باور کنید ما آدمای ساکت هیچ مشکلی نداریم جز شمایی کہ هی میپرسی چرا ساکتی .
درونگرا بودن اینجوریه که هر حرفی میخوای بزنی، حس میکنی لزومی نداره اینو بگی،
میخوای از مشکلاتت صحبت کنی، میگی خب مگه اینا میتونن واسم کاری کنن؟! بگم که چی؟!
اینجوریه که دیگران فکر میکنن افسردهای، درصورتی که فقط از اضاضهگویی خوشت نمیاد ¡- :