یاد بگیرید!
من نمیتونم اعتقادها و نحوه تفکر یکی دیگه و تغییر بدم پس دلیلی نداره بخاطر عقادیدش اونو سرزنش کنم!
تو سرم شب که میشه
رویاهای رنگی دارم✨
کی دید منو تو خلوتم؟تو آینه چه جنگی دارم؟
میگیرن خواب و ازم..
شب و روز آرزوهام :)))
_مهیار
نمیخورن به هم دیگه چشامون هیچوقت
کاش اون دستم که باهاتون دست داد میشکست
تموم شده انقضای ذات بعضیاتون
زیرآبی نرفتی شده چرا لباست خیس پس؟
_مهیار
یه چیزیم هست به اسم "فرهنگ"
واسه کسایی که ادعای تغییر وضعیت میکنن!
اول یاد بگیر یعنی شعور و فرهنگ شو داشته باش که به عقاید هم وطنت احترام بزاری بعد ادعا کن .
تا وقتی یاد نگیرید طرفی که دارید باهاش سر عقایدتون بحث میکنید هم وطن شماست هیچی عوض نمیشه.
دوم اینکه شما نمیتونید تفکرات و باور های یک نفر دیگه رو تغییر بدید. یاد بگیرید بهش احترام بزارید و توهین نکنید!
این هم هیچ ربطی به خانواده و.. نداره.
خوشبختانه هم نوجوان ها و جوان های این نسل بلدن که خودشون فکر کنن و نیازی نیست بهشون بگید "اینا فکرای خودت نیست" !
پس واقعا اگه دلتون تغییر میخواد اول ذهن خودتونو پاکسازی کنید و تغییرش بدید بعد شروع به تغییر دادن دیگران کنید!
𝗚𝗟𝗼𝗿𝗶𝗮
یه تیکه بودی از تنم بهش چجوری گند زدن
یه تیکه بودی از تنم بهش چجوری گند زدی
خودت گند زدی رفتارای خودت باعثش شد وگرنه بقیه که کاره ای نبودن