eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.4هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
10.5هزار ویدیو
131 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال تحلیلی حامیان ولایت
🔴#پرونده_ویژه #گم_راه_6 #تحلیل 🖊 #رانده_شده_از_عشیره #احمد_اسماعیل دست کم #شصت_ادعا ازجمله‌ #عص
🔴 🔻 برآمده از شیطان هدف اصلی جریان ایجاد انحراف در مسیر جریان ونیز انشقاق واختلاف در میان پیروان مکتب است . 🔸 این جریان از ابتدا به صورت برنامه ریزی شده وهدفمند از سوی برخی از سیستمهای ضددینی طراحی وباهدف مبارزه با گسترش یافته است . ⚛ با توجه به مدلهای مشابه این جریان همچون که سالهای متمادی دست خودرا از آستین انگلیس بیرون آورد ، میتوان این جریان را نیز مدل دیگری از دانست . ♨️ با بررسی جریان امکان پشتیبانی مالی از سوی سرویسهای غربی حتمی خواهد شد . ♨️ دارای ۱۶ دفتردرشهرهای مختلف عراق است وگزینش دراین جریان منحرف با تایید و همچنین میباشد که هردوی این افراد با تئوریسین مرتبط هستند : جریان مدعی یمانی صفحه ۶۱
قسمت 4 👁 الْمُمْتَنِعُ مِنَ الاَبْصارِ رُؤْيَتُهُ، وَ مِنَ الْاَلْسُنِ صِفَتُهُ، وَ مِنَ الاَوْهامِ الاِحاطَةُ بِهِ. اِبْتَدَعَ الاَشْياءَ لا مِنْ شَىْ‏ءٍ كانَ قَبْلَها، وَ اَنْشَأَها بِلاَ احْتِذاءِ اَمْثِلَةٍ اِمْتَثَلَها. 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ 👁 خداوندى كه چشم‌ها را توان ديدنش نبوده و زبان‌ها را ياراى توصيف او نباشد و انديشه ‌ها را گنجايش احاطه بر او نيست. تنها اوست كه اشياء را بدون ماده ‌اى پيشين، آفريد و آن‌ها را بى‏ طرح و نقشه ‌اى به ظهور آورده است. 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ (4) 👁eyes fall short of seeing Him, and the describers' imaginations are not able to depict Him. Nobody can describe Him. He originated the creatures through His of nothing Power; He did it without any model or pre-planning or any priority, And caused them to come into being by His Might.
🍃🌹 بسم الله القاسم الجبارین🌹🍃 با سلام خدمت همه دوستان بزرگوار ♻️ توجه داشته باشید که تمام که برگرفته از ذات و ریشه در افراد دارد یعنی: 👈 این زمینه آماده است که همه پذیرا باشند ولی خب گاهی خود ماها کاری میکنیم تا نتونیم به خدا برسیم و 👈اصلی ترین دلیلش می باشد که با هر گناهی بر قلب خود می زنیم. ☆▪☆▪☆▪☆▪☆▪☆▪☆▪ 🔹 در همه ادیان و مذاهب که برگرفته از است وجود دارد اما این که در پله اول نمیمونه! 🔹مثلا: وقتی کسی میخواد درس بخونه دوره ابتدایی و راهنمایی رو باید بخونه چه بخواد علوم انسانی بخونه تو دبیرستان چه بخواد ریاضی یا تجربی یا فنی یا کار و دانش. 🔸 حالا هر کدام از اینا هم در ادامه به رشته‌های مختلف تقسیم میشود خب آیا کسی می‌تونه بگه من ابتدایی یا راهنمایی نخوندم ولی مثلا دکترای مدیریت یا حقوق یا فیزیک یا پزشکی دارم؟؟ خیر. 🔹در همه هم با هر گونه اختلافات باز به 👈ریشه یعنی میرسیم. 