eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
9.9هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 آچمز شدن مجری BBC توسط عضو برجسته انصارالله؛ حامی فلسطین باشید از کار بیکار می‌شوید! 🔹«محمدعلی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در پاسخ به مجری بی‌بی‌سی: 🔹"آیا بایدن، مکرون و سوناک همسایگان نتانیاهو هستند که هزاران کیلومتر را برای حمایت از اسرائیل آمده‌اند؟!" 🔹"لحن بی بی سی از ۲۰۱۵ تاکنون همین بوده که ما محبوبیت مردمی نداریم، اگر محبوبیت نداشتیم چطور ۹ سال در برابر ۱۷ کشور از جمله انگلیس و آمریکا ایستادگی کردیم؟!"
✍تحول جدید در جنگ محور مقاومت علیه اسرائیل 👈امشب مقاومت عراق با یک موشک کروز پیشرفته و دور برد که نام "الارقب" بر آن نهاده اند ، حیفا بندر اصلی اسرائیل را با موفقیت هدف قرار داد. در خصوص این اتفاق مهم چند نکته باید ذکر شود. 1️⃣ این موشک از سوی مقاومت عراق "الارقب" به معنای "مرد گردن کلفت" نام نهاده شده که حاکی از تهدید رژیم صهیونیستی توسط این گروههاست. 2️⃣ این موشک کروز دوربرد توانسته از سامانه های دفاعی اردن و رژیم صهیونیستی عبور کند و به بخش صنعتی بندر حیفا در غرب فلسطین اشغالی اصابت نماید. 3️⃣ نکته مهم تکنولوژیکی این حمله اینست که سامانه های راداری رژیم صهیونیستی این موشک را کشف نکرده و حتی آژیر خطر به صدا در نیامده است‌. 4️⃣ این اتفاق یک تحول مهم در جنگ با اسرائیل است زیرا بخش قابل توجهی از تاسیسات مهم و راهبردی اسرائیل شامل پالایشگاه و تاسیسات انرژی در این بندر قرار گرفته و در صورت لزوم می تواند به راحتی هدف قرار گیرد. 5️⃣ برخی از حلقه های محور مقاومت به دلیل محذورایت و محدودیاتی که دارند ، نمی توانند با این کیفیت و چنین سلاحی به حیفا حمله کنند و به همین دلیل این وظیفه را مقاومت عراق بر عهده گرفته تا با سلاح های پیشرفته و ویرانگر در صورت لزوم فشار بر تل آویو را افزایش دهند. 6️⃣ یکی از راهبردهای دفاعی اسرائیل تکیه بر سامانه های پیشرفته پدافندی است تا تکنولوژی ، ضعف ها و تنگناهای ژئوپلیتیکی رژیم صهیونیستی را پوشش دهد اما حمله امشب نشان داد که تکنولوژی محور مقاومت بر سامانه های پیشرفته دفاعی اسرائیل غلبه دارد. 7️⃣ در پایان ذکر این نکته ضروری است که محور مقاومت در پاسخ به ترورهای اخیر اسرائیل رفتار هیستیریک و غیرعقلانی انجام نمی دهد بلکه همین روند کنونی ۳ ماهه که به فرسایش رژیم صهیونیستی منجر شده را ادامه داده و به تدریج کیفیت و کمیت ضربات خود را افزایش خواهد داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرحیم هر صبح سه مرتبه : اَلْحَمْدُلِلَّهِ رَبِّ الْعالَمينَ اَلْحَمْدُ لِلّهِ حَمْداً كَثيراً طَيِّباً مُباركاً فيهِ اَشْهَدُ اَنْ لا اِلهَ اِلا اللّهُ وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ وَاَشْهَدُ اَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ وَ اَنَّهُ سَیِّدُ الاْوَّلینَ وَالاْ خِرینَ وَاَنَّهُ سَیِّدُ الاْنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَعَلی اَهْلِ بَیْتِهِ الاَئِمَّةِ الطَّیِّبینَ 🌹🌹🌹 : بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم مَنْ عَمِلَ صَالِحًا فَلِنَفْسِهِ ۖوَمَنْ أَسَاءَ فَعَلَيْهَا ۗ وَمَا رَبُّكَ بِظَلَّامٍ لِلْعَبِيدِ (سوره فصلت آیه ۴۶) کسی که عمل صالحی انجام دهد سودش برای خود اوست و هر کس بدی کند به خویشتن بدی کرده است و