هدایت شده از "ᴺᴼᴵᴿ" درحالانتقال
اگه توی تيمارستان زندگی میکردم روزانه روانیهای کمتری نسبت به مدرسه میدیدم🤡
به نظرم"از تو توقع نداشتم" غمیگن ترین جمله ی دنیاست.
یعنی میگه ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم،
تو دیگه نباید خراب میکردی.
هدایت شده از ورینایسِیاسینی|𝘼𝙡𝙞𝙮𝙖𝙨𝙞𝙣𝙞
از لحاظ روحی نیاز دارم علی حداقل یه دمو بده.