🔹 ولی برای رشد و کیفیت باید به طرف دینی رفت که کاملتره 👈یعنی اینجا باز برمیگردیم به مثال درس. همه الفبای درسی رو اول ابتدایی خوندیم یعنی مواردی که حضرت آدم ع ارائه دادند دوم ابتدایی اول رو کاملتر و سوم دوم رو و.... یعنی نقص هر دوره و زمانی توسط بعدی کامل شده که در نهایت به اسلام رسیده است. ۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹در اسلام هم " " مشخص است و" " به پنج اصل تقسیم شده. 🔸کسی نمیتونه بیاد بگه من هستم و را پذیرفتم ولی فقط رو می‌پذیرم . 👈 چون شرط قبولی در اسلام هر پنج اصل بنیادی ست. 🔹مثلاً کسی که امتحان نهایی سوم راهنمایی هست نمیتونه مدعی بشه چون من پایه های قبلی رو گذروندم پس نیازی نیست اینو بگذرونیم !!! 🔸هر خودشو داره و باید پذیرفت تا رسید. 🔹در اسلام هم است که مجموعه برمیگرده به 👈 که خود شیعه هم تقسیم بندی دارن که کاملترین آن برمیگرده به اصلی که به ختم میشود.... ۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹یعنی کسی نمیتونه مدعی بشه من هستم ولی اعتقاد 👈 به ندارم 👈.اعتقاد به وجود مبارک عج هم خواص خودشو داره که و خود را در راستای انتظار قرار دادن ⚠️ مهمترین اصل می باشد 👈 یعنی کسی نمی تواند مدعی شود است ولی در زندگی خود <چهارچوبه یک منتظر> را رعایت نکند. 🔹 که این چهارچوب خود موارد مختلفی را شامل می شود . و انسان می‌گذارد . 👈به این معنا که در پشت این عقیده نهفته است که آن حقیقت، جدی با انسان برقرار می کند. 🔹 شاید یکی از معانی : 👈آفتاب پشت ابر بودن امام(ع) در عصر غیبت همین باشد که می‌تواند روحیه منتظران خویش را تحت تأثیر قرار دهد. 🔹 و عقیده‌ای متفاوت برای منتظران را رقم زده و موجب می شود دست روی دست نگذارند و در جهت رسیدن به کسی که در انتظار آن هستند با تمام اقدام کنند. چ 🔹نین را می‌توان 👈 انتظار فعالانه نامید. ⚠️ این که، انتظار از جنس عمل است نه بی عملی. 🥀 من_الاولین_و_الاخرین.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
باخامنه ای کسی نگردد گمراه اودرشب فتنه می درخشد چون ماه در هر نفسم برای او می خوانم لاحول ولاقوه الآ بالله @sameir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❣ بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمْ ❣ 🔆اَللّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظیمِ🔅وَ رَبَّ الْکُرْسِىِّ الرَّفیعِ🔅وَ رَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُور🔅وَ مُنْزِلَ التَّوْراةِ وَالْإِنْجیلِ وَالزَّبُورِ 🔅وَ رَبَّ الظِّلِّ وَالْحَرُورِ🔅وَ مُنْزِلَ الْعَظیمِ🔅وَ رَبَّ الْمَلائِکَةِ الْمُقَرَّبینَ🔅وَالْأَنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ 🔆اَللّهُمَّ إِنّى أَسْأَلُکَ بوَجْهِکَ الْکَریمِ🔅وَ بِنُورِ وَجْهِکَ الْمُنیرِ🔅وَ مُلْکِکَ الْقَدیمِ🔅یا حَىُّ یا قَیُّومُ 🔆أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذى أَشْرَقَتْ بِهِ السَّمواتُ وَالْأَرَضُونَ🔅وَ بِاسْمِکَ الَّذى یَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَالْآخِرُونَ🔅یا حَیّاً قَبْلَ کُلِّ حَىٍّ🔅وَ یا حَیّاً بَعْدَ کُلِّ حَىٍّ🔅وَ یا حَیّاً حینَ لا حَىَّ🔅یا مُحْیِىَ الْمَوْتى، وَ مُمیتَ الْأَحْیاءِ🔅یا لا إِلهَ إِلّا أَنْتَ. 