پروردگارت هرگز به بندگان ستم نمی‌کند 🌹🌹🌹 : امیر المومنین علی علیه السلام فرمودند: عدل تنها با علم کامل محقق می‌شود، زیرا کسی که جای هر چیز را نداند نمی‌تواند هر چیز را در جای خود نهد؛ از این رو کسی که جاهل است و در امور علم قطعی و جامع ندارد نمی‌تواند متولی آن شود مگر آن که به سرچشمه دانش متصل باشد و بتواند در مبهمات به او رجوع کند. تحف‌العقول، تالیف ابن شعبه حرانی، ص۱۱۵ 🌹🌹🌹 : آیت الله شاه آبادی (رحمه‌الله علیه) استاد عرفان حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) توصیه می‌کرد که اگر به عنوان مثال، فرزند شما نیاز به کفش دارد، گرچه شما دیر یا زود آن را تهیه خواهید کرد، به فرزند خود بگویید: عزیزم، بابا باید پول داشته باشد. مگر نمی‌دانی خدا روزی رسان است؟ پس از خدا بخواه زودتر به پدر پول بدهد تا برایت کفش بخرد. این کودک قطعاً دعا خواهد کرد و پدر نیز قطعاً پولی به دست خواهد آورد. پس کفش را از خدا می‌داند و عاشق خدا می‌شود؛ یعنی از همان کوچکی می‌آموزد که پدر فقط واسطه رزق و روزی است. در این صورت، پدر دست فرزندش را در دست خدا گذاشته است. مرحوم آیت الله رحمه‌الله علیه 🌹🌹🌹  "بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ" "اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ، فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ، وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً، حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا" 🌹🌹🌹 اللهم اشف کل مریض اللهم ادخل علی اهل القبور السرور اللهم اصلح کل فاسد من امورالمسلمین اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 🌹🌹🌹 ای برآورنده حاجت ها سلام خدمت هموطنان گرامی صبحتان بخیر و نیکی روز دوشنبه خوبی توأم با سلامتی و موفقیت و آرامش وسربلندی و انرژی مثبت برایتان آرزومندم ارادتمندتان:
💖سلام مولای من مهدےجان ❣ مولا‌ ‌️باید به که گوییم‌ پریشانی خود را‌ 💠 بجوییم کجا‌ یوسف کنعانی خود را‌ ❣ ما را بطلب‌ لایق دیدار تو باشیم‌ 💠 پنهان مکن آن‌ چهره نورانی خود را‌ ‌‌ 🌹 صبحتون معطر به عطر صلوات بر مهدی صاحب زمان (عج)❤️
❤️ سلام من به شما نائب مهدی ، مولای محبوبم صبحت بخیر و نیکی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
4_5825747241486258845.mp3
3.74M
✍آیا ایران از پاسخ دادن میترسد؟ 👈در گفتگو با علی عبدی و مهرداد خلیلی (صوتی) 👈مطالب مرتبط به با مدیریت کارشناس مقیم انگلیس تایید ایشان و تفکراتش نیست 👈
✍ هدف قرار دادن حیفا پیامی از سوی مقاومت است 👈 «حسین الموسوی»، سخنگوی جنبش نُجَباء عراق در سخنانی درباره بمباران حیفا گفت: «این پیام روشنی است که محور مقاومت از اهداف راهبردی خود در منطقه دست بر نمی دارد.» 👈 الموسوی گفت: مقاومت می‌تواند این نبرد را برای مدت طولانی مدیریت کند، زیرا توانایی‌هایی دارد که آن را قادر می‌سازد در زمان طولانی جنگ داشته باشد. 👈 سخنگوی جنبش نجبا همچنین افزود: «هدف قرار دادن حیفا پیامی از سوی مقاومت است که می تواند به مناطقی فراتر از آن دست یابد. ما یک هدف روشن داریم و آن این است که نقشه آمریکا در منطقه را به هم بزنیم و تلاش های دشمن صهیونیستی در غزه را منحرف کنیم. ما در مورد یک هدف لحظه ای صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد یک سیستم یکپارچه برای مقابله با آنچه آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می دهند صحبت می کنیم.»
