7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 مذهبیهای محترم! خدا از شما بیشتر انتظار تغییر داره ...
➕معرفی تکنیک برای دوری از تحجر و تحول گریزی:
@golhayeBeheshti
👌 نکته بسیارمهم برای خانم ها محترم
یکی ازشاگردان آیت الله مجتهدی تعریف میکند که
یک روز با اصرار بعد از کلاس درس استاد را برای ناهار به منزل خودمون بردم، بعد از یک بار غذا کشیدن از من خواست دوباره برایشان غذا بکشم، خیلی تعجب کردم اما چیزی نگفتم، بعد از جمع کردن سفره طاقت نیاوردم از ایشان پرسیدم حضرت استاد ببخشید که ازتون این سوال رو میپرسم، آخه شما اهل غذا نیستید چطور دوبار غذا کشیدید؟ البته برای من باعث افتخار و خوشحالیست...
استاد فرمودند سوال رو از من کردی برو جوابشو از خانومت بگیر.
رفتم از همسرم پرسیدم موقع پختن غذا چه کردی؟ کمی فکر کرد و گفت باوضو بودم.
رفتم به ایشان گفتم خانومم باوضو بوده.
فرمودند اینکه کار همیشگی شان است، بپرس دیگر چکار کرده؟
رفتم پرسیدم، خانومم کمی فکر کرد و گفت وقتی داشتم غذا میپختم کمی باخودم روضه سیدالشهدا رو زمزمه کردم و قطره اشکی هم ریختم.
نزد استاد رفتم و اینرا گفتم.
لبخندی زدند و گفتند بله دلیل رفتارم این بود.
اگر نیت کنید ثواب این غذای امروز نذر یکی از ائمه شود،آنوقت هم آشپزی برایت دلنشین تر است،هم اینکه خانواده هر روز سر سفره یکی از ائمه نشسته اند.
@golhayeBeheshti
557.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علمدار .......
@golhayeBeheshti
🔻پاسخ آیتالله بهجت(ره) به یک شبهه فراگیر
👈🏼 «چرا بعضیها آسودهتر از ما زندگی میکنند و کمتر رنج میکشند؟ چرا زندگیِ عدهای سختتر است؟!»
➖هر کسي کاسهاي از ابتلائات دارد که مطابق وجود و استعداد اوست و کاسههاي اشخاص از بلايا پر شده است، ولي خدا که همه را دوست دارد؛ آيا در برابر طوفانهاي حوادث، ما را در وسط کشتي رها کرده است؟! و يا همواره به فكر ماست؟!
➖درست است که بعضي از افراد در ماديات و ثروت از تو بالاتر هستند، اما آيا عمر او، صحت او، توسعۀ او از لحاظ اولاد و... از تو بيشتر است يا اينکه تو در اين امور و ديگر نعمتهاي ظاهري و باطني از او برتر هستی؟!
➖ فقرا در کمبودها و فقر و ناداری باید صبر و شکیبایی داشته باشند و بدانند که آنها هم از نعمتهای دیگری برخوردارند که اغنیا برخوردار نیستند.
ثروتمندان بلاها و ابتلائات و گرفتاریهایی دارند که مستضعفان و محرومان ندارند. طاووس را میبینی، پایش را هم ببین!
➖خوبی و خوشیِ عیش، تنها به زیادی وسایل راحتی نیست؛ راحتی درونی و رفاه و خوشی و آرامش دل، به داشتن وسایل رفاه و راحتی نیست، بلکه چهبسا وسایل رفاه، اسباب نگرانی و ناراحتی و اضطراب درونی را فراهم کنند.
➖در کلمات امیرالمؤمنین(ع) آمده است: «أَلْمَصائِبُ بِالسوِیةِ مَقْسُومَةٌ بَینَ الْبَرِیةِ» (الدعوات، ص۲۸۸) گرفتاریها بهصورت مساوی و یکسان میان مردم تقسیم شده است.
🔻در محضر بهجت، ج۲، ص۳۸۰، نکته۱۲۱۴
🔻در محضر بهجت، ج۱، ص۶۸، نکته۹۹
@golhayeBeheshti
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صوت کمتر شنیده شده
مسئولیت رهبری از زبان ایشان :)🌱💚
در آبان ماه سال 98، رهبری از آبرو خود گذشت در قضیه بنزین.........
@golhayeBeheshti
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رهبر انقلاب خطاب به ابومهدی مهندس در حیاط بیت رهبری: هر شب به اسم تو را دعا میکنم، ابومهدی!
🔺 بخشهایی منتشر نشده از دیدار ابومهدی مهندس و رهبرانقلاب بهمناسبت تولد شهید ابومهدی
@golhayeBeheshti
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚀 تمام انتقامهای موشکی سپاه
🔸 مروری بر انتقامهای موشکی سپاه در چندسال اخیر به بهانه حمله روز گذشته به مواضع گروهکهای ضدانقلاب در مرز شمال غرب کشور
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺#استوری
شهدای مرزبان مظلومند... 😔
روز گذشته سه تا از جوانان رعنای کشورمان را از دست دادیم تروریست های مسلح در شمال غرب کشور سه مرزبان ایرانی را شهید کردند.
بمیرم برای جوانان مظلوم مرزبان شهید که به اندازه یک سلبریتی اهمیت ندارند!
@golhayeBeheshti
📔#اخلاق
🎤برگرفته از سخنراني آيت الله ناصري
✍ من و شما اگر به گناهانی که شیوع پیدا کرده است راضی باشیم، همان آثار گناه را برای ما هم مينویسند، ولو آن گناهان را انجام نداده باشيم.
🔴👈 جشنهايي که برای عقد و عروسیها گرفته ميشود، و فسادهایی در آن انجام ميشود. حالا عده ای هستند اهلش هستند، آنها ضررش را ميبينند و ما فعلاً با آنها کاری نداریم؛
❌ ولي یک عدهای ظاهر الصلاح هم مينشينند و ميگویند: «اگر بخواهیم بلند بشويم و از این مجلس برویم، بد ميشود و صاحب مجلس ناراحت می شود». عزیز من! بد ميشود؟ برای کی بد ميشود؟
❌ تو که اینجا نشستی، خدا راضی نیست. امام زمان علیه السلام راضی نیست. ائمه علیهم السلام راضی نیستند. قرآن از تو شکایت ميکند. اينها همه از بودن تو اینجا ناراضیاند.
❌ آن وقت تو ميگويي اگر بلند بشوم، صاحب خانه بدش ميآید؟ خدا ناراضی، پیغمبر ناراضی، انبیا ناراضی، اولیا ناراضی، قرآن ناراضی، اينها را تحمل ميكنی تا فاميل راضی باشد؟
❌ برای این که فلانی از تو خوشش بیاید؟ آن وقت تو مؤمن هم هستی؟ اسم خودت را مؤمن ميگذاری؟
🎙استاد حضرت آيت الله #ناصري
@golhayeBeheshti
449.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙 تاثیر فرد بینماز در خانه
💠 روایتی که در طول عمرم نشنیده بودم
🔴 #آیتالله_مجتهدی
@golhayeBeheshti
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم رهبرمون. . .
دشمن اگر هفت خوان وهفت آسمان راهم رد کند قدش نمیرسد این شخص را رصد کند....
@golhayeBeheshti