🔆اَللّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلانَا الْإِمامَ الْهادِىَ الْمَهْدِىَّ بِأَمْرِکَ🔅صَلَواتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ الطّاهِرینَ🔅عَنْ جَمیعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ🔅فى مَشارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغارِبِها🔅سَهْلِها وَ جَبَلِها🔅وَ بَرِّها وَ بَحْرِها🔅وَ عَنّى وَ عَنْ والِدَىَّ مِنَ الصَّلَواتِ زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ🔅وَ مِدادَ کَلِماتِهِ🔅وَ ما أَحْصاهُ عِلْمُهُ🔅وَ أَحاطَ بِهِ کِتابُهُ. 🔆أَللّهُمِّ إِنّى أُجَدِّدُ لَهُ فى یَوْمى هذا🔅وَ ما عِشْتُ مِنْ أَیّامى وَ عَقْداً وَ بَیْعَةً لَهُ فى عُنُقى🔅لا أَحُولُ عَنْها وَ لا أَزُولُ أَبَداً. 🔆اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ أَنْصارِهِ وَ أَعَوانِه🔅وَالذّابّینَ عَنْهُ وَالْمُسارِعینَ إِلَیْهِ فى قَضاءِ حَوائِجِه🔅وَالْمُمْتَثِلینَ لِأَوامِرِهِ🔅وَالْمُحامینَ عَنْهُ🔅وَالسّابِقینَ إِلى إِرادَتِهِ🔅 بَیْنَ یَدَیْهِ. 🔆اَللّهُمَّ إِنْ حالَ بَیْنى وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ🔅الَّذى جَعَلْتَهُ عَلى عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً🔅 مِنْ قَبْرى🔅مُؤْتَزِراً کَفَنى🔅شاهِراً سَیْفى🔅مُجَرِّداً قَناتى🔅مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدّاعى🔅فِى الْحاضِرِ وَالْبادى. 🔆اَللّهُمَّ أَرِنِى الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ🔅وَ الْغُرَّةَ الْحَمیدَة🔅َوَاکْحَُلْ ناظِرى بِنَظْرَةٍ مِنّى إِلَیْهِ🔅وَ فَرَجَهُ🔅وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ🔅وَ أَوْسِعْ مَنْهَجَهُ🔅وَاسْلُکْ بى مَحَجَّتَهُ🔅وَ أَنْفِذْ أَمْرَهُ🔅وَاشْدُدْ أَزْرَهُ🔅وَاعْمُرِ اللّهُمَّ بِهِ بِلادَکَ🔅وَ أَحْىِ بِهِ عِبادَکَ🔅فَإِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ: 🌷ظَهَرَ الْفَسادُ فِى الْبَرِّ وَالْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِى النّاسِ🌷 🔆فَأَظْهِرِ اللّهُمَّ لَنا 🔅وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ🔅الْمُسَمّى بِاسْمِ رَسُولِک🔅حَتّى لا یَظْفَرَ بِشَىْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ🔅وَ یُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُحَقِّقَهُ🔅وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ🔅وَ ناصِراً لِمَنْ لا یَجِدُ لَهُ ناصِراً غَیْرَکَ🔅وَ مُجَدِّداً لِما عُطِّلَ مِنْ أَحْکامِ کِتابِکَ🔅وَ مُشَیِّداً لِما وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دینِکَ🔅وَ سُنَنِ نَبِیِّکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ🔅وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدینَ. 🔆اَللّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِیَّکَ مُحَمَّداً صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ 🔅وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلى دَعْوَتِهِ🔅وَارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ. 