2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه رووو ، اصلنم که تابلو نیست 🤣🤣🤣
- - -
🐈@GIORBEH .
شما هم همیشه فکر میکردید تو نابینایی فقط همه چیز سیاهه؟!
- - -
🐈@GIORBEH .
استایل کلاسیک ، استایل امسال عید منم کلاسیک بودش :>
#استایلـــــر🕶🐚 | #خلــــــاق✌️🏻💘
- - -
🐈@GIORBEH .
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باورم نمیشه😐💔
- - -
🐈@GIORBEH .
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تولدم چندروز دیگستا🙂😂
- - -
🐈@GIORBEH .