حس اینکه با ده ثانیه تاخیر اتوبوس از جلوی چشمات بگذره و تو نرسی بهش از شکست عشقی هم بدتره🤝
دو سکشن با یه استاد کلاس داشتم
بعد چون حالم بد بود سکشن دوم رو نموندم سر کلاسش
-هَمْرآزِمَنْ-
اندر احوالات مسیر🤝
به لیست آرزوهام پیاده روی از روی این پل رو هم اضافه می کنم🤝
اینقد بدم میاد وقتی تو یوتیوبم بهم پیام میدن:///
مثلا انتظار دارن من فیلترشکنمو ببندم برم حوابشونو بدم؟!