یهطـࢪفغفلتدلـمیـهطࢪفاشتیـٰاقتو ..
چهڪنمبـٰاگنـٰاهدلچهڪنمبـٰافـࢪاقتـو🫀💔":)!
” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
گویـاعزایاشࢪفمخلوقـاتِآدماست؛
وعـاشوࢪایحـسینیࢪاتسلیتعࢪضمیڪنم🥀.!
کاش مثل امروز آدم هرجا که خواست و دلش گرفت بتونه گریه کنه. کاش کسی نگاهش نکنه، قضاوت نشه، کسی حتی نیاد بپرسه چی شده؟ نگه داشتن بغض و گریه نکردن یکی از عذاب آورترین کارهای دنیاست .