✍تحول جدید در جنگ محور مقاومت علیه اسرائیل 🔸️امشب مقاومت عراق با یک موشک کروز پیشرفته و دور برد که نام "الارقب" بر آن نهاده اند ، حیفا بندر اصلی اسرائیل را با موفقیت هدف قرار داد. در خصوص این اتفاق مهم چند نکته باید ذکر شود. 1️⃣ این موشک از سوی مقاومت عراق "الارقب" به معنای "مرد گردن کلفت" نام نهاده شده که حاکی از تهدید رژیم صهیونیستی توسط این گروههاست. 2️⃣ این موشک کروز دوربرد توانسته از سامانه های دفاعی اردن و رژیم صهیونیستی عبور کند و به بخش صنعتی بندر حیفا در غرب فلسطین اشغالی اصابت نماید. 3️⃣ نکته مهم تکنولوژیکی این حمله اینست که سامانه های راداری رژیم صهیونیستی این موشک را کشف نکرده و حتی آژیر خطر به صدا در نیامده است‌. 4️⃣ این اتفاق یک تحول مهم در جنگ با اسرائیل است زیرا بخش قابل توجهی از تاسیسات مهم و راهبردی اسرائیل شامل پالایشگاه و تاسیسات انرژی در این بندر قرار گرفته و در صورت لزوم می تواند به راحتی هدف قرار گیرد. 5️⃣ برخی از حلقه های محور مقاومت به دلیل محذورایت و محدودیاتی که دارند ، نمی توانند با این کیفیت و چنین سلاحی به حیفا حمله کنند و به همین دلیل این وظیفه را مقاومت عراق بر عهده گرفته تا با سلاح های پیشرفته و ویرانگر در صورت لزوم فشار بر تل آویو را افزایش دهند. 6️⃣ یکی از راهبردهای دفاعی اسرائیل تکیه بر سامانه های پیشرفته پدافندی است تا تکنولوژی ، ضعف ها و تنگناهای ژئوپلیتیکی رژیم صهیونیستی را پوشش دهد اما حمله امشب نشان داد که تکنولوژی محور مقاومت بر سامانه های پیشرفته دفاعی اسرائیل غلبه دارد. 7️⃣ در پایان ذکر این نکته ضروری است که محور مقاومت در پاسخ به ترورهای اخیر اسرائیل رفتار هیستیریک و غیرعقلانی انجام نمی دهد بلکه همین روند کنونی ۳ ماهه که به فرسایش رژیم صهیونیستی منجر شده را ادامه داده و به تدریج کیفیت و کمیت ضربات خود را افزایش خواهد داد.
4_5825747241486258937.mp3
5.21M
در مقابل ایران نشانه چیست؟ ✍ در گفتگو با علی عبدی و قیس قریشی (صوتی) 👈مطالب مرتبط به با مدیریت کارشناس مقیم انگلیس تایید ایشان و تفکراتش نیست 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوستانی که در مورد پاسخ های ایران شک دارن یه نگاه بندازن ❌️انتقام اصلی مونده😉🥷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دروغ بزرگ سکولارها: «هرچی امروز مشکل داریم، تقصیر رهبری است!!» 👈این جمله‌ی غالب سکولارها و ضد انقلابه که میخوان به رهبری نقد کنند!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خطر در همین نزدیکی ✍ ⚠️ مهم سیاست واحدیه که این شبکه‌های ماهواره‌ای بر اساس اون پایه‌گذاری شدند!
