” غِـیـٰاثْ ؛ 𝐺հ𝛼𝛄𝛼𝛅“
گویـاعزایاشࢪفمخلوقـاتِآدماست؛
وعـاشوࢪایحـسینیࢪاتسلیتعࢪضمیڪنم🥀.!
کاش مثل امروز آدم هرجا که خواست و دلش گرفت بتونه گریه کنه. کاش کسی نگاهش نکنه، قضاوت نشه، کسی حتی نیاد بپرسه چی شده؟ نگه داشتن بغض و گریه نکردن یکی از عذاب آورترین کارهای دنیاست .
دیـگهبزرگشدمازشنبههابدمنمیاد؛
ازکلِروزهـایهفتهبـدممیـاد..!(:
سرعت اینترنت باعث میشه بخوام گوشیمو محکم بکوبم زمین ، قیمت گوشی هم باعث میشه به جای گوشی خودمو بکوبم زمین🌚 .
" عوذ " یعنی آغوش .
" اعوذ بالله " که اول قرآن میگیم یعنی "خدایا بغلم کن"
همینقدر قشنگ :))))