eitaa logo
همه باهم برای ظهور
56 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.9هزار ویدیو
64 فایل
دولت جوان، مؤمن و انقلابى ميخواهيم
مشاهده در ایتا
دانلود
36.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴ناگفته‌هایی از هوش مصنوعی و اینترنت بدن/بخش اوّل ⁉️شبیه‌سازی دنیای هوشیار یا Sentient World Simulation چیست؟ 🔸این شبیه‌سازی از دو بخش تشکیل می‌شود: یک بخش آن انسان‌ها هستند و بخش دیگر یک سوپر کامپیوتر یا کامپیوتر کوانتومی که هر ثانیه از افرادی که به آن‌ها متصل است را می‌تواند بفهمد و القا کند. 🎥ویدیو همراه با زیرنویس فارسی و به زبان اصلی است. ➖➖➖➖➖➖➖ https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
42.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴ناگفته‌هایی از هوش مصنوعی و اینترنت بدن/بخش دوّم ⁉️شبیه‌سازی دنیای هوشیار یا Sentient World Simulation چیست؟ 🔸این شبیه‌سازی از دو بخش تشکیل می‌شود: یک بخش آن انسان‌ها هستند و بخش دیگر یک سوپر کامپیوتر یا کامپیوتر کوانتومی که هر ثانیه از افرادی که به آن‌ها متصل است را می‌تواند بفهمد و القا کند. 🎥ویدیو همراه با زیرنویس فارسی و به زبان اصلی است. ➖➖➖➖➖➖ @shomareshmakooszohor
♦️از هتل تا آرایشگاه، از بیمارستان لاکچری تا کلاس‌های آموزشی حیوانات چقدر هزینه دارد؟ ▪️با یکی از آرایشگاه‌های حیوانات تماس می‌گیریم، بعد از توضیحات اپراتور بخش مورد نظر را انتخاب کرده و بعد از آنکه دانه به دانه اسم آرایشگر‌ها را می‌گوید، یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنیم، قیمت اصلاح موی حیوانات از 220 تا 400 هزار تومان، شست‌وشو 200هزار تومان و رسیدگی به ناخن‌ها 120 هزار تومان! با آرایشگاه زنانه‌ای در همان منطقه تماس می‌گیریم و بدون تشریفات و اپراتور، آرایشگر مستقیما تلفن را جواب می‌دهد، کوتاهی مو از 60 تا 120 هزار تومان و مانیکور ناخن از 50 تا 80 هزار تومان! ▪️پت کافه با منوی مخصوص حیوانات و انسان‌ها در کنار هم، بخش دیگری از این زنجیره امکانات لاکچری است! آتلیه‌های عکاسی حیوانات هر عکس را به صورت دیجیتال 100 هزار تومان قیمت می‌دهند و هزینه یک کلیپ یک دقیقه‌ای را از یک میلیون تومان به بالا اعلام می‌کنند. هتل‌ها و پانسیون‌های حیوانات شبی 200 هزار تومان هزینه اسکان می‌گیرند و هر فرد خودش باید غذای حیوان خودش را به پانسیون ببرد، عملکرد پانسیون‌ها به این صورت است که از 10 صبح تا 10 شب حیوان را به پارک می‌برند و از 10 شب به بعد در محفظه‌های مخصوص برای خواب قرار می‌دهند. ▪️کلاس‌های آموزشی حیوانات هم جالب است، برای پنج جلسه بیش از 4 میلیون تومان هزینه دریافت می‌کنند، محل دفع را یاد می‌دهند و چند ناهنجاری دیگر را! همچنین کاشت میکروچیپ 350 هزار تومان است و برای ادکلن مخصوص حیوانات از 700 هزار تومان به بالا قیمت می‌دهند. 🔴 @fasle_bidari