✍ سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه و سفیر سابق ایران در عراق در همایش بین المللی مرد میدان حقوق بشر طی سخنانی اظهار داشت: سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریستهاست و بعد آمریکایی‌ها ایشان را ترور می‌کنند چون سردار سلیمانی مانع منافع ننگین آمریکایی‌ها بود. 👈وی گفت: شهید سلیمانی به دعوت دولت عراق و سوریه برای کمک و یاری به آن کشورها می‌رفت. بنابراین ترور این شهید بزرگوار ادعای کذب آمریکایی‌ها در مقابله با تروریسم را نشان می‌دهد. 👈مسجدی با بیان اینکه مقاومت به این نتیجه رسیده که باید با قدرت با دشمنان برخورد کند و آنها را منکوب خواهد کرد، افزود: شهید سلیمانی، مقاومت را قدرت بخشید و یاری کرد تا بتوانند از حقوق خود دفاع کنند. نیروهای مقاومت، پاسداران واقعی از سرزمینهایشان هستند. این نیروها در فلسطین، یمن، عراق و ... از منافع کشورشان دفاع می کنند. حزب اللله لبنان از سرزمین و کشور خودش دفاع می‌کند. 👈مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه قدرت نیروی مقاومت اسلامی روز به روز سیر صعودی دارد، گفت: امروز فلسطینی‌ها با موشک می‌جنگند و روزی به این توانایی خواهند رسید که اجازه بمباران هم به صهیونیستها نمی‌دهند و به سلاح پدافندی دست می‌یابند. 👈مسجدی با اشاره به شرارت‌های آمریکا در منطقه اظهار داشت: فرمانده سنتکام در اسرائیل چه کار می‌کند؟ هواپیماهای آمریکایی مرتب در حال ارسال سلاح و بمب به اسرائیل هستند. آنها مدعی حقوق بشرند در حالیکه در واقع پدر و مادر تروریستها هستند. 👈مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها بزرگترین ارتش را در دنیا دارند اما به شما می‌گویم یک لشکر آن در خود آمریکا نیست و همه در دنیا پخش شده‌اند. پایگاه‌های آمریکا در منطقه چه کار می‌کنند؟ به چه حقی در همه جای دنیا پایگاه زده‌اند؟ ارتش‌ها مامور به حفظ امنیت سرزمینی خودشان هستند. ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کجای دنیا پایگاه نظامی دارد؟ با این وضع آمریکایی‌ها به بقیه می‌گویند در دنیا دخالت می‌کنند، این خیلی بی‌شرمی است. 👈وی همچنین با اشاره به ضعف ارتش اسرائیل در مقابله با مقاومت فلسطین گفت: اسرائیلی‌ها یک تیپ نیروی مخصوص دارند به نام تیپ گولانی که به زعم خود یک نیروی مخصوص برای مقابله با فلسطینی‌هاست ولی این تیپ به قدری توسط نیروهای مقاومت ضربه خورد که دستور عقب نشینی گرفت و ۵ تیپ دیگر ارتش اسرائیل هم مجبور به عقب نشینی شده است. 👈مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: نیروهای مقاومت منطقه با پشتیبانی نیروی مقاومت ایران دست دشمنان را خواهند شکست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 یا حق 💠 با سلام و عرض ادب 🌹 : هر کدام از شما به عنوان یک وظیفه ، مثل یک چراغی ، مثل یک نوری پیرامون خودتان را روشن کنید . 🔊 عنوان کنفرانس: 📝 ؟ 🗞و همچنین پاسخ به سوالات : ۱: چه فرمایشاتی در این حوزه دارند ؟ ۲: برای پاسخِ به منویاتِ رهبرمان در این راستا چگونه باید عمل کنیم؟ 🔥با حضور و روشنگری استاد فرهیخته: 💥 🖊 🖊 🖊 🖊 🖊 📆 تاریخ برگزاری:( دوشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۸) 🕙 زمان برگزاری : (ساعت‌ : 22) 📨 راس ساعت مقرر منتظر حضور شما هستیم دعوت ما را پذیرا باشید ↩️ @Gh63_soldier_VelyatFagih