🔆اللّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ🔅وَ عَجِّلْ لَنا 🔅إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ 🔅بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ. 🌷اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان☆ 🌷اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان☆ 🌷اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان🌹 💠اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرج💠
🌺بسم الله الرحمن الرحیم🌺 🌺اللهم عجل لولیک الفرج🌺 🌺السلام علیک یا بقیه الله یا اباصالح المهدی یاخلیفه الرحمن ویا شریک القرآن...🌺 🌺السلام علیک یا ابا عبدالله یا اباعبدالله وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ( ابدا) ما بقیت وبقی اللیل والنهار ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم...🌺 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ✅ کلام نور : سوره مبارکه فرقان آیه 71 وَمَن تَابَ وَعَمِلَ صَالِحًا فَإِنَّهُ يَتُوبُ إِلَى اللَّهِ مَتَابًا و هر كس توبه كند و كار شايسته انجام دهد، در حقيقت به سوى خدا بازگشتى پسنديده دارد (و پاداش خود را از او مى گيرد). ✅✅✅ ✅ حدیث روز : امام موسى كاظم عليه السلام اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق مى شود. اَداءُ الاَمانَةِ وَ الصِّدقُ يَجلِبانِ الرِّزقَ، و َالخيانَةُ وَ الكَذِبُ يَجلِبانِ الفَقرَ وَ النِّفاقَ؛ (بحارالأنوار، ج 78، ص 327) ✅✅✅ ✅کلام بزرگان : انسان براي كمال خلق شده است و اسلام براي اين هدف تعديل غرايز را پيشنهاد مي كند؛ يعني پاسخ در حد نياز. يكي از آن غرايز غريزه جنسي است كه اسلام با طرح مساله حجاب و عفت براي آقايان و خانم ها درصدد تعديل و جلوگيري از طغيان آن است. ✅✅✅ ✅ احکام روز : پوشش لازم براى زنان س: در مسأله پوشش بانوان:الف: آيا بازگذاشتن وجه و كفين در ملأ عام، براى زن جايز است يا خير؟ ب: در صورتى كه جايز باشد، آيا نگاه مرد نامحرم به وجه و كفين بدون قصد لذت و خوف گناه، جايز است يا خير؟ج: نگاه كردن به وجه و كفين گويندگان زن اخبار كه به صورت مستقيم پخش مى‌شود، چه حكمى دارد؟ ج) الف: در صورتى كه آرايش و زينت نداشته باشد، مانعى ندارد.ب: در فرض مرقوم اشكال ندارد.ج: اگر آرايش نشده باشد و نگاه همراه با لذت نباشد، اشكال ندارد. استفتائات مقام معظم رهبری ✅✅✅ ✅ انرژی مثبت: زیباترین بارانها از سیاهترین ابرهاست. ✅✅✅ مقام معظم رهبری : دریا برای یک کشور یک فرصت بزرگ برای پیشرفت و حفظ منافع ملی است روز نیروی دریایی برهمه دلاور مردان عرصه دریایی و ملت بزرگ ایران گرامیباد ✅✅✅ با سلام خدمت دوستان گرامی صبح همگی بزرگواران بخیر ونیکی روز خوبی توام با سلامتی و موفقیت و سربلندی برایتان آرزومندم اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم ارادتمندتان : قریش حسین پور
🔴 سالروز شهادت شهید گرامی باد 🖊 بعضی چشمها هستند که با چشم بستن از این جهان را بیدار می کنند و را کنار میزند 🖊در سردترین روزهای سال در و که طبیعت خفته است ، سرود زندگی را برای جانهای مستعد می سرایند خوش به حال صاحبان این 📌 هفتم سالروز شهادت دانشمند و گرامی باد @sameir
