eitaa logo
هادیان هدایت
202 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
753 ویدیو
409 فایل
در این کانال مقاله‌ها و مطالب مناسبتی معتبر علمی در اختیار مبلغین قرار خواهد گرفت. لطفا برای ا رسال پیشنهادها و انتقادات خویش با آیدی زیر در ارتباط باشید. @Ghkfwn با تشکر
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از انسانِ کامل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💯 همه جـــ♥️ــان استـــ که جهـــان استـــ والا محمــد(ص)💫 ☀️تولیدکننده از انسان کامل 🌍 @ensanekamel_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امشب ڪہ شب میلاد احمد باشد مشمول همہ عطاے سرمـد باشد یا ربّ چہ شود طلوع فجــر فردا صبحِ فرج آلِ محمّـد«ص» باشد 🌼 (ص)🌿🌸 (ع)💫 🌿🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌿🌺سلام مولای من، مهدی جان🌺🌿 خوش به حال عاشقے ڪہ هر کجا بیند تو را در میان هاے و هوے لحظہ‌ها بیند تو را در رڪوع و در سجود و در قنوت یا ڪہ در هر موسم شور و نوا ببیند تو را🌿🌺 🌱.برقآمت دلربای مهدی صلوات.🌱 ❤️ الّلهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج❤️💫 📎 📎
📌 شنبه ☀️ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ هجری شمسی 🌙 ۱۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ هجری قمری 🎄 21 سپتامبر 2024 میلادی 📎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 مقاله: بررسی سندی _ فقه الحدیثی احادیث مهدی موعود در سپاه خراسانی در منابع اهل سنت و حضور رایات سود 📖 چکیده: روایات متعددی در منابع روایی اهل‌سنت، وجود دارد که برخی اتفاقاتی که پیش از ظهور مهدی موعود (ارواحنا فداه) رخ می‌دهد را بیان می‌کند و وقایعی که در آستانه ظهور اتفاق می‌افتد را تبیین می‌کند. ذیل همین دست روایات، لازم است به تعدادی از روایات که معروف به روایات «رایات سود» (پرچم‌های سیاه) هستند توجه شود. در برخی از احادیث «رایات سود» مطلبی بدین مضمون آمده است که «پرچم‌های سیاهی از جانب خراسان خارج می‌شوند که وقتی این پرچم‌ها را دیدید به سمت آنها بشتابید زیرا خلیفه خدا، مهدی در آن سپاه است». این دسته از احادیث بین خراسانی، که اندکی پیش از ظهور مهدی موعود (ارواحنا فداه) از ناحیه خراسان، خروج می‌کند، با مهدی موعود (ارواحنا فداه) که از مکه خروج می‌کند، خلط کرده‌اند و ممکن است این شبهه را القا کند که مهدی موعود (ارواحنا فداه) در سپاه خراسانی است و از جانب خراسان ظهور می‌کند. پس از بررسی رجالی این روایات، مشخص می‌شود که این دسته از روایات از نظر سندی، فاقد اعتبار لازم هستند و نمی‌توانند مورد قبول واقع شوند و بر فرض تسامح نسبت به ضعف سندی این روایات، اشکالات متعدد فقه الحدیثی نیز بر این احادیث وارد است که از جمله این اشکالات فقه الحدیثی می‌توان به وجود احادیث صحیح السند دال بر ظهور و خروج مهدی موعود (ارواحنا فداه) از مکه مکرمه، وجود قسمتی محذوف در متن احادیث «رایات سود» و احتمال وقوع تصحیف در متن حدیث، نقش مقدماتی و بسترسازی قیام خراسانی برای مهیا کردن شرایط حکومت مهدی موعود (ارواحنا