گاهی وقتا
حسی که مرور خاطراتت از یک لحظه بهت میده خیلی خیلی قشنگ تر از حسیه که تو اون لحظه داشتی:)))))
بیشتر از یک سال به عنوان دانش آموز اومدم پیشش و الان قراره بعد سه ماه به عنوان یه آشنا ببینمش
امروز مسیر رفت و برگشتم از توی بازار می گذشت
نمیدونم چرا
ولی همیشه دیدن آدمای مختلف بهم حس زندگی میده:)