من هیچوقت کسی رو بخاطر اینکه با یه اتفاق کوچیک شروع به گریه میکنه قضاوت نمیکنم، خیلی خوب میدونم که برای اون اتفاق گریه نمیکنه بلکه برای تموم چیزهایی که تا اون لحظه تحمل کرده گریه میکنه.
رحمت ثابت کرد میتونی به یکی بگی آبجی بعد بگیریش پس دوست معمولی وجود داره؟
+نه نداره...😂