https://eitaa.com/Hamrazmannnnnn/8178 برای من ۷ ام شروع میشه بابا نیسان که مهم نیست میرم اولین نیسانی که دیدیم میدزدیم
+جدی فکر کردی میشه نیسان رو دزدید؟
پس صاحابش کشکه؟
من نیسان جور میکنم براتون بچه ها خیالتون تخت فقط لب تر کنید
بریم مریخ هم آباد کنیم
+خب بچه ها نیسان دارمونم جور شد
بدویید که ظرفیت داره تکمیل میشه
من جدی در توانم نیست برم امتحان بدم
نمیشه بگم من افسردگی بعد از فوتبال گرفتم و نمی تونم بیام؟
هدایت شده از اسرا.
میشه با فوروارد کردن این پیام به شکسته شدن طلسم آمار نزولی سردردآور اینجا کمک کنید؟