🔸‏شهید مطهری(ره): خطر نیمچه باسوادها بیشتر از جاهلان است. 🔹یعنی خطر آن‌کسی که علم ناقص دارد، بیشتر از آن کسی است که جاهل کامل است. 🤔 مصداق یابی کنید در این روزها ✅ توضیح: 1️⃣ انسان وقتی در یک موضوعی چیزی نمی داند و تقریبا ذهنش از آن موضوع خالیست ، درباره آن موضوع نظر نمی دهد و سکوت می کند ، فرض بفرمائید انسانی در مسیر خود به یک دو راهی رسیده ، اگر واقعا نداند کداه راه درست است، می ایستد و از طریق لوازمی که دارد از جمله پرسش از دیگران، تلفن ، gps ، نقشه و... سعی می کند راه درست را انتخاب کند. 2️⃣اما وقتی انسان در یک موضوع علم ناقصی داشته باشد و از آن طرف تقوای درستی هم نداشته باشد ، دچار اشتباهات زیر می شود که در برخی موارد ممکن است کار به انحراف هم کشیده شود 👈 هر سوالی از او درباره آن موضوع می پرسند نظر میدهد و سوال را بی جواب نمی گذارد حتی به غلط ! 👈 کلمه " نمی دانم " در دهانش نیست و برای خودش کسر شأن می داند در جواب سوال ها بگوید نمی دانم ! 👈 هر قضیه ای پیرامون آن موضوع رخ دهد سریع پست می گذارد و مطلب می نویسد حتی شده اشتباه ! 👈 وقتی فهمید اشتباه کرده ، چون تقوای لازم را ندارد به خودش جرأت عذرخواهی نمی دهد و پیش خودش می گوید اگر عذرخواهی کنم مخاطبینم کاهش پیدا می کنند یا دیگر حرف بنده را گوش نمی دهند یا... 3️⃣ راننده ای را فرض کنید که سر دو راهی رسیده ، به جای توقف و تفکر و پرس و جو و تحقیق که به یقین برسد، به همان ظن خودش عمل می کند و یکی از دو راه را می رود غافل از اینکه راهش اشتباه بوده ! حالا او اگر بهترین ماشین جهان و بالاترین سرعت را هم داشته باشد ، باز هم به بن بست می رسد، البته خدا کند که به بن بست بخورد ، امان از وقتی که به جای بن بست برود ته دره یعنی انحراف ! اشتباه را می شود جبران کرد اما انحراف را به این سادگی ها نه .... ✳️ به طرز بسیار ساده و قابل فهمی نشان دادم چطور داشتن علم ناقص و همچنین نداشتن مبنا و ندانستن ،انسان را به ورطه خطرناک انحراف می کشاند 👌 آری ، خطر علم ناقص و نیمچه عالم های مجازی که با شگردهای رسانه ای و هوچی گری و جار و جنجال مشغول جو دادن هستند و به جای مطالعه درست و علمی و مبنایی و علم یاد دادن به مخاطب، دنبال هیجانات مصنوعی و وب گردی های کاذب و... هستند ، به مراتب از افرادی که اظهار نظر نمی کنند بیشتر است. مراقب باشیم علم و خط دهی خود را از چه افرادی می گیریم. ✍️ احسان عبادی @sameir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: سرکردگان سند ۲۰۳۰ جایی در آموزش و پرورش نخواهند داشت 🔹نوری: امروز آموزش و پرورش را به یک مسئله درون سازمانی تقلیل داده‌ایم. «تربیت» در نظام جمهوری اسلامی برنامه نیست بلکه هدف است. 🔹ما نیازمند الگوی تربیتی هستیم که مصداق آن طبق فرمایش رهبرانقلاب حاج قاسم است.باید به تربیت به عنوان مسئله ملی نگاه کنیم. 🔹شورای عالی آموزش و پرورش در برابر نفوذ سند ۲۰۳۰ کاملا منفعل عمل کرد. سرکردگان سند آموزشی ۲۰۳۰ در ایران که تعداد بسیار معدودی هستند باید بدانند که جایی در آموزش و پرورش نخواهند داشت.
