دلم می خواد برگردم به روزایی که از شدت بیکاری فقط در و دیوار رو نگاه می کردم:/
چرا فقط از کاشف الکل و آنتی بیوتیک و واکسن ها و .... یاد میشه؟!
عزیزی که قهوه رو کشف کردی
خواستم از این تریبون بگم که درود بر شرفت
روحت شاد بزرگوار