eitaa logo
گام به گام اول دبستان
18.3هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
3.6هزار فایل
لینک آرشیو پایه اول https://eitaa.com/joinchat/2562916661Cec35da0cf9 لینک گروه همیاری کشوری
مشاهده در ایتا
دانلود
شش روز دیگر ثبت👆🏽 میشه براتون
رزرو امشب فقط 8نفر 👆🏽
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
روخوانی . . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
کاربرگ تمرینی . . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
⬅️ پیک نشانه ی «خـ خ» . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
⬅️ پیک نشانه ی «خـ خ» . . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
کاربرگ جمله سازی نشانه خ . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
جملات نامرتب نشانه خ . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
خ آخر را اضافه کن و بخوان رضایی . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
کاربرگ نشانه خ 🔹️🔹️کانال های اول ششم🔹️🔹️ . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
کاربرگ جدول درختی . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
کاربرگ نشانه خ . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
1_3580140388.pdf
14.19M
پیک بهاری کلاس اول 👆 . . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
1_3548605205.pdf
4.15M
پیک بهاری 👆 . . 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
. 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
🔴 ◀️فرمت WORD -PDF ⚫️جهت دانلود روی هر‌عنوان کلیک کن 0⃣دانلود داستان نویسی نوروز دبستان دبستان 1403 1⃣دانلود داستان نویسی نوروز پایه دبستان 1403 2⃣دانلود داستان نویسی نوروز پایه دبستان 1403 3⃣دانلود داستان نویسی نوروز پایه دبستان 1403 4⃣دانلود داستان نویسی نوروز پایه دبستان 1403 5⃣دانلود داستان نویسی نوروز پایه دبستان 1403 6⃣دانلود داستان نویسی نوروز پایه دبستان 1403 🔷سفارش اینجا👈 🔗 @kargoziniedu 👆🏽
* حفاظت از محیط‌زیست باید از کودکی آموخته شود تا به یک باور ذهنی تبدیل شود. این باور کودک را موظف می‌کند تا از یگانه زیستگاهی که در آن زندگی می‌کند به بهترین وجه ممکن پاسداری کند.
جزییات واریزی فیش حقوقی 👇🏾👇🏾 https://eitaa.com/joinchat/1921319557C9f5330333b حق التدریس ، رتبه بندی و .......👆
✅ مقاله ای در ارتباط با : ۳ نکته‌ی مهم درباره‌ی تکلیف نوروز انتظار و هیجانی که دانش آموزان قبل از تعطیلات عید دارند می‌تواند به سرعت با تکالیف از بین برود .این یک تجربه‌ی عمومی است که هر دانش آموز در دوران تحصیلش تجربه می‌کند. با توجه به اینکه دانش‌آموزان در حال حاضر بیشتر وقت خود را به تکالیف مدرسه اختصاص می‌دهند، آیا لازم است که در عید هم تکلیف داشته باشند!؟ دانش آموزانی که وقت زیادی را صرف تکالیف می‌کنند، با استرس، بیماری‌ها و عدم تعادل در زندگی خود روبرو می‌شوند. بر اساس یک مطالعه از دانشگاه استنفورد، بیش از دو ساعت تکلیف در شب ممکن است بی‌فایده و حتی مضر باشد. یکی از دانش‌آموزان می‌گوید : به نظر من معلمان در تعطیلات نباید تکلیف بدهند. تکلیف‌هایی که در این زمان می دهند، واقعا کل تعطیلات من را خراب می‌کنند. در تمام مدت به تکالیف و زمان تحویل آن  فکر می‌کنم. من در تعطیلات می‌خواهم استراحت کنم چون از تکالیفی که دائم برای مدرسه باید انجام بدهم، استرس می‌گیرم. معلمان  باید درک کنند که حتی یک هفته استراحت، برای ما دانش‌آموزان پاداش بزرگی است. همچنین دانش آموز دیگری می‌گوید: تکالیف عید برای یادگیری من مفید نیست. من نمی‌خواهم تو تعطیلات تمام وقتم را صرف یک تکلیف کنم؛ ترجیح می‌دهم تعطیلاتم را با دوستان و خانواده‌ی خود بگذرانم، یا در نهایت برای یک بار در تعطیلات بخوابم. من از تجربه ای که از  اکثر دانش آموزان دارم می دانم اکثر آنها تکالیف خود را در آخرین لحظه یا حتی در آخرین روز تعطیلات انجام می دهند. به‌طوری‌که گاهی تکالیف پایانی آنها حتی ارزش تحویل دادن را ندارد، چون دانش‌آموزان برای انجام تکالیف خود تلاش کافی نمی‌کنند. تعطیلات عید باید زمان مناسبی برای کشف و تقویت مهارت‌های مورد علاقه ی شخصی دانش‌آموزان و همچنین زمانی باشد که دانش‌آموزان به خودشان علایقشان بپردازند.