#روانشناسی 🌿
عزت نفستون رو نابود میکنید؛ اگر خودتون رو نادیده بگیرید بچهها!
خیلی از ماها حتی متوجه اینکه داریم به خودمون ظلم میکنیم نیستیم؛ شما دارید خودتون رو نادیده میگیرید اگر:
1. وقتی اذیت میشید چیزی نمیگید.
2. بابت چیزایی که تقصیر شما نبوده دائم عذرخواهی میکنید.
3. برای جلب رضایت بقیه، خود واقعیتون رو خفه میکنید.
4. وقتی با تمام وجود دلتون میخواد بگید نه ولی میگید آره.
5. فقط وقتی کارشون بهتون میوفته سراغتون و میگیرن ولی شما همیشه در دسترسید.
6. وقتی بقیه از خط قرمزات رد میشن ولی اعتراضی نمیکنی.
7. همه تلاشت اینه که بقیه رو از خودت راضی نگه داری!
بچهها شما با این کارا این پیام رو به دیگران میدید که «من وجود ارزشمندی ندارم.» و «شما هر وقت بخواید میتونید از من سو استفاده کنید.»
منبع~تلگرام
{''خونھدرختے''}
نه درست گفتم آخه من خیلی از خودم تعریف میکنم همه بم میگن خودشیفته😔😐🤝😂
دگیگا مثل من
تعریف نیستا همش حقیقته اما کسی نمیتونه حضزذظمش کونه😎🤣😐
{''خونھدرختے''}
دگیگا مثل من تعریف نیستا همش حقیقته اما کسی نمیتونه حضزذظمش کونه😎🤣😐
نمیدونستم با کدوم ز هست یادم رفته برای همین همشو گذاشتم
{''خونھدرختے''}
فکر کردید به همین راحتی میزارم آنه رو فراموش کنید؟ 🙂
ولکن اقااا من براچی الان باید با این تصویر مواجه شم😂