قسمت 5 🌍كوَّنَها بِقُدْرَتِهِ، وَ ذَرَأَها بِمَشِيَّتِهِ، مِنْ غَيْرِ حاجَةٍ مِنْهُ اِلىٰ تَكْوِينِها، وَ لا فائِدَةٍ لَهُ فى تَصْوِيرِها، اِلّا تَثْبِيتاً لِحِكْمَتِهِ، وَ تَنْبِيهاً عَلىٰ طاعَتِهِ، وَ اِظْهاراً لِقُدْرَتِهِ، وَ دَلالَةً عَلىٰ رُبُوبِيَّتِهِ وَ تَعَبُّداً لِبَرِيَّتِهِ، وَ اِعْزازاً لِدَعْوَتِهِ. ثُمَّ جَعَلَ الثَّوابَ عَلىٰ طاعَتِهِ وَ وَضَعَ الْعِقابَ عَلىٰ مَعْصِيَتِهِ، ذِيادَةً لِعِبادِهِ عَنْ نَقِمَتِهِ، وَ حِياشَةً لَهُمْ اِلىٰ جَنَّتِهِ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ 🌍 پس اشياء را تنها به قدرت خود، هستى بخشيد و به خواست خود پديدار نمود. او كه نيازى به ايجاد هستى نداشته و در صورت‌گرى آن‌ها بهره ا‌ى برايش نيست؛ مگر آن‌كه نشان دهد حكمت خود را و بيدار كند آفريده ‌ها را در فرمان‌ بردارى و نمايش دهد توانايى ‌اش را و مردمان را به پروردگارى خود رهنما باشد و ايجاد نمايد بندگى را در آفريدگان و نيرومندى و شكوه بخشد دعوت خود را از بندگان! آن‌گاه براى سوق آنان به بهشت و فرمان ‏بردارى خود، پاداش و براى بازدارى شان از دوزخ و سرپيچى از فرمانش، كيفر آورده است. 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ (5) 🌍He created them by His will to create, not due to any need on Allah's part of bringing them In to being, nor for any benefit to Him by giving them forms, But only in order to establish the Proof of His wisdom and as a proclamation that creatures obey Him, And in order to manifest His creative ability and enthrall creation to perform their duty and devotion to Him – to Exalt His invitation. And then Allah rewarded those obedient to Him and chastised those who rebelled, so as to guard His creation against His chastisement, And to lead them towards His acceptance and pleasure.
🔴 اهمیت فرقان ⭕️ بدون فرقان، ای بسا موضع و تحلیل ما بستر فتنه گردد 🔹در جنگ فرهنگی، در جنگ سیاسی، در جنگ امنیتی، تحرک دشمن را درست نمی‏توان دید. گاهی اوقات، دشمن کار را به گونه‏ای ترتیب می‏دهد که حرف حقی، از زبان یک نفر صادر بشود! دشمن ناحق و باطل است، پس چرا می‏خواهد این حرف حق از زبان آن شخص صادر بشود؟ چون می‏خواهد پازل خودش را کامل کند. این پازل از صد یا دویست قطعه تشکیل شده؛ یک قطعه‏اش هم همین حرف حقی است که آن شخص باید بزند تا این پازل را کامل کند! اینجا این حرف حق را نباید زد. پازل دشمن را کامل نباید کرد. در این حد هوشیاری لازم است! بله، وارد سیاست بشوید و فکرِ سیاسی کنید؛ اما بسیار هوشیار. دشمن نباید بتواند از هیچ حرکت و اظهار و موضعگیری شما استفاده کند. این، اصل اول و یک خط قرمز است. (رهبری ۱۳۸۶/۰۲/۳۱) 🔸وقایع اخیر به همراه هزاران واقعه تاریخی دیگر درس عبرتی برای بنده و امثال بنده است که تذکرات قرآن و اهل بیت علیهم السلام را جدی بگیریم و در تحصیل بیش از پیش بکوشیم تا به آن نور تشخیص حق و باطل برسیم و اِلا بدون شاید حرکتی انجام دهیم و موضعی بگیریم و یا نظری دهیم و یا به زعم خود تحلیلی کنیم که این موضع بستر فتنه ای گردد. 🔹شاید یکی از نمونه های این هوشیار نبودن ها در این ایام، لجاجت و پافشاری برخی در بحث واکسن بود که به دشمنان در لانه خزیده، که مترصد فرصت بودند، میدان داد تا این تحرکات را انجام دهند. هنگامی هم کسی از باب تواصی به حق در این باب مطلبی تذکر میداد محکوم میشد به غیر علمی صحبت کردن و تحریک احساسات؛ و گفته میشد برچسب نزنید و از کشتی انقلاب پیاده نکنید و بایکوت نکنید و غیره . 