فداه) و تصریح علمای اهل‌سنت به منفک و جدا بودن قیام خراسانی با خروج مهدی موعود (ارواحنا فداه) اشاره کرد. با توجه به این مطالب، نتیجه نهایی بدین صورت حاصل می‌شود که احادیثی که دلالت دارد که مهدی موعود (ارواحنا فداه) در سپاه خراسانی است و از ناحیه خراسان خروج می‌کند، از نظر سندی و فقه الحدیثی قابل اعتماد نیستند و نمی‌توان به این احادیث استدلال کرد و آنها را برای ارائه مطلب در زمینه مهدویت، مستند دانست. 📘 مجله: فصلنامه مشرق موعود، دوره ۱۲، شماره ۴۶، تیر ۱۳۹۷، صفحه ۴۵-۶۴. 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
بررسی سندی _ فقه الحدیثی احادیث مهدی موعود در سپاه خراسانی در منابع اهل سنت و حضور رایات سود.pdf
456.2K
💠 بررسی سندی _ فقه الحدیثی احادیث مهدی موعود در سپاه خراسانی در منابع اهل سنت و حضور رایات سود 🖌نویسندگان: دکتر مجید معارف، فرشاد منائی ❇️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) @Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
28.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سارق روح (۳) ↙️ کاری از مفازمدیا
✳️راهی برای منهدم کردم گناهان ❇️فرستادن صلوات بر رسول خدا صلّی الله علیه و آله 🔰🔰🔰🔰🔰
✳️الإمامُ الرِّضا عليه السلام: 💢 منْ لَمْ يَقْدِرْ عَلَى مَا يُكَفِّرُ بِهِ ذُنُوبَهُ 👌فلْيُكْثِرْ مِنَ اَلصَّلاَةِ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ❇️فإِنَّهَا تَهْدِمُ اَلذُّنُوبَ هَدْماً . ✳️امام رضا علیه‌السلام فرمودند: 💢کسی که نمی‌تواند کاری کند که با آن گناهانش زدوده شود. 👌🏻پس زیاد بر محمد و خاندانش صلوات بفرستد ❇️که آن[زیاد صلوات فرستاندن] گناهان را به خوبی از بین می‌برد. 📖پی‌نوشت: 1️⃣ ابن بابويه، محمد بن على، عيون أخبار الرضا عليه السلام، نشر جهان، تهران، چ اول، 1378ق؛ ج‏1 ؛ ص294. 2️⃣فتال نيشابورى، محمد بن احمد، روضة الواعظين و بصيرة المتعظين (ط - القديمة)، انتشارات رضى؛ قم، چ اول، 1375 ش؛ ج‏2 ؛ ص322. 3️⃣ شعيري، محمد بن محمد، جامع الأخبار(للشعيري)، مطبعة حيدرية، نجف، چ اول، بى تا؛ ص59. 🔰کانال اذکار مأثوره(اذکار وارد شده در روایات) ❇️@Mention110
جریانات انحرافی عطاری‌ها را هم هدف گرفته امد.. متاسفانه ادعای غلطی می‌کنند که اگر مثلاً اسطوخودوس را با رزماری با هم داشته و یا دم کنید و یا دود کنید، باعث جذب ثروت و انرژی مثبت می‌کند. اگر این حرف‌ها هیچ فایده‌ای نداشته باشد پول خوبی را برای جریانات انحرافی و شیادان در این عرصه دارد
انجمن کلام اسلامی حوزه در نیم سال اول سال تحصیلی برگزار می کند ۱)درس خارج کلام اسلامی(فقه المعارف) 🎙استاد محمدتقی سبحانی ✍️بحث از ابتدای نظام افعال الهی ⏰شنبه تا سه شنبه ۷ الی ۸ صبح 🔸شروع کلاس ۱ مهر 📌مدرس آیت الله تبریزی اتاق ۱۱۲ ۲) درس خارج کلام اسلامی 🎙 استاد رضا برنجکار ✍️ ادامه قاعده دفع ضرر محتمل ⏱شنبه ها و یکشنبه ها ساعت ۱۷ 🔸 شروع کلاس ها از ۷مهر 📌 ساختمان دبیرخانه انجمن های علمی حوزه ۳) آفرينش انسان در متون مقدس اسلامی_مسیحی 🎙استاد قیومی ⏱یکشنبه ها ساعت ۱۶ 🔸شروع ۸مهر 📌 دبیرخانه انجمن