دانش‌آموزان به جز مدرسه، کارهای دیگری هم دارند. جهان از چیزهایی بیشتر از تکالیف مدرسه تشکیل شده است. اگر دانش‌آموزان به تکالیف نیاز دارند تا در تعطیلات برای درس خواندن با انگیزه بمانند، بنابراین معلمان نیز مانند آنها باید وظایفی را انجام دهند.دانش آموزان دائم در حال تکاپو برای انجام تکالیف در مهلت مقرر و استفاده از تعطیلات هستند، بنابراین باید میزان تکالیف به صورتی باشد که دانش‌آموزان بتوانند از تعطیلات هم لذت ببرند. وقت گذرانی با خانواده اهمیت زیادی دارد. تعطیلات فرصت خوبی برای همه افراد فراهم می‌کند که بدون مشغله با هم فعالیت کنند. مطالعات نشان می‌دهد که وقت گذراندن با خانواده می‌تواند فرصتی برای یادگیری باشد. مطالعات خانواده، در دانشگاه میشیگان نشان داده‌اند که وقت‌گذرانی با خانواده ارتباط مستقیمی با موفقیت و رفتار دانش‌آموزان دارد همچنین مطالعات روی وعده‌های غذایی که افراد خانواده باهم می‌خورند ، نشان می‌دهد که دانش‌آموزانی که با خانواده خود غذا می‌خورند نمرات تحصیلی و نتایج رفتاری بهتری دارند. حالا باید چه کار کنیم؟ ۱-  از تمرینات معنادار استفاده کنیم. تمرینات معنادار تمریناتی هستند که دانش‌آموزان علت انجام آن‌ها را می‌دانند. به طور مثال توضیح دهیم چرا ضروری است در عید کتاب بخوانیم؟ چون می‌خواهیم تجربه‌های افراد دیگر را هم بشنویم و بخوانیم و یاد بگیریم ۲- از تکرار دوری کنیم. مثلا به جای ارائه‌ی تمرینی که پیش‌تر بارها مشابهش را با دانش‌آموزان انجام داده‌اید، در یک سطح بالاتر تمرین ارائه دهید. به طور مثال به جای انجام محاسبات ضرب، مسئله‌ی ریاضی ارائه دهیم که در آن از ضرب استفاده شده باشد. ۳- به علایق دانش‌آموزها توجه کنیم. مثلا دانش‌آموزها در تعطیلات عید علاقه ندارند وقتی دیگران مشغول میهمانی یا فعالیت‌های تفریحی هستند، در اتاق خود در حال نوشتن باشند. پس فعالیت‌هایی در نظر بگیرید که آن‌ها را از زندگی واقعی چندان دور نکند.
🖐🏻 پنج نمونه پروژه برای تعطیلات که می تونی ازشون استفاده کنی: 1️⃣ راهنمای نقشه در تعطیلات نوروز دانش‌آموزها همراه خانواده سفرهایی دارند (درون‌شهری یا برون‌شهری) که می‌تونن در یافتن بهترین مسیر ممکن، خانواده‌شون رو کمک کنن 🗺 2️⃣رژیم اخبار قراره یاد بگیرن در تعطیلات نوروزی هم خودشون و هم خانواده‌شون رو از اخبار، به ویژه اخبار بد دور کنن. (پیدا کردن خبر بد خودش یک مهارته که نیاز به آموزش و توضیحات شما داره) 📣‼️ 3️⃣ به کمک خانواده و آشنایان یک رویداد خیریه برگزار کنن. خلاقیت به عهده‌ی خودشون هست. از پختن یک غذا و توزیع بین کودکان کار تا جمع‌‌آوری لباس سال نو برای نیازمندان ❤️🙏🏻 4️⃣ همیشه از لباس‌های آماده استفاده می‌کنیم اما این بار از دانش‌آموزها بخواهیم لباسی که دوست دارن رو به کمک یکی از والدین طراحی و تولید کنن. این‌طوری قدر لباس‌هاشون رو هم بیشتر می‌دونن 👕👚 5️⃣ در تعطیلات نوروزی ایده‌ای برای کسب درآمد پیدا کنن و اون رو اجرا کنن. سعی کنن درآمد کسب کنن و حتی اگر نتونن مهم نیست. چیزی که مهمه اینه‌ که تلاش کنن تا ببینن پول درآوردن چندان هم راحت نیست 💴
مراسم_چهار_شنبه_سوری 🔥 در شاهنامه فردوسی اشاره‌هایی درباره بزم چهارشنبه‌ای در نزدیکی نوروز وجود دارد که نشان دهنده کهن بودن این جشن است. مراسم سنتی مربوط به این جشن ملی، از دیرباز در فرهنگ سنتی مردمان ایران زنده نگاه داشته شده‌است. واژه «چهارشنبه‌سوری» از دو واژه چهارشنبه که نام یکی از روزهای هفته‌است و سوری که به معنی سرخ است ساخته شده‌است. آتش بزرگی تا صبح زود و برآمدن خورشید روشن نگه داشته می‌شود که این آتش معمولا در بعد از ظهر زمانی که مردم آتش روشن می‌کنند و از آن می‌پرند آغاز می‌شود و در زمان پریدن می‌خوانند: «زردی من از تو، سرخی تو از من» در واقع این جمله نشانگر یک تطهیر و پاک‌سازی  است که واژه «سوری» به معنی «سرخ» به آن اشاره دارد. به بیان دیگر شما خواهان آن هستید که آتش تمام رنگ پریدیگی و زردی، بیماری و مشکلات شما را بگیرد و بجای آن سرخی و گرمی و نیرو به شما بدهد. در ایران باستان اجرای این جشن باشکوه یاد آور  عظمت نور و پاکی بود .