دیر نرسیدم دانشگاه
ولی چون دانشکده رو پیدا نمی کردم آخر یه ربع دیر رسیدم به کلاس😂
حالا این به کنار
استاد آخر کلاس ایستاده بود داشت با یکی حرف میزد
مگه بر می گشت ما یه سلامی کنیمو بشینیم
-هَمْرآزِمَنْ-
وقتی سرشو میذاره رو شونم و آروم میگیره:)))))
ذوقش وقتی آوردمش توی اتاقم:))))
-هَمْرآزِمَنْ-
یه زمانی توی اتوبوس جا برای نشستن نبود الان به زور نصفش پر میشه:/
حرفمو پس می گیرم
اصلا هم خلوت نیستن
فقط اون تایمش این طور بود