eitaa logo
حاج قاسم سلیمانے 🌷
58 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
2.8هزار ویدیو
66 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
ختم نهج البلاغه در ۱۹۲ روز .mp3
2.65M
🔈 ختم گویای در ۱۹۲ روز. 🌷تقدیم به روح پاک و مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس 🔷 سهم روز صد و چهل و سوم : خطبه ۱۳۳ تا خطبه ۱۳۲ http://eitaa.com/joinchat/4186308623C524dd26156
ختم نهج البلاغه در ۱۹۲ روز ..mp3
3.01M
🔈 ختم گویای در ۱۹۲ روز. 🌷تقدیم به روح پاک و مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس 🔷 سهم روز صد و چهل و چهارم : خطبه ۱۳۱ تا خطبه ۱۲۹ http://eitaa.com/joinchat/4186308623C524dd26156
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با سلام. بزرگواران اگر موافقید برای رحلت امام خمینی که فردا هست یک ختم صلواتِ دسته جمعی ۱ روزه برداریم هدیه کنیم به ایشون و حاج قاسم عزیز و ازشون کمک بخوایم برای برگزاری انتخابات عالی ان شاءالله. "به کسانی که احیا عند ربهم یرزقون هستند." (روشنگری جای خود و توسل هم جای خود و مهم). 🌹سهم هر کس ۱۰۰ شاخه گل صلوات🌹 یاعلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️هاشمی بازهم زنده است... 📍همتی؛ أشبه الناس خَلقاً، خُلقاً و منطقاً بالهاشمی الرفسنجانی 📍همتی؛ شبیه‌ترین عنصر از نظر "چهره‌‌ی دوگانه"، "خوی اشرافی" و "منطق غربزده" به هاشمی رفسنجانی ✍چرخه‌ی تکراری حزب کارگزاران برای شورای نگهبان و جبهه‌ انقلابی: ۱- زمینه‌چینی ردصلاحیت افراد شاخص سوخته ۲-مظلوم‌نمایی و جلب حمایت‌ رسانه‌های انگلیسی ۳-پوست‌اندازی به کمک چهره‌‌‌های جذاب و جدید ۱۳۹۲: هاشمی_روحانی ۱۴۰۰: جهانگیری_همتی 🆔 @mahdavi_arfae
انالله وانا الیه راجعون از کلیه خواهران و برادران عزیز سراسر کشور که در روز تشییع پیکر مطهر سردار دلها شرکت نموده بودند تقاضا میشود در روز تشییع مسئولین بی کفایت و مفسدین،خائنین،و... شرکت نمایند زمان: جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مکان: حوزه های رای گیری سراسر کشور از ۱۴۰۰ با رئیسی
9.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷 شهیدان را شهیدان می شناسند مصاحبه خلبان شهید حسین نامنی که در عید ۱۴۰۰ گرفته شد و دیروز بر اثر سقوط هواپیما همراه خلبان شهید کیانوش بساطی به درجه رفیع شهادت نائل گردید تا آخر گوش کنید شادی روحشان صلوات 🆔 @mahdavi_arfae
✨بسم رب الشهدا والصدیقین✨ ختم در ۱۹۲ روز تقدیم به روح پاک و مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس 🌹سهم روز صد و چهل و پنجم 🔻 خطبه ۱۲۸ تا خطبه ۱۲۶
┄┄┅┅✿•❀◦•🦋•◦❀•✿┅┅┄┄ 📣 (این سخنرانی در سال ۳۶ هجری پس از جنگ جمل، در شهر بصره در بیان حوادث سخت آینده ایراد شد.) 1⃣ پيشگويی امام (علیه السلام) نسبت به حوادث مهم شهر بصره ♦️ای أحنف! گويا من او را می بينم که با لشکری بدون غبار و سر و صدا و بدون حرکات لگام ها و شيهه اسبان به راه افتاده، زمين را زير قدم های خود چون گام شترمرغان در می نوردند، پس وای بر کوچه های آباد و خانه های زينت شده بصره، که بال هايی چونان بال کرکسان و ناودان هايی چون خرطوم های پيلان دارد. وای بر اهل بصره که بر کشتگان آنان نمی گريند و از گمشدگانشان کسی جستجو نمی کند. من دنيا را به رو بر زمين کوبيده و چهره اش را به خاک ماليدم و بيش از آنچه ارزش دارد، بهايش نداده ام و با ديده ای که سزاوار است به آن نِگريسته ام. 2⃣ وصف تركهای مغول ♦️ گويا آنان را می بينم با رخساری چونان سپرهای چکّش خورده، لباس هايی از ديباج و حرير پوشيده که اسب های اصيل را يدک می کشند و آنچنان کشتار و خون ريزی دارند که مجروحان از روی بدن کشتگان حرکت می کنند و فراريان از اسيرشدگان کمترند. (يکی از اصحاب گفت: ای اميرمؤمنان! تو را علم غيب دادند؟ امام(علیه السلام) خنديد و به آن مرد که از طايفه بنی کلب بود، فرمود:) 3⃣ جايگاه علم غيب ♦️ای برادر کَلبی! اين اخباری که اطّلاع می دهم علم غيب نيست، علمی است که از دارنده علم غيب (پيامبر«صلی الله علیه و آله») آموخته ام. همانا علم غيب علم قيامت است و آنچه خدا در گفته خود آورده که: «علم قيامت در نزد خداست. خدا باران را نازل کرده و آنچه در شکم مادران است می داند و کسی نمی داند که فردا چه خواهد کرد و در کدام سرزمين خواهد مُرد.» پس خداوند سبحان از آنچه در رَحِم مادران است، از پسر يا دختر، از زشت يا زيبا، سخاوتمند يا بخيل، سعادتمند يا شقی، آگاه است و از آن کسی که آتشگيره آتش جهنّم است يا در بهشت همسايه و دوست پيامبران است، از همه اينها آگاهی دارد. اين است آن علم غيبی (ذاتی) که غير از خدا کسی نمی داند. جز اينها علومی است که خداوند به پيامبرش تعليم داده (علم غيب اکتسابی) و او به من آموخته است، پيامبر(صلی الله علیه و آله) برای من دعا کرد که خدا اين دسته از علوم و اخبار را در سينه ام جای دهد و اعضاء و جوارح بدن من از آن پُر گردد. 📜 ، ┄┄┅┅✿•❀◦•🦋•◦❀•✿┅┅┄┄
┄┄┅┅✿•❀◦•🦋•◦❀•✿┅┅┄┄ 📣 (قبل‌ از جنگ نهروان‌ در سال ۳۷ هجری در رد اعتقادات‌ خوارج ایراد فرمود، خوارج عقيده داشتند: كسی كه گناه كبيره انجام دهد كافر و از اسلام خارج شده است، مگر توبه كند و دوباره مسلمان گردد) 1⃣ افشاء گمراهی خوارج ♦️پس اگر چنين می پنداريد که من خطا کرده و گمراه شدم، پس چرا همه امّت محمّد(صلی الله علیه و آله) را به گمراهی من گمراه می دانيد؟ و خطای مرا به حساب آنان می گذاريد؟ و آنان را برای خطای من کافر می شماريد؟ شمشيرها را بر گردن نهاده، کورکورانه فرود می آوريد و گناهکار و بی گناه را به هم مخلوط کرده، همه را يکی می پنداريد؟ در حالیکه شما می دانيد همانا رسول خدا (صلی الله علیه و آله) زناکاری را که همسر داشت سنگسار کرد، سپس بر او نماز گزارد و ميراثش را به خانواده اش سپرد و قاتل را کشت و ميراث او را به خانواده اش بازگرداند، دست دزد را بريد و زناکاری را که همسر نداشت تازيانه زد و سهم آنان را از غنايم می داد تا با زنان مسلمان ازدواج کنند. پس پيامبر(صلی الله علیه و آله) آنها را برای گناهانشان کيفر می داد و حدود الهی را بر آنان جاری می ساخت، امّا سهم اسلامی آنها را از بين نمی برد و نام آنها را از دفتر مسلمين خارج نمی ساخت. (پس با انجام گناهان کبيره کافر نشدند.) شما خوارج بدترين مردم و آلت دست شيطان و عامل گمراهی اين و آن می باشيد. 2⃣ پرهيز از افراط و تفريط نسبت به امام علی (علیه السلام) ♦️به زودی دو گروه نسبت به من هلاک می گردند: دوستی که افراط کند و به غيرِ حق کشانده شود و دشمنی که در کينه توزی با من زياده روی کرده به راه باطل در آيد. بهترين مردم نسبت به من گروه ميانه رو هستند. از آنها جدا نشويد، همواره با بزرگ ترين جمعيّت ها باشيد که دست خدا با جماعت است. از پراکندگی بپرهيزيد که انسانِ تنها بهره شيطان است آن گونه که گوسفندِ تنها طعمه گرگ خواهد بود. آگاه باشيد هر کس که مردم را به اين شعار «تفرقه و جدايی» دعوت کند او را بکُشيد هر چند که زير عمامه من باشد. 3⃣ علل پذيرش (حكميت) ♦️اگر به آن دو نفر «ابوموسی و عمروعاص» رأی به داوری داده شد، تنها برای اين بود که آنچه را قرآن زنده کرد، زنده سازند و آنچه را قرآن مرده خواند بميرانند. زنده کردن قرآن به اين است که دست وحدت به هم دهند و به آن عمل نمايند و ميراندنِ آن از بين بردن پراکندگی و جدايی است، پس اگر قرآن ما را به سوی آنان بکشاند آنان را پيروی می کنيم و اگر آنان را به سوی ما سوق داد بايد اطاعت کنند. پدر مباد شما را، من شرّی به راه نيانداخته و شما را نسبت به سرنوشت شما نفريفته و چيزی را بر شما مشتبه نساخته ام. همانا رأی گروهی از شما بر اين قرار گرفت که دو نفر را برای داوری انتخاب کنند، ما هم از آنها پيمان گرفتيم که از قرآن تجاوز نکنند، امّا افسوس که آنها عقل خويش را از دست دادند، حق را ترک کردند در حالیکه آن را به خوبی می ديدند، چون ستمگری با هواپرستی آنها سازگار بود با ستم همراه شدند. ما پيش از داوری ظالمانه شان با آنها شرط کرديم که به عدالت داوری کنند و بر اساس حق حکم نمايند امّا به آن پای بند نماندند. 📜 ، ┄┄┅┅✿•❀◦•🦋•◦❀•✿┅┅┄┄