eitaa logo
هَــمــنِــشــیــن
226 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
464 ویدیو
13 فایل
🍃یابن الحسن جانم🍃 اگر نـشـسـتـن تـو بـا مــنِ فـقـیـر عــار اسـت نِگر به باغ و ببین همنشین گُل خار است ✍︎ منتظران جهانی با حاکمیت انسان کامل. از این طریق در خدمتم: @aramejan11
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پيامبر اعظم صلی الله عليه و آله: اَحِبُّوا الصِّبْيانَ وَ ارْحَمُوهُمْ... کودکان را دوست بدارید و با ایشان مهربان باشید. کافی؛ ج ۶، ص ۴۹، ح ۳ محتوای ویدئو: برخورد درس آموز سید عراقی (هاشم الحیدری) با کودک خردسال هنگام سخنرانی مدت: نزدیک به سی ثانیه @Hamneshin14
👤احمد نادری، نماینده تهران در مجلس 🔹ما در جمهوری اسلامی ایران به نهاد اعتراض نیاز داریم؛ اقشار مختلف مردم به خصوص فرودست در حاکمیت صدا ندارند که این خطرناک است./خبرگزاری ایسنا ✍ اگر بناست نهاد اعتراضی راه اندازی شود پس جریانات مطالبه‌گر دانشجویی و مردمی، ستاد امر به معروف و از همه مهمتر و بالاتر، نمایندگان مجلس که وکلای ملت‌اند و امامان جمعه که جزو وظایف ذاتی‌شان فریادزدن و احقاق حقوق محرومان و مستضعفان است، قرار است چه کنند؟! مساله، تعهد و تقوای در مسئولیت است که نادیده گرفته شده و شما را به راه‌اندازی یک نهاد اعتراضی و تاسیس مکانی برای اعتراض کشانده است. جناب نادری! هزینه آن بی‌تعهدی و بی‌تقوایی و این راهکار هم بر گرده همین فرودستان جامعه است. محمدامین امامی @Hamneshin14
|پاسخ به یک شبهه| برای آنان که تحت تاثیر استوری ظریف قرار گرفتند اول اینکه برای ازدواج، تنها سن مطرح نیست؛ بلوغ شرعی و توان جسمی نیز لازم است. بنابراین به صرف پایین بودن سن، نمی‌توان بر ازدواج کسی خرده گرفت. دوم اینکه در خصوص ازدواج حضرت زهرا علیهاسلام هم ایشان راضی بوده، هم پدرش رسول خدا و هم جناب علی بن ابی طالب که هر سه معصوم از گناه و اشتباه اند. مضاف بر این، حتی دیده و شنیده نشده که عرف مردم به این ازدواج اعتراض کرده باشند. محمدامین امامی @Hamneshin14
سفرای انگلیس و فرانسه را اخراج کنید مکرون رییس جمهور فرانسه: اعدام علیرضا اکبری اقدامی نفرت‌انگیز و وحشیانه است. نام او نیز به فهرست طولانی قربانیان سرکوب و محازات اعدام در ایران اضافه شد./خبرگزاری فارس ✍ دولت و مجلس در قبال اقدامات دولت فرانسه علیه اسلام و ایران و هتاکی و بی‌ادبی و دخالت روشن رییس جمهور پلشت و پلید و فاسد فرانسه در امور داخلی ما، برخورد عاجلِ غیورانهٔ دشمن‌کوب انجام دهند. پیشنهاد می‌شود سفرای انگلیس و فرانسه را تا زمان عذرخواهی رسمی و جبران رضایت‌بخش رفتارشان اخراج کنید. از دیگ تعامل آبی گرم نشده که نگران رویکرد تقابل باشیم. محمدامین امامی @Hamneshin14
23.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شعرخوانی چند سال پیش صابر خراسانی در محضر امام عزیز انقلاب و در جمع مداحان و شعرا ببینید و لذت ببرید اگر اشک چشمتان هم جاری شد خوش به حالتان و گوارای وجود پاکتان مدت: حدود ۷ دقیقه @Hamneshin14
9.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاهی اوقات کودکان معلمان درس‌آموزی برای بزرگترها و مانع عاقبت به شری آنها می‌شوند. محتوای ویدئو: شرمندگی خانم از رفتارش با مادر بعد از دیدن رفتار دختر مدت ویدئو: کمتر از ۳ دقیقه @Hamneshin14
ویراستی یک شبکه اجتماعی و یک بستر قابل اعتماد، کم هزینه و بی دردسر برای تبادل پیام است. در یک کلام ویراستی، توییتر بومی است که جوانان مشهدی تولید کرده اند. واقعا عالی است و ان شاء الله با حمایت هموطنان روز به روز ارتقا پیدا خواهد کرد و دست توییتر کوتاه خواهد شد. حمایت و استقبال مسئولین، حوزویان و دانشگاهیان بیش از دیگران مورد توقع است. لینک دانلود در بازار اندروید http://cafebazaar.ir/app/?id=com.virasty.app&ref=share @Hamneshin14
8.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی از اندیشه و شعور، بی بهره و از تحلیل قضایا عاجز باشی همه منطقت می‌شود: «با هر چه جمهوری اسلامی گفته باشد مخالفت میکنم». اما در منطق اسلام فرموده‌اند: چه کسی گفته مهم نیست؛ چه چیزی گفته مهم است: انظر الی ماقال و لاتنظر الی من قال. @Hamneshin14
