eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9.8هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️ در مورد همسران موقت دکتر پزشکیان 👈در تبریز دو روایت در مورد پزشکیان شنیدم. 👈یکی اینکه پزشکیان بعد از درگذشت همسرش دیگر ازدواج نکرد 👈 برخی‌ها این را نشانه وفاداری به همسرش دانستند و برخی‌ها ناتوانی او در انتخاب همسر مناسبی که بتواند برای فرزندانش مادری هم بکند و برخی‌ها هم تأکید می‌کردند که شاید او کسی را در بین آذری‌ها لایق ازدواج با خود که جراح قلب بود نمی‌دید! ♨️و اما روایت دیگر این بود که او نیاز خود به همسر را از طریق ازدواج‌های موقت مکرر برطرف می‌کرد. 👈قطب زاده وزیر خارجه اول انقلاب که به دلیلی توطئه برای قتل حضرت امام (ره) اعدام شد مجرد بود و وقتی از او سوال می‌کردند که چرا ازدواج نمی‌کند با یک ضرب‌المثل فرانسوی پاسخ می‌داد که "به خاطر یک لیوان شیر که آدم در خانه‌اش گاو نگه نمی‌دارد." 👈از نظر بنده مرز مورد نظر، حلال و حرام خداست و اگر صیغه هم کرده باشد گناهی مرتکب نشده است اما آیا این حدیث که "نماز فرد متأهل ۷۰ برابر نماز مجرد ثواب دارد" شامل داشتن "همسران متعدد موقت" هم می‌شود هم صدق می‌کند یا نه را نمی‌دانم. ولی اینکه رئیس جمهورمان فردی مجرد باشد را درست نمی‌دانم. 👈آیا ریاست‌جمهوری کشوری مثل ایران که دارای تمدنی هزاران ساله و مردمی بزرگ و باشرف و باغیرت است و الان هم الگوی جهان اسلام و پرچمدار مبارزه با فساد وظلم درجهان است باید فردی مجرد باشد که درعین حال و باشد ؟؟؟ خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
❌️تمام جواب‌های بی‌ربط پزشکیان در مناظره دوم که مردم را شوکه کرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ جلیلی در جمع مردم زنجان: مردم شما فردا با حضور در پای صندوقهای رای جمهوریت نظام را به رخ خواهید کشید
30.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕ دکتر جلیلی: جریان فساد و ویژه خوری از توانمندی ملت ایران استقبال نمی کند دکتر جلیلی: 🔹شهید شهریاری که فرزند زنجان بود برای کشور تولید قدرت و دست ما را در مذاکرات پر کرد، دشمن می گوید نباید هسته ای شوید، اما امثال شهید شهریاری ها می گویند باید بشود و می شود. 🔹جریان فساد و ویژه خوری از توانمندی ملت ایران استقبال نمی کند.
30.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕ دکتر جلیلی: احساسات و عواطف مردم زنجان برخواسته از یک شعور عمیق دینی و محبت حسینی است دکتر جلیلی: 🔹این احساسات و عواطف مردم زنجان ریشه در یک شعور عمیق دینی و محبت حسینی دارد‌. 🔹این یک افتخار برای ملت است که شور و عواطف‌ش یک احساسات عمیق دینی و مبتنی بر یک شعور عمیق دینی است 🔹در ساعات پایان تبلیغات انتخابات هستیم.