگمون دوباره فعال شد😎
#خوشـــــمزهجون🧃🍒 | #کیوتهکه🌚💕
- - -
🐈@GIORBEH .
لازم نیست کسی من و بدزده ، یه دونه ازینا نشونم بدن خودم میرم.
#جینگولیجات🍥☁️ | #بشدتکیوت😭💕
- - -
🐈@GIORBEH .
من عاشق این استایلام ولی فکر کن تو ایران ، اونم توی یه شهرستان اینو بپوشی ، دیگه هیچی😐💔
#استایلـــــر🕶🐚 | #خلــــــاق✌️🏻💘
- - -
🐈@GIORBEH .
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه اورثینکی ببین و نگهش دار و برای اورثینک های دیگه هم بفرست
- - -
🐈@GIORBEH .