هدایت شده از نهضت مردمی جمعیت
⭕️ دوره ۲۰ ساعته تربیت کنشگر جمعیتی ♻️ تاریخ ۳۰ دی و ۱ بهمن 🔶 اساتید دوره: آقایان شفیعی ،فولادی،شاه جعفری،محمدمسلم وافی و خانم حداد 🔷استان تهران ✅ حضور در دوره به صورت رایگان می باشد! 👇👇 جهت شرکت در دوره👇👇 📞 ۰۹۱۹۲۵۱۳۴۰۷ 📞 ۰۹۱۰۴۴۴۱۴۱۲ 🔶 کانال محتواهای جمعیتی👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3788177457C1c24ab6741 🔶 کانال نهضت مردمی جمعیت👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2386952243Ca908266e74
هدایت شده از منتظران ظهور
📲 نشست مجازی بصیرتی_سیاسی 🔰 جنایات پهلوی 👤 سخنران: دکتر قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج 🗓 زمان: سه‌شنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ ⏰ ساعت ۲۰:۳۰ 🔻بستر برگزاری : پخش همزمان نشست در کانال بصیرت تهران بزرگ در روبیکا https://rubika.ir/basirattehran
-403890432_-211400_برش صدا (2).mp3
41.68M
🔻ریشۀ فتنۀ سال هشتادوهشت (مناظرۀ احمد زیدآبادی و مهدی جمشیدی-۱) 11 دی 1400 https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
⏬توجه توجه⏬ سقط جنین یه هیچ وجه جایز نیست با من در ارتباط باشید اگر به هر دلیلی خواستید بچه حلال زاده را سقط کنید ، *بچه مال من* فقط بچه را به دنیا بیاورید اگر پول هم نداشتید خرج زایمان، با من ۰۹۹۲۹۰۹۸۷۰۸ ۰۹۳۵۳۰۸۲۸۸۲ حسینی حتی اگر آزمایشات غربالگری، گفت: بچه سندروم داون هست با بنده مشورت کنید تحت نظر اطبایی که من میشناسم بچه را بدنیا بیاورید اگر بچه مشکل داشت مال بنده و اگر سالم بود مال شما لطفا اطلاع رسانی بفرمایید زیر نظر نهضت جمعیت ( آقای وافی)
✅مجموعه‌های نمایشگاهی با موضوع دهه فجر را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دریافت نمایید: 🔸مجموعه نمایشگاهی آمریکا شیطان بزرگ 🖇heyat.co/p/2496 🔸مجموعه نمایشگاهی کلام امام خمینی 🖇heyat.co/p/2494 🔸مجموعه نقاشی های حمایت از کارگر ایرانی 🖇heyat.co/p/2492 🔸مجموعه تصویرسازی انقلاب اسلامی 🖇heyat.co/p/2491 🔸مجموعه پوستر کجا بودیم کجا هستیم 🖇heyat.co/p/2457 🔸مجموعه نمایشگاهی ایران خاتون 🖇heyat.co/p/2456 🔸مجموعه پوستر چرا انقلاب کردیم 🖇heyat.co/p/2445 🔸مجموعه پوستر صعود چهل ساله 🖇heyat.co/p/2442 🔸سری نمایشگاهی سلام به آینده 🖇heyat.co/p/2441 🔸سری نمایشگاهی راه حل خودمونی 🖇heyat.co/p/2439 🔸مجموعه نمایشگاهی اون وقت ها که شما نبودی 🖇heyat.co/p/2431 🔸مجموعه نمایشگاهی اگر انقلاب اسلامی نبود 🖇heyat.co/p/2430 🔸مجموعه پوستر امام خمینی (ره) و وقایع منتهی به انقلاب اسلامی 🖇heyat.co/p/2425 🔸ایران 20، برترین جایگاه های ایران در آمار بین المللی 🖇heyat.co/p/2419 🔸مجموعه