های علمی حوزه ۴) الحاد جدید در زیست شناسی تکاملی 🎙 استاد شاکرین ⏱سه شنبه ها ساعت 16 🔸شروع ۱۷ مهر 📌 دبیرخانه انجمن های علمی حوزه ۵) زبان تخصصی و اصطلاح شناسی کلامی 🎙استاد محمد جاودان ⏱یکشنبه ها ساعت ۱۸:۳۰ 🔸شروع ۸مهر 📌 دبیرخانه انجمن های علمی حوزه ۶) نقد منهاج السنه 🎙استاد امداد توران ⏱سه شنبه ها ساعت 14:30 🔸شروع ۱۰مهر 📌 دبیرخانه انجمن های علمی حوزه ۷) شرح آیات العقاید؛ تفسیر موضوع مباحث کلامی؛ 🎙استاد کریمی ⏱دو شنبه ها ساعت 11 🔸شروع کلاس ۹ مهر 📌میدان جهاد مجتمع امام خمینی مدرس ۳۰۳ ۸)معرفت شناسی دینی 🎙استاد روحی ⏱ یکشنبه ها ساعت ۱۰ 🔸 شروع ۸ مهر 📌مدرسه امام مدرس 301 جریان های کلامی معاصر ⏱دوشنبه ها ساعت 10 مبانی و قواعد علم کلام ⏱یکشنبه ها ساعت 15 🔸شروع ۸ مهر 📌مدرسه امام باقر(ع) خیابان سپاه ♦️مهلت ثبت نام تا تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۳ 📲جهت ثبت نام؛عنوان درس و استاد را همراه با نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود به ایدی زیر ارسال نمایید. 🆔 @BPMA1379 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
💠 استراتژی تقیه ❖ آیت الله محمدتقی شهیدی: ● «عبدالله کوفی» که خادم حسین بن روح بوده، توثیق ندارد. بعضی روایات می‌گوید: «خدّامنا شرار الخلق»؛ البته سندش ضعیف است، ولی خدام ائمه علیهم السلام که همه‌شان آدم‌های خوبی نبودند تا چه برسد به خادم حسین بن روح که در اوج تقیه بوده است! ● یک شخصی از همین خدامِ حسین بن روح به معاویه لعن کرد، حسین بن روح اخراجش کرد. چرا؟ برای این‌که اگر بنا بود حسین بن روح، نائب خاص، در مجتمع بغداد معروف بشود به این‌که خلفاء را لعن می‌کند، دیگر کار نمی‌توانست بکند. ● امام زمان علیه‌السلام هم می‌دانستند چه کسی را نائب خاصش قرار دهند. نرفت علماء را نائب قرار بدهد. یک شخصی که بازاری بود، نائب خاصش قرار داد که به او حساس نشوند. ● حالا این خادم هم (عبدالله الکوفی) لابد کسی بوده دیگران به او حساس نبودند، یک آدم معمولی بود، از کجا معلوم ثقه بوده؟! 🔺درس خارج فقه؛ ۳۰ آذر ۱۳۹۵
66.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معنای وحدت چیست ؟ 👈 کارشناس : ❇️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) @Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
📌 یکشنبه ☀️ ۱ مهر ۱۴۰۳ هجری شمسی 🌙 ۱۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ هجری قمری 🎄 22 سپتامبر 2024 میلادی 📎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
روشنا2.mp3
6.59M
💢در وادی انحراف از مجموعه برنامه های روشنا؛ بررسی تخصصی جریان‌های انحرافی: 🎙 استاد محمدشهبازیان 🔷قسمت دوم ‏| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | ❇️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) @Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
