-هَمْرآزِمَنْ-
ولی حیف که وقتی تاریک شد رفتیم کنار اب
وگرنه از رود براتون عکس میذاشتم
پن:رودخونه از کنار پارک روبه رویی میگذشت
گاهی وقتا
حسی که مرور خاطراتت از یک لحظه بهت میده خیلی خیلی قشنگ تر از حسیه که تو اون لحظه داشتی:)))))
بیشتر از یک سال به عنوان دانش آموز اومدم پیشش و الان قراره بعد سه ماه به عنوان یه آشنا ببینمش