یکم راجب سریالی که میبینی میگی؟ حست راجبش مثلا
+حقیقت چیزی نمی بینم
یعنی چند تا شروع ناموفق داشتم
می خواستم جدید شروع کنم که نه حسش بود نه چیزی پیدا شد
تا الان احساس ناکافی بودن بهت دست داده؟
+منظورت چیه؟
من توی کل زندگیم احساس ناکافی بودن داشتم و دارم
منم دقیقا درگیر شروع های ناموفقم.
و تموم کردن موفق هاش
+من حالا موفق هاشو هم گذاشم به حال خودشون
امروز اینو کشف کردم که هر زبان مدل مخصوص صحبت کردن داره.
حالا بیشتر هیجان زده ام
نسبت به اینکه هم میتونم به یه زبان دیگه حرف بزنم
هم یه مدل دیگه حرف بزنم.
مثلا وقتی فارسی حرف میزنم اعتماد به نفسم کمتره
دقیقا هم زبان مادریم💔
ووو
خوشحالم که دارم باهات حرف میزنم
ساعت ۱۲ شب با یکی که ندیدمش و نمیشناسم و اونم منو نمیشناسه
و تقریبا دارم یه عالمه چرت و پرت میگم
+اره و خب این مهمه که بتونی اون زبان رو با مدل خودش صحبت کنی
یعنی میگی وقتی فارسی صحبت می کنی اعتماد به نفست پایینه؟
ولی من عاشق زبان فارسیم مگه از فارسی قشنگ ترم هست؟
نه عزیزم اگر قرار به چرت و پرت گویی باشه من در صدر جدولم
راحت باش بگو منم ذهنم در همین حد یاری می کنه
https://eitaa.com/Hamrazmannnnnn/8207 چرا احساس ناکافی بودن می کنی ؟
+نمیدونم شاید چون خودمو دوست ندارم؟
آره دقیقا این ناراحتم میکنه
شاید فقط باید یکم با خوش صحبت ها معاشرت کنم.
حرف زدن آدم ها همش از محیط اطراف میاد؟
چون تا نشنوی چیزی یاد نمیگیری
پس حرف زدن یه آدم حاصل فیلم و سریال هایی که دیده و اعضای خانواده و محله و فامیل و دوستاشه؟
اینطور فکر نمیکنی؟
+دقیقا باید بشینی پای صحبت های آدم درستش
یکی که اهل کتاب و مطالعه باشه و به طرز صحبت کردنش دقت کنی
اون وقته که متوجه میشی رو فارسی رو چطور باید صحبت کرد
فیلم و سریال بد نیست ولی فکر می کنم کتاب خیلی بیشتر کمک کننده باشه
و اینکه دامنه ارتباطات هم باید گسترده تر باشه تا به اون چیزی که می خوای برسی
https://eitaa.com/Hamrazmannnnnn/8210 برای برطرف کردنش هم تلاش کردی؟
+زیاد ولی همچنان حس می کنم کافی نیست
آخرین فیلمی که دیدی ؟
+باورت میشه یادم نمیاد؟
ولی about time رو دانلود کردم که ببینم
منتها هنوز حس دیدنش نیست
خیلی کتابی صحبت می کنی دلیل خاصی داره؟
+صرفا تصمیم گرفتم روی صحبت کردنم کار کنم