هدایت شده از قهوه ی سرد آقایِ نویسنده
من برای آدمایی که میتونن غرورشونو کنار بذارن و بگن "من اشتباه کردم،عذر میخوام"
احترام زیادی قائلم...
https://eitaa.com/Oshiko_ir/3406
ولی ما یه مجسمه فردوسی داشتیم توی شهرمون منم که نمیدونستم کیه
تا مدت ها تصورم از خدا مثل اون بود
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کل پینترستم شده کلیپهای این پسره
ولی قشنگ می خونه ها :)