جمله دوستدارم ک نذری نیست بین همه پخش میکنین!
اگه وسط دعوا ها گریه نمیکردم
و جلوی حرفامو نمیگرفتم..
الان زندگی بهتری داشتم:)
میپذیری ؛ کنار میآیی ؛ دوام میآوری؛
ناگاه در انتهای یک شب به همان رنجی که از آن گریخته بودی، بازمیگردی .
از من میپرسن : امتحان رو چیکار کردی؟
ولی حتی یک نفر نپرسید : امتحان با تو چه کرد؟!🚶🏻♀️