بقیه اش هم توی کانال باغ یاقوت هست.
@HOLLYYAGHUT
کپی آزاد.
عکسنوشته ساختید برام بفرستید.
سپاس برگی.
@ANARSTORY
@HOLLYYAGHUT
تأثیر رنگها بر روی ادراک و احساسات ما
رنگ، تأثیر به سزایی بر احساسات انسان میگذارد. بهمنظور بهرهوری در صنایع و افزایش کارایی و راحتی کارکنان، انتخاب رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است. به این منظور، از رنگهای جذاب، متناسب با فضای موجود، روشنایی محیط و نوع کار استفاده میکنند. در جدول زیر، چگونگی اثر رنگها بر ادراک ما از محیط را شرح دادهایم:
اثر رنگ بر اندازه اشیا: اشیا سبز و آبی بزرگ تراز اشیا زرد و قرمز به نظرمی رسد.
اثر رنگ بر فاصله اشیا: سطوح سبز و آبی دورتر به نظرمی رسند، سطوح زرد و قرمز به نظر نزدیک میآیند.
اثر رنگ بر قابلیت انعطاف اشیا: رنگهای با طولموج کوتاه (بنفش، آبی، سبز) یک شی را هموار به نظر میرسانند. رنگهای با طول بلند (زرد، قرمز) احساس نرمی و انعطاف را ایجاد میکنند.
اثر رنگ بر دمای اشیا: قرمز، زرد جزو رنگهای گرم، سبز و آبی جز رنگهای سرد هستند.
اثر رنگ بر سختی اشیا: قرمز، زرد، سفید جزو رنگهای سخت، آبی، سبز، سیاه از رنگهای نرم هستند.
اثر رنگ بر وزن اشیا: اشیا با رنگ روشن به نظر سبکتر میآیند.
#آموزش
#رنگ
#رنگ_شناسی
@ANARSTORY
@HOLLYYAGHUT
https://baziato.com/create-game-with-phone/
بچه ها این خیلی عالیه....حتما پیگیری کنید و بازی هایی که ساختید رو برام بفرستید.
هرکس بازی بسازد یک مثبت می گیرد.
اگر بازی اش خوب باشد دو تا مثبت.
@HOLLYYAGHUT
⛔️فرق تدوین با میکس
تدوین کار با تصاویر و صدای فیلمهاست...برای نظم دادن و چینش صحنههای مختلف...
میکس،
چسباندن و تنظیم صداهاست.
و ارتباطی با تصویر ندارد.
و پادکست،
با میکس سروکار دارد.
#آموزش
#تدوین
#میکس
#غلط_گیری
#پادکست_باغ_انار
نشانی باغ🔻
https://eitaa.com/joinchat/2117730369C3e312b8a21
نمایشگاه باغ🔻
@HOLLYYAGHUT
🔶دوره آموزشی طراحی کاراکتر
🔸شخصیت سازی
🔸اتود و طرح اولیه
🔸طراحی چهره و اسکلت
🔸ایده پردازی
🔸طراحی احساس شخصیت
🔜به زودی در باغ یاقوت
جلسه اول:
پنجشنبه 1399/9/13
🕚۱۱صبح
#آموزش
#طراحی
#طراحی_شخصیت
#انار_بازیگوش
#بازی_سازی
#انیمیشن
#پادشاه_پویا
نشانی باغ🔻
https://eitaa.com/joinchat/2117730369C3e312b8a21
نمایشگاهِ باغ🔻
@HOLLYYAGHUT
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
#آموزش
#فتوشاپ
#واقفی
این ها از سری مجموعه آموزش متعلق به هفت سال پیش است ...
اگر خوب و به درد بخور است تعدادی اش را بگذارم برایتان...
نشانی باغ🔻
https://eitaa.com/joinchat/2117730369C3e312b8a21
نمایشگاهِ باغ🔻
@HOLLYYAGHUT
💎 •﴿ بْاٰغِ یاقٓۆٺ ﴾• 💎
#آموزش #فتوشاپ #واقفی این ها از سری مجموعه آموزش متعلق به هفت سال پیش است ... اگر خوب و به درد ب
این ها از سری مجموعه آموزش متعلق به هفت سال پیش است ...
