eitaa logo
گام به گام اول دبستان
18.3هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
3.8هزار ویدیو
3.6هزار فایل
لینک آرشیو پایه اول https://eitaa.com/joinchat/2562916661Cec35da0cf9 لینک گروه همیاری کشوری
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴اطلاع رسانی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان کلیک کنید @LTEMSS @LTEMSS ❌👆🏾
👆👆🏼👆🏾👆🏿 . 👇🏽👇🏾 ♨️ بالاخره کانال های به ایتا امدند 📚کانال های آموزشی پایه اول تا ششم ابتدایی در و و کامل دروس 📙لینک کانال جهش پایه اول 👇 https://eitaa.com/joinchat/3062759793C40bfad85dc 📘لینک کانال جهش پایه دوم 👇 https://eitaa.com/joinchat/3068461425C18a421485c 📗لینک کانال جهش پایه سوم 👇 https://eitaa.com/joinchat/3069378929C2de91fae4e 📕لینک کانال جهش پایه چهارم 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/3074359665C2c250ee9d4 📒لینک کانال جهش پایه پنجم 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/3075080561C286bf543f0 📔لینک کانال جهش پایه ششم 👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/3075998065Ca7104bd1c4 💢برای همکاران خود ارسال کنید 👆🏿 تا استفاده کنند
در پایه خودتون عضو بشوید👆👆❌👆👆
negare 2.pdf
332.5K
🌸 🌸 کاربرگ های آموزشی 🌸 🌸 🌴 نگاره 2 🌴 ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
n2.pdf
482.2K
🌸 🌸 کاربرگ های آموزشی 🌸 🌸 🌴 نگاره 2 🌴 ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
26.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس نگاره ۲ پرسش وپاسخ همکاران عزیز در هنگام تدریس فقط هدایتگر باشید پاسخ اصلی را به عهده ی دانش اموز بگذارید ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 روش تدریس ✔️ عنوان فیلم : ١_ مقدمه ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
33.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 روش تدریس تم یک ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 روش تدریس ✔️ عنوان فیلم : تم دو ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 روش تدریس ✔️ عنوان فیلم : تم سه ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
4_358793033807823846.pdf
260.9K
پیک هفته اول مهر ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
کاربرگهای هفته اول مهر ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
33.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ریاضی تم ۱ ص اغازین ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
❇️تدریس تم ۱ ریاضی ص ۲ اهداف :شمارش اشیا تشخیص تفاوتها وشباهتها وشمردن شکلهای مثل هم برای ندریس از دانش اموزان می خواهیم اشیا محیط اطراف رابشمارند وتعداد ان ها را بگویند به عنوان نمونه تعداد قاب عکسهای روی دیوار ویا اشیا دیگر کلاس ،که می توانیم از ابزارهای دیگر نظیر چینه یا میله های آموزشی استفاده کنیم وبرای شمارش تا ۵ استفاده شود ،ازدانش اموزان می خواهیم به صفحه آغازین برگردند وتعداد بشقاب ها ،چنگال ها ،قاشق ها هرچیزی که کمتراز ۵ است رابشمارند وتعداد ان ها رابیان کنند .از دانش اموزان بخواهید ماهی ها ولاک پشت ها وخرچنگ ها و...که شکل آن ها مثل هم وتعدادشان کمتر از ۵ است را بشمارند که دراین جا از واژه های بالا ،پایین ،چپ ،راست ،قبل وبعد ،اول ،دوم ،جلو ،عقب ،اول ،آخر وپشت برای ادرس دادن شکل های تصویر استفاده کنید .برای مثال ماهی بالای صفحه تدریس تم ۱ ریاضی ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
