eitaa logo
گام به گام اول دبستان
18.3هزار دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
4.7هزار ویدیو
4.1هزار فایل
لینک آرشیو پایه اول https://eitaa.com/joinchat/2562916661Cec35da0cf9 لینک گروه همیاری کشوری
مشاهده در ایتا
دانلود
4_753173522385207761.pdf
476.1K
کاربرگ نشانه چـ چ 2⃣ . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
@pdfavaliha.pdf
3.14M
☔️ 35صفحه . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
4_392345382748684761.pdf
458.8K
تکلیف نشانه چـ چ . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
☂ 👀 کاربرگ داستان نویسی 👀 ☂ ⬅️داستان نویسی نشانه چ . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄 📝برگه دیکته قارچی 🍄 . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
4_5780916991325897714.pdf
237.9K
کاربرگ نشانه چـ چ 1⃣ . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
👇👇❌👇👇 ❇️ سوالات ضمن خدمت در کانال ضمن خدمت 👇🏾👇🏼👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf ❇️جهت استفاده از👆سوالات عضو شین
✍وقتی یک رفتار نامطلوب از دانش‌آموزی سر میزند، معمولاً این‌طور به نظر می‌رسد که مربوط به یک مشکل انگیزشی است. در چنین وضعیتی ما باید به منظور برخورد با دانش آموزان خاطی ، رفتار درست را ترویج و رفتار نادرست را کنار بگذاریم. 🌱🌱 البته بسیاری از رفتارهای نامطلوب به خاطر نداشتن عدم مهارت‌های صحیح است؛ نه فقط عدم انگیزه... 💢راهکار جایگزین: باید بدانید که بعضی از رفتارها به خاطر نتوانستن است. در برخورد با دانش آموزان خاطی دانستن این نکته ضروری است که بسیاری از رفتارها به دلیل فقدان مهارت است، نه فقدان انگیزه. با این‌گونه رفتارها باید همانند اشتباهات دانشگاهی دانش آموزان برخورد کنیم. وقتی یک دانش‌آموز در طول درس، خطایی را چند مرتبه تکرار می‌کند، ما روش تدریس خود را تغییر داده (مثلاً مثال‌های بیشتری می‌زنیم یا به دانش‌آموز اجازه می‌دهیم بیشتر تمرین کند) و آموزش‌های فشرده‌تری را ارائه می‌کنیم. 🌼 ∩_∩ („• ֊ •„)