می تونم تا یک ماه تمام بابت اینکه دیشب پروکسیم وصل نشد و نتونستم برم یوتیوب غر بزنم:////
خودم پیشنهاد دادم بیایم
خودمم پشیمون شدم
ولی خب دیدن این منظره یه چیز دیگس:))
حس می کنم امروز خیلی اینجا شلوغ و درهمه
البته حس و حال خودم وضعش از اینجا بدتره