🔸باید پذیرفت که دقت و توجه لازم را نداشتیم که پشت سر این دعوت کردنها به تجمعات نه به واکسن و امثال ذالک، دشمنان زخم خورده نظام اسلامی هستند که میخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. این عدم دقت ما و نیز حرفهایی که از ما صادر شد بی تاثیر در این اتفاقات اخیر نبود‌. اینجا بود که اهمیت داشتن و تیزبینی حاصل از آن بیش از پیش بر همگان واضح و روشن شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️تلاش برای مذاکره زیر فشار♨️ 🔵🔴دوشنبه هشتم آذرماه (۲۹ نوامبر) شهر وین اتریش میزبان مذاکرات ایران با کشورهای ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) و نماینده اتحادیه اروپا آنریکه مورا خواهد بود. در این خصوص تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه روز شنبه وارد وین شد. قرائن فراوانی وجود دارد که نشان می‌دهد طرف مقابل تلاش دارد جهت مذاکره را به نفع خود و به ضرر جمهوری اسلامی به انحراف بکشاند. 👈 در این خصوص بخوانید: ⏬⏬⏬ 🔸 مذاکرات هسته‌ای در حالی آغاز می‌شود که غربی‌ها با محوریت آمریکا تلاش داشتند تا با اتخاذ سناریویی جمهوری اسلامی را در موضع ضعف و انفعال قرار دهند. بر همین مبنا سلسله اقدامات صورت گرفته اخیر از ناحیه طرف‌های مقابل، همگی حکایت از این دارد تا نگذارند نمایندگان ایران با دستان پر پای میز مذاکره چانه‌زنی کنند. 🔹 دوره گردی رابرت مالی نماینده هویزه آمریکا در امور ایران در منطقه برای هماهنگ‌سازی و متقاعدسازی برخی کشورهای منطقه، صدور بیانیه شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران، تهدید رژیم صهیونیستی به اقدامات نظامی در کنار تحریم اخیر آمریکا بر علیه اشخاص حقیقی و حقوقی، بخشی از این ماجراست. 🔹🔹 زمانی درک این مسئله بهتر می‌شود که اظهارات رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و ناآرامی‌های اخیر در اصفهان را در این جورچین قرار دهیم. اینجاست که غیر اتفاقی بودن این رویدادها توجیه پذیر گردیده و ارتباط آنها با مذاکرات فردا روشن می‌شود. 🔸🔸سفر رافائل گروسی درست چند روز قبل از آغاز مذاکرات هسته‌ای به ایران و اظهارات بعد ایشان که از بی‌نتیجه بودن گفتگو در خصوص مسائل باقیمانده پادمانی خبر داد، دقیقاً در چارچوب انتقال پیام فشار بر ایران از طریق شورای حکام آژانس در صورت ادامه روند موجود تلقی می‌گردد و عملاً ابزاری برای سمت و سو دادن به روند مذاکرات مطلوب برای طرف غربی محسوب می‌شود. 🔹🔸 نشانه‌های فراوانی وجود دارد که راه انداختن قائله روز جمعه در اصفهان، دقیقاً زمانی که تجمع صنفی و به حق کشاورزان اصفهانی به پایان رسیده بود، سازماندهی شده و با هدف توسعه و تسری آن به سایر شهر‌ها تدارک گردیده بود، تا عملاً جورچین فشار بر ایران در آستانه مذاکرات هسته‌ای کامل شده و اجازه ندهند جمهوری اسلامی با دستان پر وارد مذاکره گردد و برگ‌های برنده خود را رو کند. 🔚نکته حائز اهمیت این است که تیم مذاکره کننده نباید با این معرکه‌گیری‌ها از اصول و خطوط قرمز ترسیم شده عقب نشینی کرده و عدول نماید؛ چراکه این سلسله اقدامات همگی نشان می‌دهند که طرف غربی در موضع ضعف و ناتوانی در مذاکرات قرار دارد و بدنبال اتخاذ راه‌حلی است تا دادن امتیاز را به حداقل برساند.