13.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 🎞 چگونه خرافات مدرن در ذهن ما ریشه می‌دوانند؟ 🔺 این ویدیو را دیدید؟ خیلی علمی بود؛نه؟! 🔺خرافات مدرن اغلب در قالب باورهای شبه‌علمی ظاهر می‌شوند. استفاده از اصطلاحات علمی مانند «فرکانس‌های ذهنی» یا «نیروی کوانتومی» باعث می‌شود این باورها به ظاهر علمی و معتبر به نظر برسند؛ ولی زمانی که این اصطلاحات بدون هیچ پشتوانه علمی معتبر به‌طور مکرر تکرار می‌شوند، افراد به‌تدریج آن‌ها را به عنوان یک واقعیت علمی می‌پذیرند. 🔺یکی از دلایل اصلی گسترش خرافات در جوامع مدرن، تکرار مداوم این باورها در رسانه‌های اجتماعی و فرهنگ عامه است. بلاگرهای فضای مجازی با استفاده از تکنیک‌های بصری و نمایشی، باورهای خرافی را در قالب مفاهیم جذاب و پرزرق‌وبرق به مخاطبان عرضه می‌کنند. این تکنیک‌ها باعث می‌شوند که باورهای نادرست به‌تدریج در ذهن مردم به‌عنوان حقیقت جای گیرند. 🔺بارها گفته می‌شود که «تمرکز بر فرکانس‌های ذهنی باعث جذب ثروت می‌شود». این باور که هیچ پایه علمی ندارد، با تکرار مکرر در رسانه‌ها و پلتفرم‌های اجتماعی، به‌عنوان یک حقیقت در ذهن افراد جا می‌گیرد. ✍️ سیدابوالقاسم ظریف ❇️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) @Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
❓❓سؤال از مقام معظم رهبری دام ظله العالی ❓پرسش1️⃣ فرموده‌اید: کسی که روزه قضا دارد نمی تواند روزه مستحبی بگیرد، حال آیا می تواند روزه قضا تبرعی از جانب دیگری را انجام دهد؟ 🔰🔰پاسخ: جایز است. 🌺🌺🌺🌺🌺 ❓پرسش2️⃣ بیماری که به خاطر شدت درد و مریضی و نبود پزشک همجنس مضطر می‌شود که به پزشک غیر همجنس مراجعه کند. آیا این اضطرار برای پزشک هم مجوز شرعی محسوب می‌شود که حکم لمس یا نظر حرام از وی سلب شود؟ 🔰🔰پاسخ: به طور کلی، اضطرار رافع تکلیف از خود مضطر است نه غیر او. بله، اگر عنوان شرعی دیگری مثل وجوب حفظِ‌جان صدق کند، حکم حرمت از وی نیز برداشته می‌شود. ❇️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) @Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
عرفان های نوظهور-ضاله.pdf
459.8K
لیست حدود 600 کتاب از عرفان های نوظهور است. انتظار داریم وزارت ارشاد، مراکز مسول و متولیان فرهنگی از چاپ و نشر این کتب انحرافی جلوگیری کنند. ❇️هادیان هدایت (آنچه مبلغین نیاز دارند) @Hadi8243 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❣ ‌سلام بر تو ای امید دلهای رنجور؛ تنها آرزوی ظهور توست که امید را در این قلب های خسته زنده نگاه می دارد. ‌السَّلامُ عَلَيْكَ يا غَوْثَ الْمَلْهُوفينَ... السلام‌علیک‌یا‌ صاحب الزمان 🌤
🔰مجموعه نشست‌های معرفتی - مهدوی از خاتم تا خاتم 🗓 از هشتم تا هفدهم ربیع الاول 1⃣ مدیریت امام در عالم حجت‌الاسلام مهدی یوسفیان https://www.aparat.com/v/jegv266 2⃣ امام نعمت والا حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل https://www.aparat.com/v/mog7tz5 3⃣ نیاز به امام حجت‌الاسلام علی محمد باقی https://www.aparat.com/v/hzc9y40 4⃣ راهکارهای معرفت به امام حجت‌الاسلام حسن محمودی https://www.aparat.com/v/erv8332 5⃣ جایگاه امام در زندگی حجت‌الاسلام مهدی یوسفیان https://www.aparat.com/v/fvsxz04 6⃣ عوامل جدایی انسان از امام عصر(ع) حجت‌الاسلام