اگر خوب و به درد بخور است تعدادی اش را بگذارم برایتان...
@HOLLYYAGHUT
#روانشناسی_رنگ_ها که خودم تا حدودی جمع آوری کردم... البته بحثش زیاده
🔻🔻🔻
ببخشید که فقط بد خط هست تند تند می نوشتم ...
امیدوارم برای نماد گذاری به دردتون بخوره
#فهیمه_ایرجی
@HOLLYYAGHUT
چند تا سایت هم در همین رابطه #نمادشناسی_رنگها
خدمت شما
✅این سایت نماد رنگها رو در ادبیات مقاومت بررسی کرده👇
https://rasekhoon.net/article/show/1273485/%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C
✅مهرآوا | نماد شناسی رنگ ها
#فهیمه_ایرجی
@HOLLYYAGHUT
چکیده
یکی از مهم ترین ویژگی های بازی های ویدئویی، محیط آن ها است. طراحی محیط برای بازی های ویدئویی، فرایند ساده ای است که مهم ترین قسمت آن ایده پردازی برای هر لوکیشن است. انواع بازی های ویدئویی ساخته شده توسط فلش یا نرم افزارهای مشابه و یا انیمیشن های دوبعدی که در این نرم افزارها ساخته می شوند، با توجه به سناریو، نیاز به یک یا چندین لوکیشن دارند که معمولا ساخت این مکان ها توسط انیماتور (Animator) و در نرم افزارهای متحرک سازی، انجام نمی شود و با توجه به نوع پروژه، در نرم افزارهای فتوشاپ (Photoshop) یا ایلاستریتور (Illustrator) یا کورل (Corel) یا… به صورت اختصاصی و در برخی مواقع توسط خود انیماتور یا یک گرافیست در فرایندی جداگانه و در چرخه حیات پروژه انجام می شود.
@HOLLYYAGHUT
توضیحات تکمیلی
یکی از مهم ترین ویژگی های بازی های ویدئویی، محیط آن ها است. طراحی محیط برای بازی های ویدئویی، فرایند ساده ای است که مهم ترین قسمت آن ایده پردازی برای هر لوکیشن است. انواع بازی های ویدئویی ساخته شده توسط فلش یا نرم افزارهای مشابه و یا انیمیشن های دوبعدی که در این نرم افزارها ساخته می شوند، با توجه به سناریو، نیاز به یک یا چندین لوکیشن دارند که معمولا ساخت این مکان ها توسط انیماتور (Animator) و در نرم افزارهای متحرک سازی، انجام نمی شود و با توجه به نوع پروژه، در نرم افزارهای فتوشاپ (Photoshop) یا ایلاستریتور (Illustrator) یا کورل (Corel) یا... به صورت اختصاصی و در برخی مواقع توسط خود انیماتور یا یک گرافیست در فرایندی جداگانه و در چرخه حیات پروژه انجام می شود.
ما در این فرادرس، دو نوع زمینه را بررسی می کنیم، یکی مربوط به بازی های پیکسلی یا 8-bit و 16-bit است که همان بازی های کلاسیک هستند و سبک بازی های مربوط به پلتفرم های قدیمی را دارند و البته میلیون ها طرفدار هم با توجه به تعداد کاربران این نوع بازی ها در Google Play و سرویس دهندگان مشابه در سطح دنیا دارند.
این نوع بازی ها به سادگی از طریق نرم افزار فلش یا همان Adobe Animate قابل ساختن هستند البته ساخت المان های این نوع بازی ها در فلش اگر غیرممکن نباشد زمان بر و سخت است در حالی که شما به راحتی می توانید کاراکترها و مکان های مربوط به هر بخش و هر مرحله از بازی هایی با این سبک را در فتوشاپ بسازید.
@HOLLYYAGHUT