eitaa logo
حامیان قرآن
1.7هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
7هزار ویدیو
441 فایل
آموزش و انتقال مفاهیم قرآنی، اخلاقی و تربیتی، داستان ان شاءالله بتونیم کنارهم از خودشناسی به خداشناسی برسیم😍 کپی آزاد به شرط صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان(عج) ارتباط با ادمین @Ramazanian7 تبلیغات : @Ramazanian7 آیدی کانال 👇 @Hamian_ghoran510
مشاهده در ایتا
دانلود
❤قَبْلَ كُلِّ شَيءٍ لاَ تَفْقِدُ اَلأمَلَ فی اَللّٰهِ قبل از هر چیز امیدت را به خدا از دست نده ... 🤲💌خدایا‌پناهمان‌باش http://eitaa.com/joinchat/1222639635C424d1b4ace ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
💓 ♻️ پیغمبر اکرم (ص) برای سلامتی حسنین "علیهم السلام" از گزند حسودان و بلایا زیاد ناس و فلق «مُعَوَّذتَین» را می‌خواندند. ❇️ این دو سوره (ناس و فلق) تاثیر عجیبی در حفظ از سحر و چشم زخم وبلایا دارند. ↙️ توصیه شده: ↘️ 👈 در اول صبح و آخر شب 👈 بعد نماز 👈 هنگام ترس 👈 هنگام درد وبیماری بخوانیم 👈 اگر نوشته شود و به همراه کودک یا در خانه باشد از بلایا محفوظ می ماند. http://eitaa.com/joinchat/1222639635C424d1b4ace
✔ تراکنش موفق ⛔اعمال خوب شما با موفقیت به حساب شخصی که از او غیبت کردید، واریز شد‼️ http://eitaa.com/joinchat/1222639635C424d1b4ace
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰حکومت دینی در قرآن ♨️ مطلب پنجم: {استقلال} 🤔کدوم روش دین داری، کامل تر و اثرگذارتر هستش و در مقابل دشمنان قد خم نمیکنه؟ ☹️ اسلام التقاطی: 👈وقتی که دین داری فقط یه نماز، روزه و چند دستور فردی اخلاقی باشه و تو باقی مسائل از دیگر مکاتب تقلید کنه⁉️ 😎 استقلال مکتبی: 👈دینی که علاوه بر همه دستورات فردی، دارای دولت، نیروی نظامی، رسانه، سیاست، فرهنگ، اقتصاد و... باشد⁉️ دقیقا به هدف زدید🎯 👌دین باید تو همه عرصه ها برای پیروان خودش استقلال فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... بیاره تا هیچ وقت دشمنان بر اونها سیطره و تسلّط پیدا نکنند🌷🌷 وَلَن يَجْعَلَ اللّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَي الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلاً 💠نساء/١۴١ و خداوند هرگز راهى براى سلطه ى كفّار بر مسلمانان قرار نداده است. 🆔 http://eitaa.com/joinchat/1222639635C424d1b4ace
(آيه ٤٦) -گوشۀ ديگرى از اعمال يهود! اين آيه به دنبال آيات قبل، صفات جمعى از دشمنان اسلام را تشريح مى‌كند و به گوشه‌اى از اعمال آنها اشاره مى‌نمايد. يكى از كارهاى آنها، تحريف حقايق و تغيير چهرۀ دستورهاى خداوند بوده است، آيه مى‌فرمايد: «جمعى از يهوديان سخنان را از محل خود تحريف مى‌نمايند» (مِنَ الَّذِينَ هادُوا يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَواضِعِهِ) . اين تحريف ممكن است جنبۀ لفظى داشته باشد و يا جنبۀ معنوى و عملى، اما جمله‌هاى بعد مى‌رساند كه منظور از تحريف در اينجا همان تحريف لفظى و تغيير عبارت است زيرا آنها مى‌گويند: «ما شنيديم و مخالفت كرديم» ! (وَ يَقُولُونَ سَمِعْنا وَ عَصَيْنا) . يعنى، به جاى اين كه بگويند: سمعنا و اطعنا «شنيديم و فرمانبرداريم» مى‌گويند شنيديم و مخالفيم. و بعد اشاره به قسمت ديگرى از سخنان عداوت آميز و آميخته با جسارت و بى‌ادبى آنها كرده، مى‌گويد: آنها مى‌گويند: «بشنو كه هرگز نشنوى» (وَ اسْمَعْ غَيْرَ مُسْمَعٍ) . علاوه بر اين از روى سخريه مى‌گفتند: (راعِنا) . توضيح اين كه: مسلمانان راستين در آغاز دعوت پيامبر صلّى اللّه عليه و آله براى اين كه بهتر سخنان او را بشنوند و به دل بسپارند در برابر پيامبر صلّى اللّه عليه و آله اين جمله را مى‌گفتند: راعنا؛ يعنى، ما را مراعات كن و به ما مهلت بده! ولى اين دسته از يهود اين جمله را دستاويز قرار داده و آن را مقابل حضرت تكرار مى‌كردند و منظورشان معنى عبرى اين جمله كه «بشنو كه هرگز نشنوى» بود و يا معنى ديگر عربى آن را يعنى «ما را تحميق كن» ! اراده مى‌كردند. تمام اينها به منظور آن بود كه «با زبان خود حقايق را از محور اصلى بگردانند و در آيين حق طعن زنند» (لَيًّا بِأَلْسِنَتِهِمْ وَ طَعْناً فِي الدِّينِ) . اما اگر آنها به جاى اين همه لجاجت و دشمنى با حق و جسارت و بى‌ادبى، راه راست را پيش مى‌گرفتند و مى‌گفتند: «ما كلام خدا را شنيديم و از در اطاعت در آمديم، سخنان ما را بشنو و ما را مراعات كن و به ما مهلت بده (تا حقايق را كاملا درك كنيم) به نفع آنها بود و با عدالت و منطق و ادب كاملا تطبيق داشت» (وَ لَوْ أَنَّهُمْ قالُوا سَمِعْنا وَ أَطَعْنا وَ اسْمَعْ وَ انْظُرْنا لَكانَ خَيْراً لَهُمْ وَ أَقْوَمَ) . «اما آنها بر اثر كفر و سركشى و طغيان از رحمت خدا به دور افتاده‌اند (و دلهاى آنها آن چنان مرده است كه به اين زودى در برابر حق، زنده و بيدار نمى‌گردد) فقط دستۀ كوچكى از آنها افراد پاكدلى هستند كه آمادگى پذيرش حقايق را دارند و سخنان حق را مى‌شنوند و ايمان مى‌آورند» (وَ لكِنْ لَعَنَهُمُ اللّهُ بِكُفْرِهِمْ فَلا يُؤْمِنُونَ إِلاّ قَلِيلاً) . برگزیده تفسیر نمونه - 1، صفحه 406