علی‌محمد باقی https://aparat.com/v/wcr58oq 7⃣ دینداری در آخرالزمان حجت‌الاسلام حسن محمودی https://aparat.com/v/nxe1h61 8⃣ وظایف انسان در قبال امام حجت‌الاسلام محمد صادق کفیل https://aparat.com/v/boz4098 9⃣ رابطه امام و مأموم در دوران غیبت حجت‌الاسلام سید احمد موسوی https://aparat.com/v/qlu1029 🔟 علم امام در دوران کودکی حجت‌الاسلام علی‌محمدباقی https://aparat.com/v/liafvt8 👈 مشاهده تمام فایل ها 👉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽پاسخ به صحبت‌های عجیب که گفته بود: من به انتقاد دارم!! 💥ببینید و انتشار دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 استغفار صادقانه 🎥 حضرت آیت الله بهجت رحمت الله علیه 🔰کانال اذکار ماثوره(اذکار وارد شده در روایات) ❇️@Mention110
🔻یک اصطلاح و یک سوء برداشت 🔸در معنای (اَصلَحَکَ الله) ✍️ مصطفي قناعتگر با اندكي اصلاح و تغيير 🔹 از همان آغاز مطالعات حدیثی‌ام، ترکیب (اَصلَحَکَ الله) برایم پرسش بود؛ اما تقدیر اجازه بررسی نمی‌داد تا اینکه به تازگی و به مناسبتی در معنای این اصطلاح جستجویی کردم. اینکه راوی به امام می‌گوید (اصلحک الله) حاکی از چیست؟ آیا معرفت و شناخت او نسبت به امام به قدری پایین است که در ایشان نقص و فسادی می‌بیند و با این دعا که (خدا تو را به صلاح برساند يا خدا اصلاحت کند) این باور خود را نشان می‌دهد؟ شايد اگر صرفا بر حسب معناي لغوی و واژه‌شناسانه به اين موضوع نگاه کنیم، خطاب (اصلحك الله) به امام ظاهرا موجه به نظر نرسد. از اين رو مي بينيم كه مجلسي اول در روضة المتقين در يك احتمال اين اصطلاح را نوعي بي ادبي تلقي كرده و اظهار مي دارد كه خطاب اصلحك الله به امام بی‌ادبانه و ممكن است از برخي اصحاب از روي تقيه صادر شده باشد. كما اينكه مجلسی دوم نیز در مرآة العقول همين برداشت را به عنوان یک احتمال مطرح كرده است. اين در حالي است كه كنكاش از موارد استعمال اين واژه در روايات ممكن است ما را با واقعيت ديگري مواجه ساخته و پرده از اين حقيقت بردارد كه ترکیب (اصلحک الله) صرفا یک اصطلاح است و باید معنای اصطلاحی آن را لحاظ کرد كه در اين صورت نه بي ادبي خواهد بود و نه ارتباطی به سطح معرفت راوی با امام علیه السلام خواهد داشت. توضيح مطلب اينكه با توجه به كثرت كاربرد این اصطلاح از سوي اصحاب ائمه و خطاب به ايشان در منابع شيعي (برای نمونه ٩٩ بار در الکافی) و همين طور رواج آن در منابع سني خطاب به ديگران، و استقراء و مرور تك تك گزاره‌های منابع فریقین، تا حدود زيادي اين اطمينان را بوجود مي آورد كه كاربرد اين اصطلاح در اکثریت قریب به اتفاق در يكي از دو مورد زير بوده است: ١- به هنگام پرسش یا مشورت گرفتن گوینده از امام. ٢- به هنگام اظهار نوعي‌ احترام و عرض ادب گوینده به امام. تا جايي كه امروزه اگر بخواهیم ترجمه‌ اي روان و معادل گونه براي آن اصطلاح در نظر بگيريم شايد واژه ( ببخشيد ) يا ( عذر مي خواهم ) را بتوان جايگزين اصلحك الله در نظر گرفت. وقتی نزد شخص محترمی هستیم و می‌خواهیم باب گفتگو را باز کنیم یا گفتگو را ادامه دهیم و از وی پرسش، و يا مشورت و درخواستی داشته باشیم نوعا با عباراتي مانند (عذر می‌خواهم نظر شما در این موضوع چیست؟) يا (ببخشید که وقتتان را می گیرم؛ اگر ممکن است مطلبی را که اینک فرمودید بیشتر توضیح دهید) و امثال آن صحبت خود را آغاز مي كنيم. و ظاهرا اين مفاهيم در گذشته با اصطلاح ( اصلحك الله ) بيان مي شده است. 📌 برای نمونه به این نوع پرسش راوی از امام بنگرید که حالت یادشده را نمایان کرده: فَقُلْتُ لَهُ أَصْلَحَكَ‏ اللَّهُ‏ -اسْتِحْيَاءً مِنْ كَثْرَةِ مَا سَأَلْتُه… بر اساس بررسی موارد فراوان از كاربرد این اصطلاح اجتماعی، علاوه بر وجود آن دو ویژگی بالا، در اکثر موارد احترام گذاشتن گوینده به مخاطبش موضوعيت داشته و هرگز به هدف نصیحت و اشکال گرفتن نبوده است مانند مواردي كه راوي مقام والاي امام را درك كرده و نسبت به ايشان معرفت كامل داشته است نظير مفضل بن عمر در الكافي. البته در موارد معدود ممكن است گوينده ضمن احترام گذاري به دنبال بيان نقد و اشكالي پرسش گونه نيز بوده باشد مانند محمد بن منکدر غیر امامی و مواردي كه افراد معمولي از اين واژه استفاده كرده اند. اما این اصطلاح غالبا بيانگر نوعی ادب و احترام به مخاطب بوده است. در نتيجه عبارت ( اصلحک الله ) كه در تراث حدیثی شیعی از سوی اصحاب به امامان گفته می شده، یک تعارف روزمره به هنگام پرسش یا مشورت متواضعانه بوده است (عذرخواهم پرسشی داشتم ...) و هرگز نشان دهنده سطح معرفت و نوع نگاه امام‌شناسانه‌ی راوی نخواهد بود. و با اينكه مجلسی دوم نيز در يك احتمال ، معنای لغوی این عبارت را به گونه‌ای یافته که با معنای اصطلاحی بیان‌شده در این نوشتار منافات ندارد اما به زعم نگارنده نباید به این اصطلاح، صرفا از منظر لغوی نگریست. 📚 رجوع كنيد به : ١- روضة المتقين ج‏ ١٠ ص ٤٣. ٢- مرآة العقول، ج‏ ٩ ص ٣٧٤. ٣- الكافي ج‏ ٥ ص ١٧٤ باب بيع الثمار و شرائها روايت ١. ٤- الكافي ج‏ ١ ص ٢٢٧ باب ان الائمة عندهم جميع الكتب التي نزلت من عند الله روايت ٢. ٥- الكافي ج‏ ٥ ص ٧٣ باب ما يجب من الاقتداء بالائمة ، روايت ١.
▪️پیام تسلیت دفتر آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی در پی حادثه معدن در طبس بسم الله الرحمن الرحیم حادثۀ غم‌بار معدن زغال سنگ در طبس که موجب جان باختن و مصدوم شدن گروهی از کارگران زحمت کش شد موجب تأثر و تألم گردید. ضمن عرض تسلیت به ملت صبور ایران به‌ویژه خانواده‌های داغدیده، از درگاه خداوند متعال، پاداش و رحمت الهی را برای جان‌باختگان و ثواب صابرین را برای بازماندگان و صحت و شفای عاجل را برای مجروحان و آسیب‌دیدگان این حادثه مسألت داریم. امید است با حسن تدبیر مسؤولان از وقوع چنین حوادث تلخی در آینده جلوگیری شود. ۱۸ ربیع المولود ۱۴۴۶ دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی «مد ظله»
هدایت شده از اذکار مأثوره
D1737828T13227839(Web).Mp3
278.6K
💢عدم اعتبار دعای معراج 🎙حجت الاسلام دكتر محمدرضا جباری(عضو هیئت علمی و مدیر گروه تاریخ مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم) 🔰کانال اذکار ماثوره(اذکار وارد شده در روایات) ❇️@Mention110