نمایشگاهی خاندان ویرانی 🖇heyat.co/p/2418 🔸مجموعه پوسترهای نمایشگاهی خیمه انقلاب 🖇heyat.co/p/2420 🔸مجموعه پوستر جنگ ارزی 🖇heyat.co/p/2423 🔸مجموعه طرح های 40 سال بصیرت و حضور 🖇heyat.co/p/2427 🔸مجموعه طرح های نهضت ادامه دارد 🖇heyat.co/p/2428 🔸مجموعه طرح های سیلی سخت 🖇heyat.co/p/2429 🙏در نشر معارف فرهنگی اسلامی سهیم باشیم. •┈┈••••✾•🌿🌺سفیر امین🌺🌿•✾•••┈┈• ✏️https://eitaa.com/safiramin @Temod_uni
🔴 بازی ۱۰ ثانیه ای زباله های دور ریخته ملت! 1⃣ الان حالیت می‌کنم و سپس میله‌ای سربی را برداشت و به دهان و فک و چانه و دندان‌های " طالب " زد که وقتی طالب دهانش را باز کرد دندان‌های شکسته‌اش به همراه خون و آب دهان روی شلوارش ریخت. جواد با عصبانیت چاقو را بالای گوش طالب گذاشت و آن را برید و بلافاصله چاقو را روی بینی طالب گذاشت و بینی او را برید 2⃣ من آب داغ آوردم و مسعود به من گفت آب داغ را روی پاهایش بریز. من می‌خواستم آب را یک‌دفعه خالی کنم که مسعود به من اشاره کرد آب داغ را یواش‌یواش بریز تا بیشتر زجر بکشد. من نیز آب داغ را یواش‌یواش روی پاهای "محسن" ریختم، طوری که تمام تاول‌های پایش ترکید و خیلی شکل وحشتناکی پیدا کرده بود. ♦️ ۲ پاراگراف بالا اعتراف نیروهای منافقین از نحوه شکنجه وحشیانه دو نفر از کمیته انقلاب اسلامی(شهیدان طالب طاهری و محسن میرجلیلی) در سال ۶۰ است؛ که بعد از به شهادت رساندن آنها، پیکرهای آنها را آتش زدند. ♦️ بعد از آنهمه جنایت در دهه ۶۰ و ۱۷ هزار نفر از عزیزان این ملت را به شهادت رساندن و ادعای فتح ایران در سال ۶۷ ، حالا ذوق مرگ شدن برای ۱۰ ثانیه پخش تصویر سرکرده های مفلوکشان در برخی شبکه های سیما نشان از حماقت تمام نشدنی این تفاله های دارد. ✍️ 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
🔴 حدیث خوبان عارف بزرگ و گمنام معاصر 🔹مرحوم حاج میرزا محمد اسماعیل دولابی (۱۲۸۲–۱۳۸۱ ه.ش) از عرفا و اساتید اخلاق بزرگ و ناشناخته عصر حاضر بود که جلسات وی در تهران برگزار می شد. او مقامات بلندی در عرفان داشت و مفاهیم عرفانی را به زبان ساده بیان می‌کرد. 🔹وی در ابتدای جوانی راهی عتبات شد و قصد داشت برای تحصیل علوم دینی در نجف بماند. ولی با مخالفت پدر که مسن و به شغل کشاورزی مشغول بود و بجز او کمک کاری نداشت، مواجه گردید. برای حل مشکل متوسل به امیرالمومنین (ع) و امام حسین(ع) می شود. نهایتا در حرم امام حسین(ع) مورد عنایت قرار می گیرد و سیر و سلوک را از آنجا شروع می کند. 🔹او بعد از این کرامت به ایران بازگشت و ضمن کمک به پدر، بصورت آزاد از محضر علما استفاده می کند. اتاقی را در منزل بعنوان حسینیه قرار می دهد و با علما و اساتید اخلاق برجسته آن زمان مانند شیخ محمدتقی بافقی، آیت الله شاه آبادی و شیخ محمدجواد انصاری همدانی مرتبط می شود و از محضر آنان کسب فیض کرده و موفق به طی مدارج بالایی در عرفان می گردد. 