بیشتر از یک سال به عنوان دانش آموز اومدم پیشش و الان قراره بعد سه ماه به عنوان یه آشنا ببینمش
امروز مسیر رفت و برگشتم از توی بازار می گذشت
نمیدونم چرا
ولی همیشه دیدن آدمای مختلف بهم حس زندگی میده:)
همیشه این طور بودم
هر وقت دلم می گرفت و از همه چیز خسته میشدم از خونه میزدم بیرون
اکثر اوقاتم مقصدم جایی بود که مثل بازار شلوغ بود
و بی هدف بین آدما راه می رفتم
دیدن آدمای مختلف و دغدغه هاشون
که هر کدوم بدون توجه به دیگری راهشو طی می کرد بهم حس خوبی میداد
باعث میشد اون همه حس بدی که داشتم از بین بره و با انگیزه ای جدید برگردم به خونه
https://eitaa.com/Oshiko_ir/3382
حالا منو رفتو برگشت بهم داد
فکر کنم طرف می خواست فقط تمومشون کنه
منم که عاشق این تسترا
تو هر کیفم یکی میذارم
بازش می کنم بوش می خوره بهم خیلی حس خوبی میده:)