- خود گنہ ڪآریم و از دنیآ شڪآیت میڪنیم !
- قآفل از خود دیگرے رآ هم قضآوت میڪنیم!!
أَلم يَعلَم بِأَنَّ ٱللَّهَ يَرَىٰ؟!
آيا نمیدانست كه خدا او را میبيند؟
- میگفت؛
تراپی مال پولداراست . .
ما مث سگ گریه میکنیم تا یادمون بره .
بزرگترین دروغ ؟ تاریخ ِ روی ِ سنگ قبرا ؛
کی میدونه یه آدم کِی و کجا واقعا مرده ؟!