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃🌹🍃࿐჻ᭂ🍃:🌹🍃:🍃🌹🍃჻ᭂ࿐ با سلام وعرض ادب واحترام محضرشما استادفرهیخته ♻️ ضمن آرزوی سلامتی وتوفیقات روز افزون برای شما درخدمتتون هستیم با کنفرانس امشب با عنوان : 📝؟؟ 🗞و همچنین پاسخ به سوالات : 📌 ۱: چه فرمایشاتی در این حوزه دارند؟ 📌 ۲: برای پاسخ به منویات رهبرمان در این راستا چگونه باید عمل کنیم؟ اعضای محترم هم همچون گذشته مشتاقانه منتظر بیانات ارزشمندِ شما پیرامون این موضوع مهم می باشند ضمن عرض خیرمقدم وخوش آمدگویی به شما استاد گرامی کانال در اختیارِ شماست بفرمایید :
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج با سلام خدمت همه کاربران بزرگوار عملیات تروریستی کرمان را محکوم و به رهبری معظم انقلاب و مردم شهید پرور و همه‌ی بازماندگان تسلیت عرض می کنم دوستان بعنوان مقدمه باید عرض کنیم که کلید واژه در کلام رهبری انقلاب را می توان آغازگر تولید ادبیات تازه درباره دو جنبه و رسانه های نظام سلطه دانست... ان شاءالله در ادامه کنفرانس بطور مفصل به این مبحث مهم خواهیم پرداخت
👈دوستان از حیث جنگ روایت ها و جنگ شناختی که اکنون در جهان بر پاست و رسانه ها را به عنوان ابزار و سازوکار اصلی نبرد میان ملت ها و دولت ها قرار داده است ، و بر و احساس عمومی برای اینکه حقیقت وارونه نشود و باطل خود را به جای حقیقت بر افکار ‎؛ قلب ها سیطره ندهد؛ ضرورت حیاتی هر رسانه و انسان دارای احساس مسئولیت است . 👈آن گونه که از بیانات رهبر معظم انقلاب بر می آید همگان؛ مخاطب و فعال عرصه جهاد تبیین هستند و البته جوانان و دانشجویان همچنان که مخاطب اصلی بیانیه گام دوم هم بودند بیشتر مورد تاکید رهبرانقلاب قرار گرفته اند. ۱
امام خامنه‌ای: «شما جوانان عزیز و دانشجویان عزیز که به معنای واقعی کلمه میوه‌ی دل ملّت و امید آینده‌ی این کشورید، به مسئله‌ی «تبیین» اهمّیّت بدهید. از هست که باید بشود.» 👈دوستان یعنی ؛ ؛ ؛ گفتن مسایل و است  خب امام جامعه خطابش به جوانان است که آینده کشور مال آنهاست و بصراحت می‌فرمایند که خیلی از باید تبیین و روشنگری شود !!! 👈براستی چه حقایقی ناگفته مانده یا ناحق تحریف شده که امام جامعه دغدغه اش میشود ؟؟ ۲
👈امام خامنه‌ای: «در قبال این حرکت گمراه‌کننده‌ای که از صد طرف به سمت ملّت ایران سرازیر است و تأثیرگذاری بر افکار عمومی که یکی از هدف های بزرگ دشمنان ایران و اسلام و انقلاب اسلامی است و دچار ابهام نگه داشتنِ افکار و رها کردن اذهان مردم و بخصوص جوان ها، «حرکت تبیین» خنثی‌کننده‌ی این توطئه‌ی دشمن و این حرکت دشمن است» 👈دوستان آینده کشور آینده روشنی ست؛ اما با آینده را سیاه‌تر از گذشته ترسیم می‌کند و جریان تحریف نسبت به گذشته، حال و آینده را ترسیم می‌کند تا مردم به ویژه جوانان از ادامه راه ناامید شوند، چرا که گمان می‌کنند آینده سیاهی در انتظارشان خواهد بود. و از می‌باشد که مد نظر امام خامنه‌ای می‌باشد ۳