نمیدونم در جریانش هستین یا نه
ولی چهار سال پیش که من نهم بودم
تمام اسم های کاربری و اسم های کانالایی که الان ازشون استفاده میشه( به جز یه تعداد محدود) توی ایتا وجود داشت و الان هر وقت که یه اکانت آشنا یا کانال آشنا می بینم حس می کنم همون شخص دوباره به ایتا برگشته:)))
حس اینکه با ده ثانیه تاخیر اتوبوس از جلوی چشمات بگذره و تو نرسی بهش از شکست عشقی هم بدتره🤝
دو سکشن با یه استاد کلاس داشتم
بعد چون حالم بد بود سکشن دوم رو نموندم سر کلاسش
-هَمْرآزِمَنْ-
اندر احوالات مسیر🤝
به لیست آرزوهام پیاده روی از روی این پل رو هم اضافه می کنم🤝