ولی بین خودمون بمونه؛
من گاهی وقتا در کمال آگاهی و با رضایت قلبی حماقت می کنم.!
هدایت شده از قهوه ی سرد آقایِ نویسنده
من برای آدمایی که میتونن غرورشونو کنار بذارن و بگن "من اشتباه کردم،عذر میخوام"
احترام زیادی قائلم...
https://eitaa.com/Oshiko_ir/3406
ولی ما یه مجسمه فردوسی داشتیم توی شهرمون منم که نمیدونستم کیه
تا مدت ها تصورم از خدا مثل اون بود