ولی بین خودمون بمونه؛
من گاهی وقتا در کمال آگاهی و با رضایت قلبی حماقت می کنم.!
هدایت شده از قهوه ی سرد آقایِ نویسنده
من برای آدمایی که میتونن غرورشونو کنار بذارن و بگن "من اشتباه کردم،عذر میخوام"
احترام زیادی قائلم...