|کمتر شنیده شده از امام حاضر انقلاب| «شـاه» رفت اما آیا «مـرام شـاهـانـه» هم رفت؟ این سخنرانی توسط امام عزیز انقلاب در سال ۷۰ ایراد شده است. مرور این بیانات برای عموم و به خصوص برای حاکمان و مسئولان و علما و نخبگان دینی واجب و ضروری می‌نماید. در شرح بخشی از خطبه ۱۰۹ نهج البلاغه شما چگونه می‌خواهید محبت و اطمینان مردم را جلب کنید؟ مردم باید به من و شما اعتماد داشته باشند. اگر ما دنبال مسایل خودمان رفتیم، به فکر زندگی شخصی خودمان افتادیم، دنبال تجملات و تشریفاتمان رفتیم، در خرج کردن بیت‌المال هیچ حدی برای خودمان قایل نشدیم - مگر حدی که دردسر قضایی درست بکند! - و هرچه توانستیم خرج کردیم، مگر اعتماد مردم باقی می‌ماند؟ مگر مردم کورند؟ ایرانیان همیشه جزو هوشیارترین ملتها بوده‌اند؛ امروز هم به برکت انقلاب از هوشیارترینهایند؛ از هوشیارها هم هوشیارترند. آقایان! مگر مردم نمی‌بینند که ما چگونه زندگی می‌کنیم؟   آن وقتی که جوان حزب‌اللهی ما به جهاد یا به سپاه یا به فلان وزارتخانه می‌رفت و به او می‌گفتند که چه‌قدر حقوق می‌خواهی، می‌گفت این حرفها چیست، مگر من برای حقوق آمده‌ام؟ اصرار می‌کردند که بالاخره زندگی خودت و زن و بچه‌ات باید بگردد؛ یک چیزی بگیر. به نظر شما اینها افسانه است؟ به نظرم اگر شما بروید در دنیا این را نقل کنید، چنانچه کسی وضع چند سال قبل ما را ندیده باشد، خواهد گفت که افسانه است؛ ولی این واقعیت است. این رویداد، در همین ایران و در همین تهران و در همین وزارتخانه‌های ما اتفاق افتاد؛ یکی، دو مورد هم نبود. نماینده‌ مجلس وقتی اول بار به او حقوق دادند، خجالت کشید حقوق را بگیرد! بعضی از دوستان ما در دوره‌ اول نمایندگی مجلس، شرمشان آمد و ننگشان کرد که حقوق بگیرند! گفتند ما حقوق بگیریم؟!   برادران! من و شما داریم از آن ذخیره می‌خوریم؛ فراموش نکنید، آن را مردم دیدند. نمی‌شود ما در زندگی مادّی مثل حیوان بچریم و بغلتیم و بخواهیم مردم به ما به شکل یک اسوه نگاه کنند؛ مردمی که خیلیشان از اولیات زندگی محرومند.    در این راه، از خیلی چیزها باید گذشت. نه فقط از شهوات حرام، از شهوات حلال نیز باید گذشت. نمی‌گویم مثل پیامبر باشیم، نمی‌گویم مثل امیرالمؤمنین - که شاگرد پیامبر بود - باشیم؛ که انسان آن مطالب را که می‌خواند، تنش می‌لرزد. امیرالمؤمنینی که زهدش در زندگی و دنیا مَثَل سایر است و مسلمان و غیرمسلمان آن را می‌دانند، درباره‌ پیامبر می‌گوید: «قد حقّر الدّنیا و صغّرها و اهون بها و هوّنها»؛ دنیا را تحقیر کرد - یعنی همین لذایذ و بهره‌مندیها و برخورداریهای دنیا را کوچک کرد - به آنها توهین کرد و سبکشان نمود.   در قُبا برای پیامبر آب آوردند و چیزی هم مثل عسل قاطی آن کردند. پیامبر فرمود: من این را حرام نمی‌کنم، اما نمی‌خورم. این دو، دو چیز است؛ یا آب یا عسل. آن را از ما نخواسته‌اند. اگر از من و شما بخواهند، پدرمان درآمده است! مگر ما می‌توانیم آن‌طور زندگی بکنیم؟ پیداست که آن نفس قدسی ملکوتی، یک چیز دیگر است.   امیرالمؤمنین در همین جمله می‌فرماید که خدای متعال به پیامبر فهماند که اگر من دنیا را به اختیار از تو می‌گیرم، برای این است که چیز شیرین‌تری به تو بدهم. آن چیز شیرین‌تر را اولیای خدا می‌دیدند. من و شما آن را حس نمی‌کنیم؛ اما در آن راه باید برویم، در آن راه باید قدم برداریم، کمتر خرج کنیم، کمتر بذل و بخشش بی‌جا کنیم، کمتر به زندگی شخصی خودمان بپردازیم.    من و شما همان طلبه یا معلم پیش از انقلابیم. یکی از شماها معلم بود، یکی دانشجو بود، یکی طلبه بود، یکی منبری بود، همه‌مان این‌طور بودیم؛ اما حالا مثل عروسی اشراف عروسی بگیریم، مثل خانه‌ اشراف خانه درست کنیم، مثل حرکت اشراف در خیابانها حرکت کنیم! اشراف مگر چگونه بودند؟ چون آنها فقط ریششان تراشیده بود، ولی ما ریشمان را گذاشته‌ایم، همین کافی است؟! نه، ما هم مترفین می‌شویم. واللَّه در جامعه‌ اسلامی هم ممکن است مترف به وجود بیاید. از آیه‌ شریفه‌ «واذا اردنا ان نهلک قریة امرنا مترفیها ففسقوا فیها» بترسیم. تُرف، فسق هم دنبال خودش می‌آورد. ۱۳۷۰/۰۵/۲۳ @Hamneshin14