eitaa logo
💎 •﴿ بْاٰغِ یاقٓۆٺ ﴾• 💎
181 دنبال‌کننده
998 عکس
178 ویدیو
71 فایل
✨ێاٰࢪاٰݩِ إݩقِݪآبْۍِ قْاٰبُ ۆ تَصٰۆیّࢪ ✨ یاقوت ها در دل انارند. گرافیست ها، خوشنویس ها،نقاش ها،عکاسها،فیلم سازها...همه دانه های یاقوتی هستند که انار عشق را می سازند نشانی باغ🔻 https://eitaa.com/joinchat/2117730369C3e312b8a21 نمایشگاهِ باغ🔻 @HOLLYYAGHUT
مشاهده در ایتا
دانلود
بقیه اش هم توی کانال باغ یاقوت هست. @HOLLYYAGHUT کپی آزاد. عکسنوشته ساختید برام بفرستید. سپاس برگی. @ANARSTORY @HOLLYYAGHUT
جاتون خالی. خیلی هم سرد بود. عکس گرفتم عکسنوشته بسازید.
تأثیر رنگ‌ها بر روی ادراک و احساسات ما رنگ، تأثیر به سزایی بر احساسات انسان می‌گذارد. به‌منظور بهره‌وری در صنایع و افزایش کارایی و راحتی کارکنان، انتخاب رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است. به این منظور، از رنگ‌های جذاب، متناسب با فضای موجود، روشنایی محیط و نوع کار استفاده می‌کنند. در جدول زیر، چگونگی اثر رنگ‌ها بر ادراک ما از محیط را شرح داده‌ایم: اثر رنگ بر اندازه اشیا: اشیا سبز و آبی بزرگ تراز اشیا زرد و قرمز به نظرمی رسد. اثر رنگ بر فاصله اشیا: سطوح سبز و آبی دورتر به نظرمی رسند، سطوح زرد و قرمز به نظر نزدیک می‌آیند. اثر رنگ بر قابلیت انعطاف اشیا: رنگ‌های با طول‌موج کوتاه (بنفش، آبی، سبز) یک شی را هموار به نظر می‌رسانند. رنگ‌های با طول بلند (زرد، قرمز) احساس نرمی و انعطاف را ایجاد می‌کنند. اثر رنگ بر دمای اشیا: قرمز، زرد جزو رنگ‌های گرم، سبز و آبی جز رنگ‌های سرد هستند. اثر رنگ بر سختی اشیا: قرمز، زرد، سفید جزو رنگ‌های سخت، آبی، سبز، سیاه از رنگ‌های نرم هستند. اثر رنگ بر وزن اشیا: اشیا با رنگ روشن به نظر سبک‌تر می‌آیند. @ANARSTORY @HOLLYYAGHUT
https://baziato.com/create-game-with-phone/ بچه ها این خیلی عالیه....حتما پیگیری کنید و بازی هایی که ساختید رو برام بفرستید. هرکس بازی بسازد یک مثبت می گیرد. اگر بازی اش خوب باشد دو تا مثبت. @HOLLYYAGHUT
⛔️فرق تدوین با میکس تدوین کار با تصاویر و صدای فیلم‌هاست...برای نظم دادن و چینش صحنه‌های مختلف... میکس، چسباندن و تنظیم صدا‌هاست. و ارتباطی با تصویر ندارد. و پادکست، با میکس سروکار دارد. نشانی باغ🔻 https://eitaa.com/joinchat/2117730369C3e312b8a21 نمایشگاه باغ🔻 @HOLLYYAGHUT
🔶دوره آموزشی طراحی کاراکتر 🔸شخصیت سازی 🔸اتود و طرح اولیه 🔸طراحی چهره و اسکلت 🔸ایده پردازی 🔸طراحی احساس شخصیت 🔜به زودی در باغ یاقوت جلسه اول: پنجشنبه 1399/9/13 🕚۱۱صبح نشانی باغ🔻 https://eitaa.com/joinchat/2117730369C3e312b8a21 نمایشگاهِ باغ🔻 @HOLLYYAGHUT
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
این ها از سری مجموعه آموزش متعلق به هفت سال پیش است ... اگر خوب و به درد بخور است تعدادی اش را بگذارم برایتان... نشانی باغ🔻 https://eitaa.com/joinchat/2117730369C3e312b8a21 نمایشگاهِ باغ🔻 @HOLLYYAGHUT