❇️تدریس تم ۱ ریاضی ص ۳ با برش کاغذی به صورت اشکال هندسی ،بدون بیان نام اشکال ،خصوصیات وشباهت های ان ها وارد کلاس می شویم از دانش اموزان می خواهیم با توجه به خصوصیات اشکال هندسی ان ها را طبقه بندی کنند وشکل های مثل هم را تشخیص بدهند .از ان ها بخواهیم که توصیح بدهند شکل ها را اساس چه خصوصیت وویژگی طبقه بندی کرده اند .به صفحه اول برگردیم ،اشیا هندسی نطیر شکل های هندسی درص ۳ را که درصفحه اول مشاهده می کنند با کمک ما نشان داده وحداکثر تا ۵ تارا بشمارند .مجدد به ص ۳ بر می گردیم واز دانش اموزان می خواهیم به تعداد هر یک از شکل های هندسی خانه روبرو را با رنگ دلخواه پر کنند . تدریس تم ۱ ریاضی ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
❇️تدریس تم ۱ ریاضی هدف اصلی از ص ۳ شمارش است نه معرفی اشکال پس از اوردن نام اشکال خودداری می کنیم . ارتباط کلامی دراین صفحه اهمیت دارد .بیان خصوصیات اشکال هندسی مثل مثلث به صورت سه گوش ،دایره به صورت گردی ،ومستطیل به صورت چهارگوش مهم است باتوجه به اینکه هدف اصلی معرفی وشناخت اشکال هندسی نیست پس وارد جزئیات مثل تفاوت ها نمی شویم نشان دادن اشکال هندسی درمحیط پیرامونی می تواند به درک بهتر خصوصیات اشکال هندسی کمک کند .به عنوان نمونه انتهای دوتا لیوان که یکی گرد ودیگری مربع شکل است را با لمس کردن تجربه کند پس از انکه نمودار ستونی با رنگ کردن به تعداد شکل های هندسی تمام شده بدون ان که نام نمودار ستونی برده شود وتوجه دانش اموزان را به تفاوت طول ستون ها که بیانگر تفاوت شکل ها است جلب کنیم وبه نوعی دانش اموز می تواند طول را مقایسه کند تدریس تم ۱ ریاضی ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
❇️تدریس تم ۱ ریاضی ص۴ از تعدادی دانش اموز بخواهید دریک صف بایستند به گونه ای که یک درمیان کیف مدرسه را همراهشان داشته باشند .از ان ها بپرسید چه رابطه ای دراین صف می بینید .از ان ها بپرسید اگر یک نفر دیگر به ان ها اصافه شود باید کیف داشته باشد یا خیر .به ان ها فرصت بدهیم تا الگوی موجود را کشف کنند .بعد از انجام فعالیت های مشابه توجه ان ها را به الگوهایی که دراطراف خود می بینند جلب می کنیم .برای مثال نرده های راه پله دارای یک الگوی مشخص است .الگوها فقط درشکل یا تصاویر نیستند صداهای مختلف می توانند می توانند الگو باشند با نوک خودکار روی میز صربه وارد کنید .برای مثال یک صربه ودو صربه پشت سر هم به .همین کار با دست زدن می توانیم انجام بدهیم وفضای کلاس شاد کنیم ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1
✅تدریس تم ۱ ریاضی ص۴ از دانش اموزان بخواهید درصفحه اول بخش الگوهایی را که می بینند کشف ورابطه الگوها رابیان کنند زرد ،آبی ،زرد ،آبی،زرد ،آبی بعد می توانیم به ان ها نوار کاعذی سفیدی بدهیم تا الگو راکپی کنند . دانش اموزان را می توانیم یک درمیان کسانی که کیف دارند وکسانی که کیف ندارند را به عنوان الگو مشخص کنیم ویا دو در میان یعنی دوتا کیف دارند ویکی ندارد نشان بدهیم ودرادامه که خوب بچه ها الگو رایاد گرفتن درکتاب انجام بدهند تدریس تم ۱ ریاضی نکته هایی درخصوص ص ۴ دیدن الگوها درمحیط پیرامونی دردرک بهتر دانش اموزنسبت به رابطه بین الگوها کمک می کند وتا جایی که امکان دارد توجه دانش اموزان را به الگوهای اطراف جلب کنید .هدف درک رابطه درالگوهای مختلف است وادامه دادن الگو جز هدف های این قسمت نیست . ➖➖➖➖➖ 📌 ب گام اول دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam1