eitaa logo
گام به گام دوم دبستان
20.2هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
3.7هزار ویدیو
3.9هزار فایل
لینک کانال آرشیو پایه دوم https://eitaa.com/joinchat/2563703093C73bf84069a لینک گروه همیاری کشوری
مشاهده در ایتا
دانلود
👇🏼 💢 منابع دبیری رسید 👇🏼👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
24.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش خط1 آموزش آغازین حرف الف
. 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
هدایت شده از 🌹کانال تبادلات ایتا📌
❌👇🏼 👇 ☑️خبرهای جدید و موثق از اضافه کاری و واریز حقوق ☑️آخرین خبرهای استخدام ☑️تازه های بیمه و حسابداری آخرین خبرها را در لینک زیر بخوانید: 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
47.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش کامل تخته نرد (از مبتدی تا حرفه ای )
هدایت شده از 🌹کانال تبادلات ایتا📌
رفع مشکل فعال نبودن گزینه ثبت نام دوره ها باسلام. همکاران محترم در صورتی که پس از ورود به سایت ضمن خدمت، گزینه (ثبت نام در دوره ها) برای شما فعال نیست. طبق مراحل زیر ثبت نام کنید. ابتدا وارد سایت ضمن خدمت شوید https://ltms.medu.ir/ قسمت فراگیران، نام کاربری و رمز را وارد کنید. سپس بر روی لینک زیر ضربه زده یا در مرورگر خود کپی کنید https://ltms.medu.ir/AdminFaragir.aspx?mod=RegisterInDoreh . ❇️ 👇 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢کانال دورهای ضمن خدمت ⬇️⁩⁦ ⏬ @ltemss @ltemss
❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️ انواع اشتباهات در دیکته شما والدین و آموزگاران عزیز با مشاهده چند نمونه دیکته دانش آموز ،می توانید به راحتی نوع اشتباهات دیکته دانش آموز را مشخص کرده و تمرینات لازم را انجام داده و دیکته دانش آموزان خود را بهبود بخشید.🔴 لطفا با دقت مطالعه نمایید. 👇👇👇👇👇 🔶ضعف حافظه دیداری: نوشتن "من زور "به جای منظور / سابون به جای صابون 🔶دقت دیداری :نوشتن" ننهفته" به جای...." نهفته "/ زود.... دوز/ دوش ..... دوس 🔶توالی دیداری :به جای" دارد" می نویسد....دادر / آرزو..... آزرو 🔶حساسیت شنوایی :نوشتن " مسباک" به جای مسواک / ببینم به جای ببیند. 🔶ضعف حافظه شنوایی : جا انداختن کلمه در جملاتی که شنیده و باید دیکته آن را بنویسد. 🔶وارونه نویسی : بابا.... را وارونه بنویسد.(مثل توی اینه به ان نگاه می کنید) 🔶آموزشی : نوشتن "می گوفت " به جای می گفت /"تجربها به جای تجربه ها. آموزشی،منطور این است که دانش آموز در کلاس به خوبی آموزش ندیده یا خوب یاد نگرفته است و احتیاج به آموزش مجدد کلمات و دستور کلمات و... دارد. 🔶قرینه نویسی : به جای " راضی" ..... یضار می نویسد. هرکدام از این اختلالات نیاز به تمرین ویژه ای دارند تادرمان شوند.
9⃣نكته مهم برای پرورش و تربیت فرزند : ▪️همیشه به كودك خود سلام كنید و به او احترام بگذارید. ▪️زمانی با كودك سخن بگویید و یا بازی كنید كه او مشتاق باشد. ▪️در تربیت كودك خود از زورگویی پرهیز كنید و مفاهیم زندگی را با زبان كودك و با عمل خود آموزش دهید. ▪️با كودك رفتار محبت آمیز داشته باشید. ▪️برای آموختن زندگی به كودك عجله نكنید و اجازه بدهید او از كودكی خود لذت ببرد. ▪️ناكامی كودك را محترم بشمارید و او را از شكست نترسانید. ▪️كودك را برای خودش و بر اساس توانایی هایش پرورش دهید و نه برای اینكه تصویری از آرزوهای شما باشند. ▪️با صبر و سكوت با كودك خود ارتباط برقرار كنید. ▪️به سخنان و نواهای كودك گوش دهید و هرگز سعی در خاموش كردن كودك نكنید.
C203 (1).pdf
7.89M
کتاب درسی فارسی دوم دبستان چاپ 1402 👆👆👆👆👆
۷ جمله سمی که والدین نباید به فرزندان خود بگویند از بچه مردم یادبگیر تو دلیلی برای ناراحتی نداری،مگه ما چی برات کم گذاشتیم؟ اگه کارایی که میگم رو نکنی دیگه دوستت ندارم توهیچ کاری رو نمیتونی درست انجام بدی، بده به من انجامش بدم اینجا خونه منه باید هر چی من میگم رو گوش بدی دست از سرم بردار مگه نمیبینی کار دارم؟ با این کارات آبروی ما رومیبری
چطور به بچه ها توکل کردن به خداوند در کارها را یاد بدهیم؟  🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱 اگر والدین هنگام برخورد با مشکلات اقتصادی و روحی عبارت‌هایی مثل: «خدا بزرگ است»، «حتماً خدا خیری در این اتفاق قرار داده»، «تَوَکَلتُ عَلی الله» و یا «وَ عَلَى اللهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ» بر زبانشان جاری کنند؛ از وضعیت پیش آمده به پروردگار شکایتی نکنند، همه چیز را به او سپرده و امید به رحمتش داشته باشند. یا هنگام خروج از خانه آیة الکرسی خوانده و «وَ اللهُ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ وَکِیلٌ»  بگویند. یا در زمان شروع کار مهمی آیۀ «وَ تَوَکَّلْ عَلَى اللهِ وَ کَفى‏ بِاللهِ وَکِیلاً».  را قرائت کنند و... کودک نیز، با مشاهدۀ این سلسله اعمال، متوجه می‌شود نیرویی ما فوق طبیعت وجود دارد که پدر و مادرش در هنگام مشکلات به او وابسته‌اند و آن، همان خالق کل شیء، حضرت رب العالمین است. منابع: آقا میری؛ فاطمه سادات (1395)، عطیه الهی، انتشارات بوستان کتاب، قم، چاپ اول ‎‌‎‎‌‎‎‎‌‎
۱۰ ویژگی کلاس درس مطلوب
. 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
❌👇🏼 👇 ☑️خبرهای جدید و موثق از اضافه کاری و واریز حقوق ☑️آخرین خبرهای استخدام ☑️تازه های بیمه و حسابداری آخرین خبرها را در لینک زیر بخوانید: 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
هدایت شده از 🌹کانال تبادلات ایتا📌
NOTEApDabiri1402_v1.pdf
5.83M
💢دفترچه دبیری منتشر شد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann
هدایت شده از 🌹کانال تبادلات ایتا📌
منابع عمومی و اختصاصی آزمون دبیری . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann
هدایت شده از 🌹کانال تبادلات ایتا📌
🔆منابع آزمون _ حیطه اختصاصی👇 1 _ (اسناد و قوانين بالادستي آموزش و پرورش (سياستهاي كلي ايجاد تحول در آموزش و پرورش/سند تحول بنيادين آموزش و پرورش جمهوري اسلامي- مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي/آيين نامه اجرايي مدارس، مصوب سال 1400 شوراي عالي آموزش و پرورش) 2 _ روشها و فنون تدريس (با تاكيد بر محورهاي: مباني نظري تدريس و يادگيري؛ مديريت و طراحي فعاليتهايآموزشي؛ اصول و شيوه هاي مديريت كلاس درس؛ مهارتهاي خلق موقعيت و فرصتهاي يادگيري؛ آشنايي با روشهاي تدريس مبتني بر شناختگرايي و سازنده گرايي با رويكرد تحولي؛راهبردهاي ياددهي و يادگيري؛ مهارتهاي اساسي مورد نياز معلم پيش از تدريس، حين تدريس؛ پس از تدريس؛ مدلها و الگوهاي تدريس) تذكر: در شغل تربيت بدني به جاي رو شها وفنون تدريس ماده امتحاني حيطه اختصاصي، روش تدريس تربيت بدني خواهد بود. (منبع امتحاني كتاب راهنماي معلم تربيت بدني دوره متوسطه اول و دوم است) 3 _روانشناسي تربيتي (با تاكيد بر محورهاي: كاربرد نظريه هاي يادگيري در كلاس؛ كاربرد نظريه هاي هوش، تفكر، خلاقيت و استعداد در كلاس؛ كاربرد نظريه هاي انگيزش و هيجان در آموزش؛ كاربرد نظريه هاي تحولي در آموزش؛ شناخت تفاوتهاي فردي در يادگيري؛ تعاريف مفاهيم و اصطلاحات مرتبط/كتاب مسئوليت وسازندگي، نويسنده:علي صفايي حائري فصلهاي 10-4-3-2) 4 _سنجش و اندازه گيري پيشرفت تحصيلي (با تاكيد بر محور: تعريف مفاهيم و اصطلاحات مرتبط، سنجش مشاهدهاي؛ سنجش عملكردي، سنجش عاطفي؛ سنجش رفتاري، سنجش تكويني؛ پوشه كار) . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann
کاربرگ ورود به سوم