🔹جلسات اخلاق حاج اسماعیل دولابی طی سالیان متمادی در تهران برگزار می شد و اقشار مختلف از مسئولین نظام گرفته تا مردم عادی در آن شرکت می کردند. بسیاری از علاقمندان و شرکت کنندگان معتقد بودند وی چشم برزخی دارد و از احوالات درونی اشخاص مطلع است. محور اصلی تعالیم او، ایجاد تحول در نگاه افراد به هستی و زندگی بود. به نحوی که همه چیز را از منظر توحید و جمال الهی بنگرند و دست خدا را در همه احوال حس کنند. که نتیجه اش حسن ظن و اعتماد به خدا، و رسیدن به رضا و آرامش بود. 🔹مرحوم دولابی از ارادتمندان و مرتبطین با رهبر انقلاب، از مدتها قبل از رهبری ایشان بود و این ارتباط جنبه سیاسی و حکومتی نداشت. در مسائل معنوی و عرفانی با رهبری مرتبط بود و ایشان را "وجود نورانی که سرعت بالایی در نور گرفتن دارد" توصیف می کرد. شبیه تعبیر حضرت امام از رهبری - جنابعالی از جمله افرادی هستید که چون خورشید روشنی می دهید - و توصیف مشابه دیگری که مرحوم آیت الله بهاء الدینی از رهبر انقلاب داشتند. 🔹او که عمری را در سیر و سلوک و توسل به اهل بیت(ع) سپری کرده بود، در روز دحوالارض۱۴۲۳ قمری مصادف با ۹بهمن ۱۳۸۱ درگذشت و در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد. رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت با تعابیر بلندی "عارف سالک و عبد صالح" از وی نام بردند. مجموعه ای از گفتارهای او در کتابهای "طوبای محبت" و "طوبای کربلا" و "مصباح الهدی" جمع آوری شده است. @shomareshmakooszohor ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ نکاتی از جلسات خصوصی حاج اسماعیل دولابی با رهبر انقلاب/خبرگزاری حوزه https://www.hawzahnews.com/news/481179 کرامات حاج اسماعیل دولابی از زبان آیت الله عبدالقائم شوشتری https://facenama.com/post/192386984 ماجرای دیدار رهبر انقلاب با حاج اسماعیل دولابی/تسنیم https://www.tasnimnews.com/fa/news/1397/11/10/1935253/ خورشيد اينجا تابيد و رفت/توصیف آیت الله بهاء الدینی از حضور رهبری https://article.tebyan.net/130842
🔻مسأله‌های برآمده از سخنرانیِ اخیر رهبر انقلاب: [۱]. اوصاف منشِ انقلابیِ حضرت زهرا (وارد شد و بی‌خبر و بی‌اطلاع و بی‌طرف نبود؛ صریح بود و محافظه‌کار نبود؛ استدلال کرد و عالِمانه وارد شد؛ جریان‌سازی اجتماعی کرد و تنبّه اجتماعی به وجود آورد؛ از تنهایی نهراسید؛ از غیرانقلابی‌های فاصله گرفت و با آنها مرزبندی کرد؛ هزینه داد؛ در پی نتیجۀ عینی و ظاهری نبود). [۲]. دشمن‌شناسیِ فرهنگی برای شناخت جهاد فرهنگی (جهاد فرهنگی در مقابل دشمن است، نه فقط فعالیّت فرهنگیِ پرنشاط). [۳]. آفت‌ احساس‌مداری در کار فرهنگی (تبیین، اصل است و احساس، چاشنی). [۴]. امکان