خوشحال ترینِ آدمها ؛
از هر چیزی بهترین رو ندارند
آنها از هر چیزی بهترین رو میسازند...🙂🤝
+ دیشب داشتم پیامای قدیمی خودمون رو میخوندم، میدونی چی فهمیدم؟
_ چی؟
+اینکه تو هیچوقت به من پیام ندادی فقط جوابمو میدادی …
«غمگین ترین حالت ممکن»
من واسه خودم بابا بودم، مامان بودم رفیق بودم دشمن بودم به خودم خوبی کردم بدی کردم خودم خودمُ دور زدم، پیدا کردم!
پس اگه هیچکس هم نباشه من برای خودم هستم.🙂😌