💎 •﴿ بْاٰغِ یاقٓۆٺ ﴾• 💎
#آموزش #فتوشاپ #واقفی این ها از سری مجموعه آموزش متعلق به هفت سال پیش است ... اگر خوب و به درد ب
این ها از سری مجموعه آموزش متعلق به هفت سال پیش است ... اگر خوب و به درد بخور است تعدادی اش را بگذارم برایتان... @HOLLYYAGHUT
که خودم تا حدودی جمع آوری کردم... البته بحثش زیاده 🔻🔻🔻 ببخشید که فقط بد خط هست تند تند می نوشتم ... امیدوارم برای نماد گذاری به دردتون بخوره @HOLLYYAGHUT
چکیده یکی از مهم ترین ویژگی های بازی های ویدئویی، محیط آن ها است. طراحی محیط برای بازی های ویدئویی، فرایند ساده ای است که مهم ترین قسمت آن ایده پردازی برای هر لوکیشن است. انواع بازی های ویدئویی ساخته شده توسط فلش یا نرم افزارهای مشابه و یا انیمیشن های دوبعدی که در این نرم افزارها ساخته می شوند، با توجه به سناریو، نیاز به یک یا چندین لوکیشن دارند که معمولا ساخت این مکان ها توسط انیماتور (Animator) و در نرم افزارهای متحرک سازی، انجام نمی شود و با توجه به نوع پروژه، در نرم افزارهای فتوشاپ (Photoshop) یا ایلاستریتور (Illustrator) یا کورل (Corel) یا… به صورت اختصاصی و در برخی مواقع توسط خود انیماتور یا یک گرافیست در فرایندی جداگانه و در چرخه حیات پروژه انجام می شود. @HOLLYYAGHUT
توضیحات تکمیلی یکی از مهم ترین ویژگی های بازی های ویدئویی، محیط آن ها است. طراحی محیط برای بازی های ویدئویی، فرایند ساده ای است که مهم ترین قسمت آن ایده پردازی برای هر لوکیشن است. انواع بازی های ویدئویی ساخته شده توسط فلش یا نرم افزارهای مشابه و یا انیمیشن های دوبعدی که در این نرم افزارها ساخته می شوند، با توجه به سناریو، نیاز به یک یا چندین لوکیشن دارند که معمولا ساخت این مکان ها توسط انیماتور (Animator) و در نرم افزارهای متحرک سازی، انجام نمی شود و با توجه به نوع پروژه، در نرم افزارهای فتوشاپ (Photoshop) یا ایلاستریتور (Illustrator) یا کورل (Corel) یا... به صورت اختصاصی و در برخی مواقع توسط خود انیماتور یا یک گرافیست در فرایندی جداگانه و در چرخه حیات پروژه انجام می شود. ما در این فرادرس، دو نوع زمینه را بررسی می کنیم، یکی مربوط به بازی های پیکسلی یا 8-bit و 16-bit است که همان بازی های کلاسیک هستند و سبک بازی های مربوط به پلتفرم های قدیمی را دارند و البته میلیون ها طرفدار هم با توجه به تعداد کاربران این نوع بازی ها در Google Play و سرویس دهندگان مشابه در سطح دنیا دارند. این نوع بازی ها به سادگی از طریق نرم افزار فلش یا همان Adobe Animate قابل ساختن هستند البته ساخت المان های این نوع بازی ها در فلش اگر غیرممکن نباشد زمان بر و سخت است در حالی که شما به راحتی می توانید کاراکترها و مکان های مربوط به هر بخش و هر مرحله از بازی هایی با این سبک را در فتوشاپ بسازید. @HOLLYYAGHUT