اثربخشیِ جهاد تبیین در هجومِ واقعیّت‌های تلخ (تبیین فایده ندارد چون واقعیت، تلخ است و واقعیّت نیز به عمل وابسته است). [۵]. حالِ بدنۀ اجتماعیِ انقلاب (تبیین فایده ندارد چون باور مردم، تخریب شده است و کار از کار گذشته است). [۶]. جهاد تبیینی در قالب جریان‌سازیِ فرهنگی (تبیین فایده ندارد چون حرف ما شنیده نمی‌شود و جریان جامعه به سمت دیگری است). [۷]. ترجیح روایت بر واقعیّت (تقابل روایت دروغ و حقیقت، مهم‌ترین مسأله است). [۸]. چالش‌های فکریِ بدنۀ اجتماعیِ انقلاب (آیت‌الله خامنه‌ای نگران وارونه‌سازی افکار و تخریب باورهای مردم است). [۹]. خودانتقادیِ نیروهای فرهنگی در معرکۀ نبرد روایت‌ها (ما چه می‌کنیم؟ و چه باید کرد؟). https://eitaa.com/nimemahramaneh1400
🔻ابتلاء در میدانِ آشوب‌ناکِ جهادِ تبیین: رزمنده، می‌جنگد... مهدی جمشیدی [۱]. «زمینه‌های نامساعد» در حال تغییر هستند. ما در متن یک «دورۀ انتقالی» قرار گرفتیم. از یک دولت به‌شدّت غرب‌گرا که جامعه را افسرده و مأیوس کرد، عبور کردیم و تازه «روزنه‌های روشنی»، باز شده‌اند. پس باید صبوری کرد تا این روزهای سخت بگذرد. در همین «دردها» و «داغ‎ها» هستند که مردانِ مرد، شناخته می‌شوند و آنان که سودای اینجایی دارند، رسوا می‌گردند. اراده‌های آهنین، ریشه در «ایمان» دارند و همگان از ایمان، نصیب یکسان ندارند. البتّه سخن در ایمانی است که در «معرکۀ نزاع» و «میدان نبرد»، باید بماند و اثر خویش را نمایان سازد، نه آن ایمانی که در گوشۀ سجاده و هیئت و مسجد و مدرسه، فروافتاده است و «هزینه» ندارد و در پی «حادثه»‌ای دوان نیست. دین‌داریِ عافیّت‌مدارنه و پنهان‌شده از عرصۀ مواجهه، مخالف و معارض ندارد، و صد البتّه، ارزشی نیز ندارد. می‌توان هر روز زیارت عاشورا خواند و اشک ریخت، امّا در فکر و عمل و زندگی، عاشورایی نبود و نزیست. و چه بسیارند آنان که مفاتیح‌الجنان را زیرورو می‌کنند و اوراد و اذکار آن را به زبانِ خویش می‌خورانند، امّا هیچ نسبتی با انسانِ دویست‌وپنجاه سالۀ «مبارز» و «در میدان» و «زخم‌خورده» و «شهید» ندارند. [۲]. قدرت شما در جامعه، وابسته به «امکان‌ها» و «توانمندی‌ها»ی شخص شماست، وگرنه هیچ‌چیزی را «آماده» و «بی‌زحمت» در اختیار شما قرار نمی‌دهند. باید آمادگی و قدرت کسب کنید تا «اثرگذار» باشید. این امر هم در «عمل»، کسب می‌شود؛ یعنی باید به‌تدریج «حرکت» کنید تا همین حرکت، موجبات «رشد» و «قدرت» و «اقتدار» شما را هم فراهم کند. چنانچه «عجول» و «شتابزده»، یا «ناامید» و «خسته» باشید، هیچ‌گاه به نتیجه نخواهید رسید. این راه، طالبِ «جدّی» و «پُرحوصله» می‌خواهد. باید بر سعۀ وجودیِ خویش افزود و به مقام ولایت دست یافت. باید پرده‌ها را کنار زد و با باطن راه یافت. مشکل ما در «ضعف نفس‌»مان است؛ امکان‌های معنوی و معرفتیِ وجود ما، شکوفا نشده‌اند و ما در روزمرّگی‌های بیهوده و عادات سخیفِ خویش، متوقف مانده‌ایم. بال‌های پریدنِ خویش را نگشوده‌ایم و در طلب آسمانِ بی‌کرانه نیستیم. به «زمین» و «خاک» و «اینجا» و «اکنون»، خو گرفته‌ایم و «قفس» را برگزیده‌ایم. گویا «زندگی» ما را در درون خویش فرو برده و ریشه‌ها و اصل‌های معنویِ ما را سوزانده است. «محاسبه» نکرده‌ایم که از کجا آماده‌ایم و برای چه آمده‌ایم و به کجا خواهیم رفت؟ زمان‌مان در «اسارت روزمرّگی‌ها»ست؛ چنان‌که دل و جان‌مان، آغشته و آلوده به خواستن‌ها و تمنیّات شده است. این‌همه در حالی است که شهید، از همۀ «تعلّقاتِ خویش» می‌گسلد و چون به این مرتبه می‌رسد، آن می‌شود که باید بشود. تعلّق، همچون «زنجیر»ی است بر پای انسان که او را به خاک، گِره می‌زند و او را زمینی و مادّی و اینجایی می‌کند. بریدن از تعلّقات، «سرّ پرواز» است و هر که بیشتر از تعلّقاتِ خویش فاصله بگیرد، معراجش مرتفع‌تر خواهد بود. [۳]. در جنگ هم بسیار اتّفاق می‌افتاد که با وجود شهادت‌ها، هیچ‌گونه «پیشروی»‌ای نداشتیم. در این حال، شهدا مأیوس و دلسرد نمی‌شدند، چون فقط‌وفقط به «تکلیف» فکر می‌کردند. تکلیف آنها، «جنگیدن» بود و تکلیف امروز ما نیز. آنها به این فکر نمی‌کردند که امروز در این خطّ و سنگر، «ایستادنِ من» چه فایده‌ای دارد، بلکه فقط چون امام گفته بود که «مکلّف به جنگیدن» هستید، ایستادند. از قضا در بلندمدّت هم نتیجه گرفتند. باید باور کنیم که برخی از القاءها و خیالات، «وسوسه‌های شیطانی» هستند که گاه با ظواهر موجّه، در ذهن ما شکل می‌گیرند. «انسان‌های ضعیف»، هر لحظه در معرضِ فریب‌خوردن هستند و درون‌شان با هر تلنگری، ناگهان فرومی‌پاشد و می‌شکند، امّا آنان که «عزمِ راسخ» دارند و از مردابِ «تردیدها» و «تزلزل»‌های شیطانی عبور کردند، به «نجواهای ابلیس»، اعتنا نمی‌کند و از راه بازنمی‌گردند. شیاطین در کمین نشسته‌اند که هزار سنگ و خار، پیش روی مجاهدانِ خطّ تبیین بیفکنند تا آنان را از آغاز یا ادامۀ راه منصرف کنند، و این خود، «آزمون» و «ابتلا»یی است برای اصحابِ انقلاب. کمترینش، کسالت و بی‌حالی و بی‌رمقی و وادادگی و انفعال است، و بیشترینش، پشت‌پازدن به گذشته و انقلاب و در برابر آن صف‌آرایی‌کردن. در این میان، اصحاب حقیقیِ انقلابِ خمینی، خطّ را حفظ می‌‎کنند و از آتش تمام‌نشدنیِ دشمن، خوف و هراسی به دل راه نمی‌دهند. اینان می‌دانند که در کدام نقطه از تاریخ ایستاده‌اند و در آن سوی آسمان، حسین‌بن‌علی، به نظاره ایستاده تا اصحاب جامانده از قافلۀ مستمرِ عاشواریِ خویش را یک‌به‌یک، برگزیند و منطقِ عاشورا را در متن تاریخِ بشری، جاری سازد. نایبِ حسین‌بن‌علی، پرچمِ سرخ‌رنگ به دست گرفته و ما را به مجاهدتی روشنگرانه فراخوانده است. https://eitaa.com/nimemahramaneh1400